We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn] di 28 jun 2011 - 16:30
Ja, het lijkt me een goed idee dat Snow en Kyo hun vrienden nu dan ff ondmoeten. En ik vind Redfall wel goed. Moeder namen; Silverclaw, YellowSpring. Zoiets had ik in gedachten.
Onderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn] di 28 jun 2011 - 19:38
zou ik ook nog kunnen mee doen?? ben ook (goldy) haar karakter ken je al
that's what I mean:
Anyone can carry his burden, however hard, until nightfall. Anyone can do his work, however hard, for one day. Anyone can live sweetly, patiently, lovingly, purely, till the sun goes down. And this is all life really means! Goldenmoon ~ Redflower ~ Fightsoul ~Whiteshadow ~ Blacksnow ~ Midnightfear ~ Moonshine
Onderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn] di 28 jun 2011 - 20:03
nou ja kijk, de ontmoetingen tussen de vrienden zijn nu bezig. zoals ik ook een post net had gedaan, waarschijnlijk beginnen vandaag of morgen ook de ontmoetingen tussen de ThunderClan katten