Wie wil er meedoen? [verhaallijn]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Snowlight
Member
Wie wil er meedoen? [verhaallijn] DPKsfdL
Julya
149

CAT'S PROFILE
Snowlight
BerichtOnderwerp: Wie wil er meedoen? [verhaallijn]   Wie wil er meedoen? [verhaallijn] Icon_minitimezo 19 jun 2011 - 12:08

We zitten voel!

Jaaaa, mijn verhaallijntje! Mijn eerste die ik in mijn hele leven plaats!

Inleiding

Pootstapjes klonken over het gras. Nou ja, niet dat je het hoorde. Maar je hoorde het gewoon. Een redelijk kleine poes liep in jacht houding door het gewas. Deze poes van Snowlight. En zij had een muisje gezien. En ze had honger. Ze wiegde door haar heupen... Maar wachte te lang, de muis was al weg gerend. "Ah kom op! Ik heb honger!" riep ze het beestje na. Snow zuchte en liep verder. Ze zou nog veel moeten oefenen. Maar dat is niet waar ze zich nu het meeste zorgen over maakte. Snow keek naar een heuveltje in het zonlicht en liep er naar toe. Ze ging erop liggen. Ze maakte zich zorgen over haar verleden. Snow zuchte en legde haar kop op haar poten. En dan was er nog haar broer. hij zocht haar. Niet dat Snow verwachtte dat hij nu ineens voor haar neus zou staan... Maar toch. Hij zocht haar. De warme zonne stralen gingen langzaam weg, en de lucht bedekte zich met een wolken deken. Snow zuchte, en meteen daarna begon het te regen. Of course... De poes ging liggen onder de boom en dacht aan vroeger. Ze was bang, bang dat haar broer haar zou komen opzoeken, dat zou doen wat hij vroeger gezworen had. Hij vond namelijk dat zij alle aandacht van hun ouders afgepakt had. Maar daar kon zij toch niets aan doen? Haar verleden was niet haar mooiste herinering.

Verdere uitleg
Snow is geboren in de Thunderclan, haar ouders dachten dat ze een pootafweiking had, en waren erg bezorgd. Snow mocht niet zelf jagen, en daar werd ze gek van. Daarbij kreeg ze heel veel aandacht, waardoor ze nooit eens stiekem weg kon lopen. Op een nacht was ze wel weg gelopen, en later hoorde ze dat haar ouders dood waren. Ze moest even slikken, maar ze vond steun bij haar vrienden. Wat ze niet weet is dat haar broer haar al jaren in de gaten houd omdat hij boos op haar is omdat zij alle aandacht kreeg, en dat ze weg liep.
Snow's broer zat bij de thunderclan, maar is eruit gestapt

Rollen:
Snowlight; ikke!
Vrienden vna SNow die haar beschermen;
-GoldenMoon
-Moonpaw
-Shadowheart
Broer van snow;Kyo
vrienden die broer helpen
-Blacksoul
-Rosesheard
-Redeye

Laatst aangepast door Snowlight op wo 16 nov 2011 - 15:21; in totaal 9 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenmoon
Member
Mentos
236
Actief
Take me to the place where the moon shines gold.

CAT'S PROFILE
Rank: Young Warrior
Goldenmoon
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn]   Wie wil er meedoen? [verhaallijn] Icon_minitimezo 19 jun 2011 - 12:10

ik wil je vriendin (best) wel zijn die je beschermt snow Wink

Threads?:
Snowlight
Member
Julya
149

CAT'S PROFILE
Snowlight
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn]   Wie wil er meedoen? [verhaallijn] Icon_minitimezo 19 jun 2011 - 12:11

Oke is zet je erbij Very Happy

Wie wil er meedoen? [verhaallijn] Iqdlx1
Moonstripe
Member
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn]   Wie wil er meedoen? [verhaallijn] Icon_minitimezo 19 jun 2011 - 18:48

Moonpaw wil anders ook wel vrienden met haar worden Very Happy
Lijkt me leuk! Wink

Snowlight
Member
Julya
149

CAT'S PROFILE
Snowlight
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn]   Wie wil er meedoen? [verhaallijn] Icon_minitimezo 19 jun 2011 - 18:54

Oke ik zet je er vandaag of morgen bij, zit nu op ipot.
Rosesheart
Member
25

CAT'S PROFILE
Rosesheart
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn]   Wie wil er meedoen? [verhaallijn] Icon_minitimezo 26 jun 2011 - 0:49

Ik wil anders ook wel meedoen =D
(Ik ben het Coldrain)
En anders met Coldrain als een vriend van jou
En met deze als een vriendin van je broer.
(Maar dan moeten we eerst jou broer hebben x'D

Wie wil er meedoen? [verhaallijn] 18j4fa
~ My heart is made from Roses, Nobody can take that away.
Blacksoul
Member
Wie wil er meedoen? [verhaallijn] FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn]   Wie wil er meedoen? [verhaallijn] Icon_minitimezo 26 jun 2011 - 10:58

ik wil wel een vriend van die broer zijn als hij rogue is geowrden.

Wie wil er meedoen? [verhaallijn] Blacksoul1
Snowlight
Member
Julya
149

CAT'S PROFILE
Snowlight
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn]   Wie wil er meedoen? [verhaallijn] Icon_minitimema 27 jun 2011 - 15:13

Staan erbij

Lucy
Member
Gail
952

CAT'S PROFILE
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn]   Wie wil er meedoen? [verhaallijn] Icon_minitimema 27 jun 2011 - 16:16

me 8D
vriendin van je broer Razz

Wie wil er meedoen? [verhaallijn] Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Snowlight
Member
Julya
149

CAT'S PROFILE
Snowlight
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn]   Wie wil er meedoen? [verhaallijn] Icon_minitimema 27 jun 2011 - 19:36

Niet eens van MIJ?! Sad, xd nee is goed, ik zet je erbij. MENSEN BROER GEZOCHT!

Firedance
Warrior Goddess Lightning
Wie wil er meedoen? [verhaallijn] Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn]   Wie wil er meedoen? [verhaallijn] Icon_minitimema 27 jun 2011 - 19:44

Het past redelijk bij een karakter dat ik in mijn hoofd heb...
Misschien.. ik wil niet te veel op me hebben, maar .. in de vakantie heb ik niets anders te doen.. Misschien kan ik de broer spelen.

Heb ik het goed als ik zeg dat hij dus een beetje verwaarloosd is, niet echt bij de familie hoorde en dat Snow alle aandacht op eiste, niet omdat zij dat wilde, maar haar ouders zo deden? Want dan is het best wel een match met een char dat ik in mijn hoofd heb.

Wie wil er meedoen? [verhaallijn] RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:

Laatst aangepast door Fireheart op ma 27 jun 2011 - 19:46; in totaal 1 keer bewerkt
Snowlight
Member
Julya
149

CAT'S PROFILE
Snowlight
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn]   Wie wil er meedoen? [verhaallijn] Icon_minitimema 27 jun 2011 - 19:46

Ja, zo is het gegaan ja, en ik zou heel blij zijn als jij mijn broer wilde spelen!

Firedance
Warrior Goddess Lightning
Wie wil er meedoen? [verhaallijn] Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn]   Wie wil er meedoen? [verhaallijn] Icon_minitimema 27 jun 2011 - 20:33

Okay. Vroeger heette hij Orangekit, Orangepaw, Orangeblaze.
Nu heet hij Kyo.

Hij blamed Snowlight echt heel erg voor wat er is gebeurd en wil haar verslaan in alles omdat dit hem het gevoel geeft zijn plek terug te hebben gewonnen in de familie.
Kyo heeft een erg kort lontje en als je hem niet aanstaat, dan kun je ook niet veel zeggen voor je hem al irriteert. Meestal zal hij boos worden en aanvallen wanneer het zo ver komt. Toch is er wel iets in hem dat gewoon erbij wil horen, een jaloezie tegenover Snowlight, omdat zij haar plaats in de familie nog heeft, ook al zijn hun ouders dood, de rest van ThunderClan en haar vrienden, accepteren haar.

Die vrienden van hem.. Hij is erg moeilijk om mee om te gaan. Het zullen dan katten zijn waar hij mee optrekt, maar veel van zichzelf geeft hij niet bloot, en het verslaan van Snowlight wil hij ook graag op eigen bord nemen en niet aan een andere kat overlaten. Ik stel hem ook redelijk jong voor, ik denk dat 2 jaar echt het max is.

Wat vinden jullie hiervan??

Wie wil er meedoen? [verhaallijn] RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Lucy
Member
Gail
952

CAT'S PROFILE
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn]   Wie wil er meedoen? [verhaallijn] Icon_minitimema 27 jun 2011 - 21:43

Cheza
Spoiler:

Cheza is een Rogue. Ze heeft een moeilijke jeugd gehad, haar moeder stierf omdat ze teveel bloed veloor bij de geboorte van Cheza. Haar vader stierf niet veel manen daarna als gevolg van een aanval van een hond. Niet dat ze veel had aan haar vader, die haar de schuld gaf van de dood van haar moeder.
Ze was vaak alleen en moest oppassen voor haar vader die woedeproblemen had. Ze is een open poes voor wat er in haar verleden is gebeurd en kan ongelofelijk goed in geheimen bewaren.
Tevens is zij ook meestal de gene die Kyo's aanvallen op zich neemt, ook loopt ze hem meestal uit te dagen en te sarren om juist de klappen te krijgen, ze straft zichzelf er mee voor haar verleden.

Cheza is een jaar of 3 maar ze heeft nooit echt haar leeftijd bijgehouden. Haar eerste echte vriend was Kyo en samen hem kwamen meerdere, tot die tijd is ze altijd alleen geweest.
Cheza probeert vaak om Kyo van zijn idee van wraak af te helpen, maar zonder succes
Opmerkelijk aan Cheza is het litteken dat over haar borst loopt, dat heeft ze overgehouden aan een van de woede uitbarstingen van haar vader.

sorry kreeg inspiratie van Firestorm ^^

Wie wil er meedoen? [verhaallijn] Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper

Laatst aangepast door redeye op wo 29 jun 2011 - 16:16; in totaal 2 keer bewerkt
Goldenclaw
Member
5

CAT'S PROFILE
Goldenclaw
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn]   Wie wil er meedoen? [verhaallijn] Icon_minitimedi 28 jun 2011 - 8:17

Jaaaaa heel goed allebij! We hebben een broer, dus denk ik dat we kunnen beginnen, eens?

(Ben ook Snowlight)
Kyo
Member
40

CAT'S PROFILE
Kyo
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn]   Wie wil er meedoen? [verhaallijn] Icon_minitimedi 28 jun 2011 - 14:15

Zouden we heel even kunnen wachten tot al mijn toetsen voorbij zijn? Dat zou ik erg fijn vinden namelijk.

Wie wil er meedoen? [verhaallijn] KYO_FAN_by_LittleStar87 Wie wil er meedoen? [verhaallijn] Kyo_with_cats_by_fyi_sus-d3g45fo Wie wil er meedoen? [verhaallijn] Kyo_and_kagura_by_fyi_sus-d3ff5fn Wie wil er meedoen? [verhaallijn] Kyo_and_ayame_stamp_by_fyi_sus-d3decyx Wie wil er meedoen? [verhaallijn] Shigure_and_kyo_by_fyi_sus-d3fnowh Wie wil er meedoen? [verhaallijn] We_heart_kyo_stamp_by_theukelele-d3596mg
Snowlight
Member
Julya
149

CAT'S PROFILE
Snowlight
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn]   Wie wil er meedoen? [verhaallijn] Icon_minitimedi 28 jun 2011 - 14:31

Is goed hoowr. Zet het maar hier als je toetsen klaar zijn.

Cheza
Member
65

CAT'S PROFILE
Cheza
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn]   Wie wil er meedoen? [verhaallijn] Icon_minitimedi 28 jun 2011 - 15:09

Say Hi to Cheza :3
Silverwhisper
Member
Lizle
178

CAT'S PROFILE
Silverwhisper
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn]   Wie wil er meedoen? [verhaallijn] Icon_minitimedi 28 jun 2011 - 15:19

(ben ook Blacksoul)

even mijn karakter,

Blacksoul is een poes die niet echt van grapjes houd. Ze is een beetje moeilijk en kan soms enorm uitbarsten. Ze volgt Kyo overal en staat altijd naast hem. Ze doet alles voor hem. Ze heeft een litteken over haar linker oog lopen waardoor dat oog blind is. Door alle gevechten die ze heeft meegemaakt heeft ze meer littekens. Ze kan enorm sluw zijn en is een meester in plannen bedenken en uitvoeren. Ze heeft nooit liefde gehad en haar ouders nooit gekend ze weet dat ze een zusje heeft in de shadowclan en ooit op een dag zal zij haar ook vinden.

Silverwhisper
Wie wil er meedoen? [verhaallijn] 68h8g2
Kyo
Member
40

CAT'S PROFILE
Kyo
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn]   Wie wil er meedoen? [verhaallijn] Icon_minitimedi 28 jun 2011 - 15:57

Zal ik doen Wink

En hoe heette onze ouders?? Dat zou ik graag willen weten.

Wie wil er meedoen? [verhaallijn] KYO_FAN_by_LittleStar87 Wie wil er meedoen? [verhaallijn] Kyo_with_cats_by_fyi_sus-d3g45fo Wie wil er meedoen? [verhaallijn] Kyo_and_kagura_by_fyi_sus-d3ff5fn Wie wil er meedoen? [verhaallijn] Kyo_and_ayame_stamp_by_fyi_sus-d3decyx Wie wil er meedoen? [verhaallijn] Shigure_and_kyo_by_fyi_sus-d3fnowh Wie wil er meedoen? [verhaallijn] We_heart_kyo_stamp_by_theukelele-d3596mg
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn]   Wie wil er meedoen? [verhaallijn] Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: