Algemene Onzin Topic - Pagina 40



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 45 ... 50  Volgende
Mistgaze
Elder
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 10:59

Werk is zwaar. En chloor Is ranzig :")
Terug naar boven Ga naar beneden
Palebird
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 S1A52sI
Jamie~
264
Actief
“If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”

CAT'S PROFILE
Age: » 4 Mσσηѕ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Palebird
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 11:01

Indeed >3 Ace gaat het wel leuk vinden though xD Frost weer wat plagen x3 En welk bewerk bestand gebruik je? Zelf ben ik nieuw met Photoshop en herken het probleem dus *kijkt schuin naar Pale's setje* Maar ik geef je zo de link~

Julia, Poor Creamy xD Gelukkig merkt Ace awkwardheid niet eens op (a) Hij is echt veel te makkelijk XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 11:05

Gifs doe ik met gimp, de rest met de oudste versie van Photoshop xD Het begint stilaan weer te lukken :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 11:14

Gelukkig ^^ Ik ben er nog altijd een faal in en hoop dat ik het ooit leer (A) Maar hier is het topic~ https://www.warriorcatsnl.com/t25828-frostlove#606945

Ooit moet Ace weer zijn slechte kant laten zien, de kant die baby vosjes kan killen en Snowy de grond in trapte :'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Skipperpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 DPKsfdL
Marieke
232
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Skipperpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 11:17

Ik ben net begonnen aan de anime Log Horizon... En daardoor komt nu mijn neiging om een forum te maken dat een beetje lijkt op een MMORPG weer omhoog :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 11:19

Hah, m'n os is al gelukt Smile Ik post zsm, Jamie, eerst helpen afwassen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 11:34

Nee nee James, die kant heeft hij juist zo goed onderdrukt xD

Well, bijgepost met Cold en Tall, time for me to go, see you all later!
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 11:36

Terug naar boven Ga naar beneden
Palebird
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 S1A52sI
Jamie~
264
Actief
“If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”

CAT'S PROFILE
Age: » 4 Mσσηѕ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Palebird
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 11:37

Hij moet terug >3 Gewoon ineens random *poof* Evill Ace x3 Wat er allemaal onder die vact verstopt kan blijven (A) Je hebt btw pm op Cold want ik vind hem awsome :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 11:38

Ziet er goed uit Mims!

Ik ren al James! En dan gaat Tall hem in therapie stoppen hoor xD "katten zijn vrienden, geen voer"
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 KlwjILQ
Daan ♫
565
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Arcanewish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 11:39

Ik wil echt graag posten op dat badger topic Mim x'3
Denk je dat Sparrowfeather's hulp ook wordt geaccepteerd op een gegeven moment?

@Jamie, we moeten een topic Pale x Sand x3 En heb weer gepost op Ace x Arcane

EDIT: Emma x'D Die zin is geweldig XD Katten zijn vrienden, geen voer xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Coldkit'
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 16kwfb7
Emma
227
Actief
"Why break your own toys when you can break someone else's?"

CAT'S PROFILE
Age: 4 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coldkit'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 11:41

Nemo lifelessons 8)

Well James je hebt reactie en nu moet ik echt gaan xD See you later guyss ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Palebird
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 S1A52sI
Jamie~
264
Actief
“If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”

CAT'S PROFILE
Age: » 4 Mσσηѕ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Palebird
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 11:42

Jeah >3 En omg, dat kan Ace zn lijfregel worden <3 Katten zijn vrienden, geen voer. *gemompel*

Yushh Daan, moet ik maken? :3 En succes met Pale (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 KlwjILQ
Daan ♫
565
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Arcanewish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 11:43

Is goed haha.
Geweldige lifelesson x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 11:56

Wauw, sinds ongeveer een jaar nog eens gepost met Frostie c': Ik denk dat ik Acornpaw ook terug op ga nemen en er een Hiddendance karakter van ga maken x3 Heb toch wel spijt dat ik Hidden heb weggedaan... :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandflower
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Tumblr_inline_ngjq30zVkW1qm2hh5
• Daanz
576
Actief
"There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."

CAT'S PROFILE
Age: • 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sandflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 12:00

Kan je Hidden niet terugvragen dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 12:01

Nja, misschien wel... Is Ez nog actief? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandflower
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Tumblr_inline_ngjq30zVkW1qm2hh5
• Daanz
576
Actief
"There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."

CAT'S PROFILE
Age: • 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sandflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 12:02

Ez is pas helemaal gestopt met warrior cats dacht ik :') Dus misschien kan je haar bereiken via het één of ander?
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 12:04

Iemand die Ez weet te bereiken via het één of ander? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Cornkit.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 DPKsfdL
Daan
18
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Cornkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 12:04

Bedacht me opeens dat Cornkit zijn zoon is x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 40 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 45 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: