|
|
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 aug 2015 - 10:59 | |
| Werk is zwaar. En chloor Is ranzig :") |
|
| |
Jamie~ 264 Actief “If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 aug 2015 - 11:01 | |
| Indeed >3 Ace gaat het wel leuk vinden though xD Frost weer wat plagen x3 En welk bewerk bestand gebruik je? Zelf ben ik nieuw met Photoshop en herken het probleem dus *kijkt schuin naar Pale's setje* Maar ik geef je zo de link~
Julia, Poor Creamy xD Gelukkig merkt Ace awkwardheid niet eens op (a) Hij is echt veel te makkelijk XD |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 aug 2015 - 11:05 | |
| Gifs doe ik met gimp, de rest met de oudste versie van Photoshop xD Het begint stilaan weer te lukken :3 |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 aug 2015 - 11:14 | |
| Gelukkig ^^ Ik ben er nog altijd een faal in en hoop dat ik het ooit leer (A) Maar hier is het topic~ https://www.warriorcatsnl.com/t25828-frostlove#606945Ooit moet Ace weer zijn slechte kant laten zien, de kant die baby vosjes kan killen en Snowy de grond in trapte :'3 |
|
| |
Marieke 232 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 aug 2015 - 11:17 | |
| Ik ben net begonnen aan de anime Log Horizon... En daardoor komt nu mijn neiging om een forum te maken dat een beetje lijkt op een MMORPG weer omhoog :') |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 aug 2015 - 11:19 | |
| Hah, m'n os is al gelukt Ik post zsm, Jamie, eerst helpen afwassen xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 aug 2015 - 11:34 | |
| Nee nee James, die kant heeft hij juist zo goed onderdrukt xD
Well, bijgepost met Cold en Tall, time for me to go, see you all later! |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 aug 2015 - 11:36 | |
| |
|
| |
Jamie~ 264 Actief “If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 aug 2015 - 11:37 | |
| Hij moet terug >3 Gewoon ineens random *poof* Evill Ace x3 Wat er allemaal onder die vact verstopt kan blijven (A) Je hebt btw pm op Cold want ik vind hem awsome :') |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 aug 2015 - 11:38 | |
| Ziet er goed uit Mims!
Ik ren al James! En dan gaat Tall hem in therapie stoppen hoor xD "katten zijn vrienden, geen voer" |
|
| |
Daan ♫ 565 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 aug 2015 - 11:39 | |
| Ik wil echt graag posten op dat badger topic Mim x'3 Denk je dat Sparrowfeather's hulp ook wordt geaccepteerd op een gegeven moment?
@Jamie, we moeten een topic Pale x Sand x3 En heb weer gepost op Ace x Arcane
EDIT: Emma x'D Die zin is geweldig XD Katten zijn vrienden, geen voer xD |
|
| |
Emma 227 Actief "Why break your own toys when you can break someone else's?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 aug 2015 - 11:41 | |
| Nemo lifelessons 8)
Well James je hebt reactie en nu moet ik echt gaan xD See you later guyss ;D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 aug 2015 - 11:42 | |
| Jeah >3 En omg, dat kan Ace zn lijfregel worden <3 Katten zijn vrienden, geen voer. *gemompel*
Yushh Daan, moet ik maken? :3 En succes met Pale (A) |
|
| |
Daan ♫ 565 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 aug 2015 - 11:43 | |
| Is goed haha. Geweldige lifelesson x3 |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 aug 2015 - 11:56 | |
| Wauw, sinds ongeveer een jaar nog eens gepost met Frostie c': Ik denk dat ik Acornpaw ook terug op ga nemen en er een Hiddendance karakter van ga maken x3 Heb toch wel spijt dat ik Hidden heb weggedaan... :/ |
|
| |
• Daanz 576 Actief "There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 aug 2015 - 12:00 | |
| Kan je Hidden niet terugvragen dan? |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 aug 2015 - 12:01 | |
| Nja, misschien wel... Is Ez nog actief? |
|
| |
• Daanz 576 Actief "There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 aug 2015 - 12:02 | |
| Ez is pas helemaal gestopt met warrior cats dacht ik :') Dus misschien kan je haar bereiken via het één of ander? |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 aug 2015 - 12:04 | |
| Iemand die Ez weet te bereiken via het één of ander? xD |
|
| |
Daan 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 aug 2015 - 12:04 | |
| Bedacht me opeens dat Cornkit zijn zoon is x'D |