Algemene Onzin Topic - Pagina 39



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 44 ... 50  Volgende
Crescentpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Giphy
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Age: thirteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 9:11

Oooh, die ga ik dan zeker opzoeken! c: Moet wel goed gaan zoeken. x3
Ik ga op een best grote boot met vrienden via het IJ, dus denk dat het wel leuk gaat worden. Als je een roodharig klein kind op een boot ziet ben ik dat waarschijnlijk xD

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostlake
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 DPKsfdL
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 9:14

Crescentkit schreef:
Oooh, die ga ik dan zeker opzoeken! c: Moet wel goed gaan zoeken. x3
Ik ga op een best grote boot met vrienden via het IJ, dus denk dat het wel leuk gaat worden. Als je een roodharig klein kind op een boot ziet ben ik dat waarschijnlijk xD
Oh wat is de naam van de boot? Mijn ouders wilden komen met onze eigen boot maar m'n pa kon geen vrij krijgen jammer genoeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 9:21

Eigenlijk hebben we hier even ThunderClan warriors voor nodig want die moeten bij elkaar geroepen worden :")
https://www.warriorcatsnl.com/t25820-come-and-get-it#606916
Terug naar boven Ga naar beneden
Crescentpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Giphy
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Age: thirteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 9:24

@Daan, Ik weet de naam niet uit mijn hoofd, sorry. D; Ik kan hem later misschien wel even doorgeven. :')

Ik heb geen tc warriors, alleen eentje die super inactief is nu. :'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 9:25

Same Dani :') Ik heb er denk ik wel meerdere maar die zijn allemaal inactief.
Ik heb uit mijn hoofd zo even gezegd Frostfang en Littleface, maar ik betwijfel of ze dat allemaal zijn :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainbow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 DPKsfdL
Dani
62

CAT'S PROFILE
Age: 35 Moons
Gender:
Rank:
Rainbow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 9:27

Ik heb uit mijn hoofd deze meid, maar zal er ook denk ik wel meer hebben. x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Palebird
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 S1A52sI
Jamie~
264
Actief
“If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”

CAT'S PROFILE
Age: » 4 Mσσηѕ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Palebird
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 9:30

Ik heb in met Ace op het badger topic te posten zodra het kan :3 Hij zit in een leuke groepje vol matties, al zal hij waarschijnlijk wel Creamy lastig gaan vallen :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostlake
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 DPKsfdL
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 9:30

Ik heb ook zin om met Frost te posten x'3 Wel jammer dat Fawn niet mee kan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 9:38

Gm all~

Het is grappig om al die kits te zien man haha xD tc heeft meer aan kits dan aan warriors x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Furzekit'
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 DPKsfdL
Dani(banani)
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender:
Rank:
Furzekit'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 9:45

Binnenkort wordt Forest een warrior, en dan ga ik Anouk(Dawnpaw) & Isa(Littlepaw) ook actief dwingen. Maar dat is pas na de ceremonie. x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 9:47

Goedemorgen~
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 9:57

Palekit, schreef:
Ik heb in met Ace op het badger topic te posten zodra het kan :3 Hij zit in een leuke groepje vol matties, al zal hij waarschijnlijk wel Creamy lastig gaan vallen :')

Spaar Creamy Jamie wil je =P . Hij heeft het al zo zwaar, gheghe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 10:03

Frofro <333 Iemand een topicje? x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Skipperpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 DPKsfdL
Marieke
232
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Skipperpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 10:11

https://www.warriorcatsnl.com/t25826-life-is-boring#606932
^Toevallig een WindClankatje dat hier wil reageren :')^
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 10:46

zo cd opnemen dus ik ben de hele dag er niet ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 10:49


Mooorining c:

*kraakt vingers* Posttijd :3

Terug naar boven Ga naar beneden
Palebird
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 S1A52sI
Jamie~
264
Actief
“If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”

CAT'S PROFILE
Age: » 4 Mσσηѕ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Palebird
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 10:50

Ace gaat hem waarschijnlijk heel opgewekt begroeten en hem in het gesprek te proberen te betrekken enzo xD Creamy krijgt het zwaarder met Ace dan met de dassen (A)

Lis, Frosssttty <3 een topicje Frost x Ace? Aangezien Ace nu een med cat is enzow >3
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 10:53

Jamie, Woow, dat wordt awkward xD 's Goed, maak jij? Ik ben even aan het sukkelen met Frostie's setje :/

Damn, ik kan zelfs al niet meer met gifs werken :O
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 10:54

Palekit, schreef:
Ace gaat hem waarschijnlijk heel opgewekt begroeten en hem in het gesprek te proberen te betrekken enzo xD Creamy krijgt het zwaarder met Ace dan met de dassen (A)

Haha, dan weet hij zich straks echt geen houding te geven
Terug naar boven Ga naar beneden
Hushpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 DPKsfdL
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons | 3 quarter moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimewo 19 aug 2015 - 10:58

Net wakker, hi everyone !
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 39 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 44 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: