|
|
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 aug 2015 - 9:11 | |
| Oooh, die ga ik dan zeker opzoeken! c: Moet wel goed gaan zoeken. x3 Ik ga op een best grote boot met vrienden via het IJ, dus denk dat het wel leuk gaat worden. Als je een roodharig klein kind op een boot ziet ben ik dat waarschijnlijk xD
|
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 aug 2015 - 9:14 | |
| - Crescentkit schreef:
- Oooh, die ga ik dan zeker opzoeken! c: Moet wel goed gaan zoeken. x3
Ik ga op een best grote boot met vrienden via het IJ, dus denk dat het wel leuk gaat worden. Als je een roodharig klein kind op een boot ziet ben ik dat waarschijnlijk xD Oh wat is de naam van de boot? Mijn ouders wilden komen met onze eigen boot maar m'n pa kon geen vrij krijgen jammer genoeg. |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 aug 2015 - 9:21 | |
| |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 aug 2015 - 9:24 | |
| @Daan, Ik weet de naam niet uit mijn hoofd, sorry. D; Ik kan hem later misschien wel even doorgeven. :')
Ik heb geen tc warriors, alleen eentje die super inactief is nu. :'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 aug 2015 - 9:25 | |
| Same Dani :') Ik heb er denk ik wel meerdere maar die zijn allemaal inactief. Ik heb uit mijn hoofd zo even gezegd Frostfang en Littleface, maar ik betwijfel of ze dat allemaal zijn :') |
|
| |
Dani 62
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 aug 2015 - 9:27 | |
| Ik heb uit mijn hoofd deze meid, maar zal er ook denk ik wel meer hebben. x3 |
|
| |
Jamie~ 264 Actief “If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 aug 2015 - 9:30 | |
| Ik heb in met Ace op het badger topic te posten zodra het kan :3 Hij zit in een leuke groepje vol matties, al zal hij waarschijnlijk wel Creamy lastig gaan vallen :') |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 aug 2015 - 9:30 | |
| Ik heb ook zin om met Frost te posten x'3 Wel jammer dat Fawn niet mee kan. |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 aug 2015 - 9:38 | |
| Gm all~
Het is grappig om al die kits te zien man haha xD tc heeft meer aan kits dan aan warriors x) |
|
| |
Dani(banani) 91 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 aug 2015 - 9:45 | |
| Binnenkort wordt Forest een warrior, en dan ga ik Anouk(Dawnpaw) & Isa(Littlepaw) ook actief dwingen. Maar dat is pas na de ceremonie. x3 |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 aug 2015 - 9:47 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 aug 2015 - 9:57 | |
| - Palekit, schreef:
- Ik heb in met Ace op het badger topic te posten zodra het kan :3 Hij zit in een leuke groepje vol matties, al zal hij waarschijnlijk wel Creamy lastig gaan vallen :')
Spaar Creamy Jamie wil je =P . Hij heeft het al zo zwaar, gheghe. |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 aug 2015 - 10:03 | |
| Frofro <333 Iemand een topicje? x3 |
|
| |
Marieke 232 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 aug 2015 - 10:11 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 aug 2015 - 10:46 | |
| zo cd opnemen dus ik ben de hele dag er niet ;3 |
|
| |
Cat 705 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 aug 2015 - 10:49 | |
| Mooorining c:
*kraakt vingers* Posttijd :3
|
|
| |
Jamie~ 264 Actief “If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 aug 2015 - 10:50 | |
| Ace gaat hem waarschijnlijk heel opgewekt begroeten en hem in het gesprek te proberen te betrekken enzo xD Creamy krijgt het zwaarder met Ace dan met de dassen (A)
Lis, Frosssttty <3 een topicje Frost x Ace? Aangezien Ace nu een med cat is enzow >3 |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 aug 2015 - 10:53 | |
| Jamie, Woow, dat wordt awkward xD 's Goed, maak jij? Ik ben even aan het sukkelen met Frostie's setje :/
Damn, ik kan zelfs al niet meer met gifs werken :O |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 aug 2015 - 10:54 | |
| - Palekit, schreef:
- Ace gaat hem waarschijnlijk heel opgewekt begroeten en hem in het gesprek te proberen te betrekken enzo xD Creamy krijgt het zwaarder met Ace dan met de dassen (A)
Haha, dan weet hij zich straks echt geen houding te geven |
|
| |
303 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 aug 2015 - 10:58 | |
| Net wakker, hi everyone ! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|