| The Blue star - Aanmeldingen | |
|
|
Lizle 178
| |
| |
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| |
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen zo 4 dec 2011 - 18:05 | |
| ik ga nu heel gemeen zijn O.O Morningpaw staat op acc markt maar niemand wil haar.. I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| |
| |
433
| |
| |
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| |
| |
433
| |
| |
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen zo 11 dec 2011 - 13:00 | |
| x Het spijt me voor de dubbelpost, het zal niet nog eens gebeuren! c:
Aangezien Deathpaw's partner Tigerwing verouderd is, en Deathpaw bijna even oud was als hij denk ik dat ik haar toch maar wel bij de volgende ceremonie Warrior laat worden. Dus de rol van Apprentice 2 is weer vrij! 8D |
|
| |
Daanz 528 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen zo 11 dec 2011 - 16:40 | |
| Ik zou apprentice 1 wel willen zijn (: Uno problemo, mijn mentor is inactief xD |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| |
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen di 27 dec 2011 - 17:40 | |
| Als het moet zou ik evt. wel een nieuw acc willen aanmaken als het echt niet anders kan maar dat die dan sterft in het gevecht.. ofzo I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| |
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen di 27 dec 2011 - 17:45 | |
| Ach, xD het maakt mij opzich niet uit, al vrees ik dat ik hem/haar dan niet actief weet te houden, ik kan hem/haar (moet dan nog bedenken xD) aanmaken, posten en dan bedenken of ik hem na de verhaallijn nog actief kan houden :3 I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Kallista 532
| |
| Onderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen di 27 dec 2011 - 17:46 | |
| Ik heb gevraagd of ik met Marveldream (word Marvelpaw) in de clan mag, die wil ik wel gebruiken voor de apprentice die gebeten word? ;3 |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| |
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen di 27 dec 2011 - 18:02 | |
| OKe, ik sta altijd klaar hea ;D I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Kalli 177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen di 27 dec 2011 - 18:02 | |
| Je mag kiezen wat je doet.. Apprentice 2 mag ook altijd (: Maakt mij niet uit ;3 |
|
| |
Daanz 528 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen di 27 dec 2011 - 18:40 | |
| - Thornpaw schreef:
- Ik zou apprentice 1 wel willen zijn (:
Uno problemo, mijn mentor is inactief xD Thornpaw krijgt een mentor na Melting Ice voor zover ik weet: dat is Redfur |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen di 27 dec 2011 - 19:02 | |
| Weetje, ik krijg nu toch inspi voor een TC kater XD Glidingpaw XD dus als je wil kan die gebruikt worden ^^ I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen di 27 dec 2011 - 19:31 | |
| - Thornpaw schreef:
- Thornpaw schreef:
- Ik zou apprentice 1 wel willen zijn (:
Uno problemo, mijn mentor is inactief xD Thornpaw krijgt een mentor na Melting Ice voor zover ik weet: dat is Redfur En wilt Redfur de rol van mentor apprentice 1 op zich nemen? :3 En euhm.. Marvelpaw en Dreamheart: wat jullie willen. Vechten jullie het onderling maar ff uit dan (niet letterlijk he. xD). What do you wish for at night? |
|
| |
| Onderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen | |
| |
|
| |
|