| The Blue star - Aanmeldingen | |
|
|
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen vr 26 aug 2011 - 10:32 | |
| Redfur kan Patchpaw vinden? |
|
| |
153
| |
| Onderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen zo 28 aug 2011 - 12:30 | |
| Greenpaw wil nog steeds apprentice 1 zijn, maar kan haar poot nog genezen daarna ? |
|
| |
19
| |
| Onderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen zo 28 aug 2011 - 18:14 | |
| Is eigenlijk Foxpaw's actie goed gekeurt?
xx |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| |
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| |
| |
345
| |
| Onderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen di 4 okt 2011 - 20:12 | |
| Longtail wil wel..... (; Ravenpaw~Thornpaw~Longtail~Nightrise~Wildkit |
|
| |
125
| |
| |
| |
Assie 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen za 8 okt 2011 - 14:13 | |
| - Silverfang schreef:
- ~ (mentor apprentice 1) ~
Neemt (apprentice 1) mee terug naar het kamp.
Als het mogelijk zou zijn, wil ik deze wel bespelen met Firelight. Als Littlepaw het er tenminste mee eens zal zijn. Maar even een vraagje hieromtrent, want ik weet nergens te lezen wat voor taak Fire moet doen. Als ik het goed begrijp, gewoon Littlepaw terug meenemen naar het kamp, nadat zij gevochten heeft ofzo met de hond? Alvast bedankt (voor de hulp) -Firelight- Thnx hanna (zonder h op het einde!) voor het mooie os c: |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen za 8 okt 2011 - 16:43 | |
| Whitestorm, aangenomen! (:
Spider: Littlepaw is niet apprentice 1, wie die rol krijgt moet nog besloten worden. Maar, volgens mij wilde Hollypaw dit graag, omdat ze Snowpaw weg doet. En omdat Firelight waarschijnlijk haar mentor wordt, is ook nog niet zeker, krijg hij dan die rol. Wat je moet doen als je die rol krijgt, staat duidelijk in de tekst, lees maar bij [topic 3]. (;
|
|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen za 8 okt 2011 - 17:59 | |
| Is het mogelijk dat Deathpaw nog ergens een rolletje kan krijgen? o3o De titel zegt dat er nog 3 rollen vrij zijn, maar in de begin post zie ik ze niet. |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen za 8 okt 2011 - 18:06 | |
| Sorry, dat moeten er 2 zijn, en dan is dus die rol van apprentice 1 en mentor apprentice 1, die wss binnenkort ook bezet zullen zijn. (En die kun jij sowieso niet doen omdat Bluestar jouw mentor wordt, volgens mij.) Maar, als Snowpaw. niet overgenomen wordt, komt die rol sowieso vrij, dus ik weet niet of je daar geïnteresseerd in bent? :3 |
|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen za 8 okt 2011 - 18:17 | |
| - Citaat :
- (En die kun jij sowieso niet doen omdat Bluestar jouw mentor wordt, volgens mij.)
Ja, dat klopt xd En over die rol, dat is toch Apprentice 1? Die word aangevallen door die pitbull. Ik ben wel geïnteresseerd, maar aan de andere kant wil ik Deathpaw niet voor het leven verminkt hebben xd Dus die rol kan gewoon uit gaan naar Snowpaw (of iemand anders) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen za 8 okt 2011 - 19:02 | |
| Hij hoeft niet voor het leven verminkt te raken hoor. Hij wordt wel bewusteloos tegen de zonnerotsen geslagen, maar de ernst hiervan, inclusief de verwondingen, mag je helemaal zelf bepalen. (; |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen za 8 okt 2011 - 19:08 | |
| Je mag de rol van Snowpaw al vrijgeven hoor (; Gewoon... Om bepaalde redenen die ik nog moet verzinnen n_n |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen za 8 okt 2011 - 19:10 | |
| Oh, oké. Bij deze dus mensen, de rol apprentice 2 is weer vrij! |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen za 8 okt 2011 - 19:11 | |
| ik zou met Morningpaw wel apprentice 2 willen zijn I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen za 8 okt 2011 - 19:11 | |
| .. Dan ben ik er wel in geïnteresseerd :3 |
|
| |
Meerzii 26
| |
| Onderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen zo 9 okt 2011 - 8:08 | |
| Stripedpaw wil wel Apprentice 2 zijn (als ik ooit haar wachtwoord nog terugvind ) |
|
| |
Zie Solarsoul :) 391
| |
| |
| |
109
| |
| Onderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen zo 9 okt 2011 - 10:20 | |
| ik zou ook apprentice 1 willen zijn. Morningpaw word dan wel saggie, maar das lkkr voor haar xD my poor Morning "See my reflection in this broken mirror. It is the crack in my trust in this world." |
|
| |
| Onderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen | |
| |
|
| |
|