The Blue star - Aanmeldingen - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

The Blue star - Aanmeldingen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Blacksoul
Member
The Blue star - Aanmeldingen - Pagina 3 FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen   The Blue star - Aanmeldingen - Pagina 3 Icon_minitimevr 26 aug 2011 - 10:32

Redfur kan Patchpaw vinden?

The Blue star - Aanmeldingen - Pagina 3 Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkness
Member
The Blue star - Aanmeldingen - Pagina 3 DPKsfdL
153

CAT'S PROFILE
Darkness
BerichtOnderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen   The Blue star - Aanmeldingen - Pagina 3 Icon_minitimezo 28 aug 2011 - 12:30

Greenpaw wil nog steeds apprentice 1 zijn, maar kan haar poot nog genezen daarna ?

The Blue star - Aanmeldingen - Pagina 3 Scaled.php?server=857&filename=aaonderschriftbb
Speedpaw
Member
19

CAT'S PROFILE
Speedpaw
BerichtOnderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen   The Blue star - Aanmeldingen - Pagina 3 Icon_minitimezo 28 aug 2011 - 18:14

Is eigenlijk Foxpaw's actie goed gekeurt?

xx

~Speedpaw~Foxpaw~Dragonpaw*~Moonkit~Poisonheart~Sylvie~
~catfight
I'm scratching at your door tonight
wrong start
you shouldn't break a kitten's heart.~
Littlewish
Member
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen   The Blue star - Aanmeldingen - Pagina 3 Icon_minitimezo 28 aug 2011 - 18:43

Foxpaw: Dat hadden we toch al besproken?

Darkness: Die vraag is ook al eerder gesteld. Als je apprentice 1 wordt, mag je dat zelf bepalen.

Blacksoul: Kan, maar zoiets moet je maar in de loop van het topic laten gebeuren. Het is namelijk niet een belangrijke gebeurtenis wat invloed heeft op de verhaallijn, snap je? ^^

---

Change of plans: Patchpaw krijgt Snowpaws rol en omgekeerd. Dit doe ik ivm het feit dat Snowpaw. wordt overgenomen. Als er uiteindelijk geen nieuwe eigenaar voor hem komt, kom die rol sowieso vrij.

What do you wish for at night?

Littlewish
Member
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen   The Blue star - Aanmeldingen - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 okt 2011 - 19:47

Aangezien ik me later bedacht dat het een beetje onrealistisch is dat Bluestar de hond in haar eentje de rivier in krijgt, is er nu 1 rol bijgekomen, de warrior die haar hierbij helpt (kunnen eventueel ook nog 2 warriors worden). Aangezien Bluestar deze warrior uit zal kiezen om met haar mee te gaan, moet diegene wel redelijk goed van het gevecht in het kamp afkomen, en sowieso moet Bluestar diegene wel goed kennen en vertrouwen.
Wie bied zich aan? Smile

What do you wish for at night?

Ravenpaw,,
StarClan
345

CAT'S PROFILE
Ravenpaw,,
BerichtOnderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen   The Blue star - Aanmeldingen - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 okt 2011 - 20:12

Longtail wil wel..... (;

The Blue star - Aanmeldingen - Pagina 3 Ravenpaw

Ravenpaw~Thornpaw~Longtail~Nightrise~Wildkit
Whitestorm
Member
125

CAT'S PROFILE
Whitestorm
BerichtOnderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen   The Blue star - Aanmeldingen - Pagina 3 Icon_minitimeza 8 okt 2011 - 12:30

Dit is idd wel een leuke rol voor Whitestorm. Het klopt bovendien dat Whitestorm hier echt iefs mee te maken moet hebben, en als hij Bluestar dan helpt met het verslaan van de hond is dit helemaal mooi. Dus ik meld me aan «33

The Blue star - Aanmeldingen - Pagina 3 Whitestorm
"StarClan, hear my prayer. Let me be wise in sad times, loyal in difficult times and strong in all times"
Spider
Member
Assie
178
Actief

CAT'S PROFILE
Spider
BerichtOnderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen   The Blue star - Aanmeldingen - Pagina 3 Icon_minitimeza 8 okt 2011 - 14:13

Silverfang schreef:
~ (mentor apprentice 1) ~
Neemt (apprentice 1) mee terug naar het kamp.

Als het mogelijk zou zijn, wil ik deze wel bespelen met Firelight. Als Littlepaw het er tenminste mee eens zal zijn. Maar even een vraagje hieromtrent, want ik weet nergens te lezen wat voor taak Fire moet doen. Als ik het goed begrijp, gewoon Littlepaw terug meenemen naar het kamp, nadat zij gevochten heeft ofzo met de hond?

Alvast bedankt (voor de hulp)
-Firelight-

The Blue star - Aanmeldingen - Pagina 3 2bs00g
Thnx hanna (zonder h op het einde!) voor het mooie os c:
Silverstar
Editor
The Blue star - Aanmeldingen - Pagina 3 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen   The Blue star - Aanmeldingen - Pagina 3 Icon_minitimeza 8 okt 2011 - 16:43

Whitestorm, aangenomen! (:

Spider: Littlepaw is niet apprentice 1, wie die rol krijgt moet nog besloten worden. Maar, volgens mij wilde Hollypaw dit graag, omdat ze Snowpaw weg doet. En omdat Firelight waarschijnlijk haar mentor wordt, is ook nog niet zeker, krijg hij dan die rol. Wat je moet doen als je die rol krijgt, staat duidelijk in de tekst, lees maar bij [topic 3]. (;
Deathstrike
StarClan
788

CAT'S PROFILE
Deathstrike
BerichtOnderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen   The Blue star - Aanmeldingen - Pagina 3 Icon_minitimeza 8 okt 2011 - 17:59

Is het mogelijk dat Deathpaw nog ergens een rolletje kan krijgen? o3o
De titel zegt dat er nog 3 rollen vrij zijn, maar in de begin post zie ik ze niet.

The Blue star - Aanmeldingen - Pagina 3 Deathstrike1sig
Silverstar
Editor
Maaike
1775
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen   The Blue star - Aanmeldingen - Pagina 3 Icon_minitimeza 8 okt 2011 - 18:06

Sorry, dat moeten er 2 zijn, en dan is dus die rol van apprentice 1 en mentor apprentice 1, die wss binnenkort ook bezet zullen zijn. (En die kun jij sowieso niet doen omdat Bluestar jouw mentor wordt, volgens mij.)
Maar, als Snowpaw. niet overgenomen wordt, komt die rol sowieso vrij, dus ik weet niet of je daar geïnteresseerd in bent? :3
Deathstrike
StarClan
788

CAT'S PROFILE
Deathstrike
BerichtOnderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen   The Blue star - Aanmeldingen - Pagina 3 Icon_minitimeza 8 okt 2011 - 18:17

Citaat :
(En die kun jij sowieso niet doen omdat Bluestar jouw mentor wordt, volgens mij.)

Ja, dat klopt xd
En over die rol, dat is toch Apprentice 1? Die word aangevallen door die pitbull. Ik ben wel geïnteresseerd, maar aan de andere kant wil ik Deathpaw niet voor het leven verminkt hebben xd Dus die rol kan gewoon uit gaan naar Snowpaw (of iemand anders)

Silverstar
Editor
Maaike
1775
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen   The Blue star - Aanmeldingen - Pagina 3 Icon_minitimeza 8 okt 2011 - 19:02

Hij hoeft niet voor het leven verminkt te raken hoor. Hij wordt wel bewusteloos tegen de zonnerotsen geslagen, maar de ernst hiervan, inclusief de verwondingen, mag je helemaal zelf bepalen. (;
Hollypaw
Member
Miss Psycho Unicorn
1191

CAT'S PROFILE
Hollypaw
BerichtOnderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen   The Blue star - Aanmeldingen - Pagina 3 Icon_minitimeza 8 okt 2011 - 19:08

Je mag de rol van Snowpaw al vrijgeven hoor (;
Gewoon... Om bepaalde redenen die ik nog moet verzinnen n_n
Silverstar
Editor
Maaike
1775
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen   The Blue star - Aanmeldingen - Pagina 3 Icon_minitimeza 8 okt 2011 - 19:10

Oh, oké. Bij deze dus mensen, de rol apprentice 2 is weer vrij!
Dreamheart
StarClan
The Blue star - Aanmeldingen - Pagina 3 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen   The Blue star - Aanmeldingen - Pagina 3 Icon_minitimeza 8 okt 2011 - 19:11

ik zou met Morningpaw wel apprentice 2 willen zijn

I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Deathstrike
StarClan
788

CAT'S PROFILE
Deathstrike
BerichtOnderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen   The Blue star - Aanmeldingen - Pagina 3 Icon_minitimeza 8 okt 2011 - 19:11

.. Dan ben ik er wel in geïnteresseerd :3

Snowflakes
Member
Meerzii
26

CAT'S PROFILE
Snowflakes
BerichtOnderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen   The Blue star - Aanmeldingen - Pagina 3 Icon_minitimezo 9 okt 2011 - 8:08

Stripedpaw wil wel Apprentice 2 zijn (als ik ooit haar wachtwoord nog terugvind Razz)

The Blue star - Aanmeldingen - Pagina 3 2uhvktz
Wildfox
Member
Zie Solarsoul :)
391

CAT'S PROFILE
Wildfox
BerichtOnderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen   The Blue star - Aanmeldingen - Pagina 3 Icon_minitimezo 9 okt 2011 - 10:07

Thornpaw wil ook wel apprentice 2 zijn... (;

The Blue star - Aanmeldingen - Pagina 3 Wildfoxsig1
Alleen nog maar actief met Wildfox, Batkit* en Firekit aangezien het anders te veel wordt
Brokenreflection
Member
109

CAT'S PROFILE
Brokenreflection
BerichtOnderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen   The Blue star - Aanmeldingen - Pagina 3 Icon_minitimezo 9 okt 2011 - 10:20

ik zou ook apprentice 1 willen zijn.
Morningpaw word dan wel saggie, maar das lkkr voor haar
xD my poor Morning

"See my reflection in this broken mirror. It is the crack in my trust in this world."
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen   The Blue star - Aanmeldingen - Pagina 3 Icon_minitime

The Blue star - Aanmeldingen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: