| The Blue star - Aanmeldingen | |
|
|
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen ma 22 aug 2011 - 14:35 | |
| Redfur wil wel mentor spelen. |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| |
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen ma 22 aug 2011 - 15:09 | |
| - Littlepaw schreef:
- You're right Wazzie, was het even vergeten. Het klinkt zo raar dat katten ook besmet kunnen worden met hondsdolheid. xD
Maar goed, ik heb het veranderd. ^^
Brightsoul: Ik snap je niet helemaal. Hoe bedoel je ik speel nog wel als apprentice? Mijn naam is Brightsoul nu, maar ik speel nog steeds als apprentice, net als Moonstripe(paw) HEt liefst heb ik dat mijn nam nog Brightpaw is, xD Maar ja, boeiend. - ::"Bright's::
Innerghost||Brightspots||Thrushdive||Smokegaze||Tigerleap Roughpaw||Lucidpaw||Viperpaw||Maplekit'||Nightkit, Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear(RC)
ThxBabs<3
|
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| |
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen ma 22 aug 2011 - 19:13 | |
| Het was dat Bluestar nieuwe Warriors zocht, en wij allebij warrior werden, maar de cerimonie is nog niet geweest, dus spelen we nog even apprentices, ook al staat er dat we eigenlijk Warrior zijn snap je zo'n beetje? :3
Maar als dit zelf na Melting Ice gebeurt, zal de cerimonie al lang geweest zijn, denk ik,
|
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| |
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| |
| |
383
| |
| Onderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen di 23 aug 2011 - 23:33 | |
| Ok.. Ik denk dat ik nog wel een mentor krijg voor Blue star, maar 't ligt an hoelang Bluestar erover doet een nieuwe ceremonie te posten. I'll be Apprentice one, als dat goed is :3 |
|
| |
125
| |
| |
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| |
| |
125
| |
| Onderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen do 25 aug 2011 - 23:37 | |
| Oh.. Jah, niet aan gedacht..
Nou, het kan ook dat White alleen maar in het laatste topic voorkomt. Ugh, beide rollen passen in mijn straatje, maar 2 in 1 verhaallijn is denk ik idd to much. Ik denk dat het het best is als ik Dotpaw even links laat liggen, aangezien White er echt wat mee te maken heeft. Poor Dot.. Die bewijst zich wel een andere keer.
Kan Bluekit zich eigenlijk nog wat van haar leven als leader herrinneren?
Laatst aangepast door Whitestorm op vr 26 aug 2011 - 0:31; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
125
| |
| |
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen vr 26 aug 2011 - 10:07 | |
| Klinkt allemaal super gaaf. Ik vind het echt een mooi verhaal. Kan Darkfire(Tigerclaw) Hier mischien ook in mee helpen? (Ik doe nog niet mee, voor het geval je het wilt weten.) Mischien na zijn verbaning ofzou, dat hij ervoor heeft gezorgd dat deze pitbull het territorium van de Thunderclan in kwam. Verscheint op het laatst, enz. Jwz ^^ Mischien een idee? Anders niet en dan maakt het me ook niet veel uit. |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| |
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen vr 26 aug 2011 - 10:24 | |
| Oohh.. ^^'' *voelt zich dom.* Maar als ik Uberhoupt wat kan doen, doe ik dat graag met Dark. |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Blue star - Aanmeldingen vr 26 aug 2011 - 10:27 | |
| Redfur wil hier dolgraag aan mee doen...maar kan ze nog wat doen? |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| |
| |