|
|
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 19:01 | |
| als ik zo boven ben ga ik posten liefjes c: |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 19:02 | |
| @Nath; Er zit niets anders op dan naar een warm land te verhuizen. x3 |
|
| |
Nathaleesi 207 Actief
| CAT'S PROFILEAge: {{ Already 6 moons, ain't I old? }}Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 19:11 | |
| - Lizardkit schreef:
- @Nath; Er zit niets anders op dan naar een warm land te verhuizen. x3
Op naar hawaii dan! |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 19:26 | |
| Ghehe, ik ga dan zeker met je mee x'D |
|
| |
Lolo(beest) 288 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 19:27 | |
| |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 19:28 | |
| Hoi c; oog, ik heb een goed karakter idee, maar dan kan ik mijn andere niet meer actief hjluden, hmm, zou ik 'm maken? Maar dan straks op de pc? |
|
| |
Nathaleesi 207 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 19:28 | |
| - Random verhaallijntje voor een leader die in me op kwam :'):
Er was eens een leader. Ze was loyaal, sterk en gerespecteerd. Het enige probleem was, was dat ze geen liefde kende. Ze had niets meer, tot op het moment dat ze een rogue kater ontmoette. Het begon bij elkaar af en toe tegen komen, maar uiteindelijk sloeg de vlam over. De rogue leefde op zichzelf en had een goed hart. Hij maakte de leader gelukkig en leerde de leader liefde kennen. Enkele moons later begon de leader opnieuw ongelukkig te worden, dit was omdat ze graag een gezin wou, een gezin met kittens, tevens zat ze op haar laatste leven. Ze vertelde haar wensen bij de rogue. Na lang zwijgen sprak de rogue toch zijn gedachtes uit; "ik wil je niet bij je clan weg jagen, maar de enige optie die geschikt is voor ons beide is voor jou om de clan te verlaten. Ik zal niet gelukkig worden in een clan," dit liet de leader bezinken, al deed ze nog wel wat pogingen om de rogue de clan in te krijgen. Maar hij kon het niet en ze begreep het. Wat ze nu meer wou dan er voor de clan te zijn, was het hebben van een gezinnetje en haar leven eindigen met liefde. Ze besloot haar rang als leader op te zeggen en de clan te verladen
@Lolo; ik reageer wel met Rough. Zullen we btw ook een nieuw topic Mouse x Raptor doen? Ik wil Raptor wel actief houden ;-; |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 19:29 | |
| LOLO, Bark is not gonna like tha thing that Thorn said >D |
|
| |
Lolo(beest) 288 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 19:30 | |
| - Nightkit, schreef:
- Random verhaallijntje voor een leader die in me op kwam :
Er was eens een leader. Ze was loyaal, sterk en gerespecteerd. Het enige probleem was, was dat ze geen liefde kende. Ze had niets meer, tot op het moment dat ze een rogue kater ontmoette. Het begon bij elkaar af en toe tegen komen, maar uiteindelijk sloeg de vlam over. De rogue leefde op zichzelf en had een goed hart. Hij maakte de leader gelukkig en leerde de leader liefde kennen. Enkele moons later begon de leader opnieuw ongelukkig te worden, dit was omdat ze graag een gezin wou, een gezin met kittens, tevens zat ze op haar laatste leven. Ze vertelde haar wensen bij de rogue. Na lang zwijgen sprak de rogue toch zijn gedachtes uit; "ik wil je niet bij je clan weg jagen, maar de enige optie die geschikt is voor ons beide is voor jou om de clan te verlaten. Ik zal niet gelukkig worden in een clan," dit liet de leader bezinken, al deed ze nog wel wat pogingen om de rogue de clan in te krijgen. Maar hij kon het niet en ze begreep het. Wat ze nu meer wou dan er voor de clan te zijn, was het hebben van een gezinnetje en haar leven eindigen met liefde. Ze besloot haar rang als leader op te zeggen en de clan te verladen
@Lolo; ik reageer wel met Rough. Zullen we btw ook een nieuw topic Mouse x Raptor doen? Ik wil Raptor wel actief houden ;-; Die verhaallijn is best leuk tho :3 Thanks! Is goed, als jij hem dan wel aan wilt maken, want ik heb nu niet veel inspi voor Mouse ^^ @Yanth; Huehuehuehuehue :3 niemand houdt van Thorn maar ook weer wel <3 |
|
| |
Nathaleesi 207 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 19:33 | |
| Ik heb een open topic in het kamp met een eenden keuken :') |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 19:38 | |
| |
|
| |
why do you want to know that? (say Marlie) 479 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 19:40 | |
| Eheh zo trots op me fanclan <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 19:43 | |
| - Nightkit, schreef:
- Ik heb een open topic in het kamp met een eenden keuken :')
Dar heb ik met Lizard op gepost ^^ 400 berichtjes met Hazel, whoohoo
Laatst aangepast door Hazelpaw, op zo 16 aug 2015 - 19:51; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Lolo(beest) 288 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 19:46 | |
| ik hou van setjes maken <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 19:47 | |
| Ik wil misschien wel een Softpaw, Softfoot ofzo maken, goed idee? |
|
| |
Kiek 244 Afwezig I like the way your brain works, I like the way you try to run with the wolf pack when your legs are tired.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 19:52 | |
| |
|
| |
120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 19:53 | |
| zo weer thuis nu maar eens filmpje kijken terwijl de pc gaat reconfigureren |
|
| |
Lolo(beest) 288 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 19:55 | |
| Al die leuke kitten aanmeldingen, het gaat zo moeilijk worden om te kiezen xd |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 19:56 | |
| *Gaat in een hoekje zitten* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 19:59 | |
| Het is zo ontzettend vervelend dat me stiefpa en ma de pc innemen, al 2 dagen! Nu kan ik mijn nieuw setje voor Fruity en de tekening voor Innerpaw niet uploaden xc |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|