|
|
Maxxx 426 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 21:45 | |
| Het kostte werk maar het was het waard xD |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 21:46 | |
| - Hurricane schreef:
- Het kostte werk maar het was het waard xD
*Hugs* thanks max x3 |
|
| |
120 Actief
| |
| IROOOOOOOOOO BABBEEH <3 zal k hem maken. Prepare for catshitty rpg xD moet weer inkomen hoor. |
|
| |
139 Actief
| |
| [quote="Erosa"] wie wil een topic met Erosa [/quote Grizz x erosa? Als jij maakt ^^ |
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 21:47 | |
| - Hurricane schreef:
- Springtrap schreef:
- Rina schreef:
- Guys, het is officieel: Rina heeft een kleine crush op Jinx xD alleen met Springtrap moet ik erover nadenken. XD
Springtrap voelt zich heel erg op de friendzone nu :'(
At least Plushtrap,xD Srsly? XD
EDIT; Poeh, eindelijk klaar met kittensearch xD https://www.warriorcatsnl.com/t25728-never-deny-the-weird-feelings-gz-kittens Wat?! en Wat?! xD omg ik wil me echt aan gaan melden *twijfel* |
|
| |
Maxxx 426 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 21:48 | |
| - Airpaw' schreef:
- Hurricane schreef:
- Springtrap schreef:
- Rina schreef:
- Guys, het is officieel: Rina heeft een kleine crush op Jinx xD alleen met Springtrap moet ik erover nadenken. XD
EDIT; Poeh, eindelijk klaar met kittensearch xD https://www.warriorcatsnl.com/t25728-never-deny-the-weird-feelings-gz-kittens
Wat?! en Wat?! xD
omg ik wil me echt aan gaan melden *twijfel* Jep, Jinx wordt halfoom en wat bedoel je met de eerste wat? XD |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 21:49 | |
| - Airpaw' schreef:
- Hurricane schreef:
- Springtrap schreef:
- Rina schreef:
EDIT; Poeh, eindelijk klaar met kittensearch xD https://www.warriorcatsnl.com/t25728-never-deny-the-weird-feelings-gz-kittens
Wat?! en Wat?! xD
omg ik wil me echt aan gaan melden *twijfel* doeeennnn!!! xD |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 21:49 | |
| - Glowstick schreef:
- Zira schreef:
- Glowstick schreef:
- huehue, sorry als ik veel vraag. maar zou iemand deze zo kunnen aanpassen dat t bij de sig past, en glows oogkleur geven <'3
right on it! Moet er ook een randje omheen?
verras me weer eens! heb ook geedit met originele plaatje als je dat fijner vind Ik ga wel kijken wat ik ervan ga maken c: |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 21:50 | |
| - Erosa schreef:
- IROOOOOOOOOO BABBEEH <3
zal k hem maken. Prepare for catshitty rpg xD moet weer inkomen hoor. hahahaha is goed hoor :3 mag met futuresong of glowstick, ur choiceee (ga nu wel fma kijken, i sorta promised juul xD) |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 21:50 | |
| Hoi c: *kijkt luistert terwijl Life of Pi* |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 21:51 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 21:51 | |
| - Hurricane schreef:
- Airpaw' schreef:
- Hurricane schreef:
- Springtrap schreef:
- Rina schreef:
Wat?! en Wat?! xD
omg ik wil me echt aan gaan melden *twijfel* Jep, Jinx wordt halfoom en wat bedoel je met de eerste wat? XD Dat Rina een crush op m heeft xD @San; juah.. maar ik heb nu net een aantal karakters die ik actief kan houden ;w; maar tis zo'n awesome nest iehhh... |
|
| |
Maxxx 426 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 21:52 | |
| - Airpaw' schreef:
- Hurricane schreef:
- Airpaw' schreef:
- Hurricane schreef:
- Springtrap schreef:
- Rina schreef:
Wat?! en Wat?! xD
omg ik wil me echt aan gaan melden *twijfel* Jep, Jinx wordt halfoom en wat bedoel je met de eerste wat? XD
Dat Rina een crush op m heeft xD
@San; juah.. maar ik heb nu net een aantal karakters die ik actief kan houden ;w; maar tis zo'n awesome nest iehhh... Een kleine crush, misschien gaat Springtrap hem voor xD In ieder geval ben ik voor Springtrap (sorry bro'xD) |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 21:54 | |
| Hey Nynke, hoe are you gurll? |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 21:55 | |
| Fineeeh c: And how about you? :3 |
|
| |
139 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 21:56 | |
| Ah! ik wist het ik wist het gewoon!! ik denk dat er wel een aanmelding komt hoor ^^ maar heb alleen net een nieuwe kitten gemaakt voor de bloodclan oh god.. :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 21:58 | |
| Jongens pas op straks komt er nog onverwachts een nestje van Jinx x Zira en dan hebben jullie allemaal al BC kitties D: @Iro: Meh, hij is niet geweldig geworden, sorry <.< |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 21:59 | |
| - Zira schreef:
- Jongens pas op straks komt er nog onverwachts een nestje van Jinx x Zira en dan hebben jullie allemaal al BC kitties D:
@Iro:
Meh, hij is niet geweldig geworden, sorry <.< o: |
|
| |
139 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 21:59 | |
| - Zira schreef:
- Jongens pas op straks komt er nog onverwachts een nestje van Jinx x Zira en dan hebben jullie allemaal al BC kitties D:
@Iro:
Meh, hij is niet geweldig geworden, sorry <.< komt er een nestje zira x jinx?! hou op hoor nu ga ik dood.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 22:00 | |
| - Airpaw' schreef:
- Zira schreef:
@Iro:
Meh, hij is niet geweldig geworden, sorry <.<
o: hue-hue-hue ;3 Niet zonder overleg, natuurlijk <3 En het is natuurlijk ook helemaal niet zeker, natuurlijk <3 Natuurlijk <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|