|
|
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 17:57 | |
| - Tigersnow schreef:
- kittypaw schreef:
- Tigersnow schreef:
- kittypaw schreef:
- Zira schreef:
- Ik vind echt dat ze het onderwijs moeten veranderen. Wiskunde is niet nodig. Rekenen natuurlijk wel - dat komt echt in het dagelijkse leven voor - maar wiskunde slaat nergens op. Dan kunnen ze veel beter EHBO geven of inderdaad dingen over de politiek en zo.
+1, wij hebben like drie keer per dag wiskunde, wat ik echt haat ;w; +1 mijn wiskunde docent praat amper Nederlands..en hij mag mij niet :') I hate it :')
Anyways, hoe ga je je FanClan noemen? verschijnklijk iets kwaadaardigs zoals Darkclan? maar dat staat nog niet vast *ik heb je een PM gestuurd als je wel of niet mee doet xD* Heb nog geen PM gekregen |
|
| |
why do you want to know that? (say Marlie) 479 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 17:58 | |
| @Marijn raar..
ga is reageren bij ruinclan GRizz heeft iets gedaan >) whahah! |
|
| |
Dani(beest) 162 Actief
| CAT'S PROFILEAge: In Starclan, we don't count anymore. { 7 moons}Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 18:06 | |
| Waarom zijn namen zo moeilijk? ;-; |
|
| |
Marieke 232 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 18:09 | |
| - .Redpaw schreef:
- Waarom zijn namen zo moeilijk? ;-;
hoe bedoel je? |
|
| |
Selena 234 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 18:21 | |
| En toen zat m'n avond eten in de oven |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 18:24 | |
| - Skipperpaw schreef:
- *maakt toevallig een Warrior forum waar een Clan RuinClan heet* Ik hoop niet dat ik geklaag krijg van dat ik de Clan heb gejat van Babs, want dat is niet zo D:
Als je daar geklaag over krijgt, stuur je ze maar door naar mij want als mensen daarover gaan zeuren, hebben ze met me aan de stok. :') |
|
| |
why do you want to know that? (say Marlie) 479 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 18:28 | |
| - Slatepaw schreef:
- Skipperpaw schreef:
- *maakt toevallig een Warrior forum waar een Clan RuinClan heet* Ik hoop niet dat ik geklaag krijg van dat ik de Clan heb gejat van Babs, want dat is niet zo D:
Als je daar geklaag over krijgt, stuur je ze maar door naar mij want als mensen daarover gaan zeuren, hebben ze met me aan de stok. :') xD |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 18:30 | |
| Urgh, ik ga me denk ik toch niet aanmelden voor de Bloodclan kitties, ik focus me lekker op Acepoof en Leo >3 Iemand trouwens buiten SC zin in een topic met Ace? -trouwens, in SC mag ook maar ik wil Ace ook in het wild rond laten lopen buiten het kamp (a)- |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 18:31 | |
| - Leopardkit, schreef:
- Urgh, ik ga me denk ik toch niet aanmelden voor de Bloodclan kitties, ik focus me lekker op Acepoof en Leo >3 Iemand trouwens buiten SC zin in een topic met Ace? -trouwens, in SC mag ook maar ik wil Ace ook in het wild rond laten lopen buiten het kamp (a)-
Ik heb Brightspots c: |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 18:31 | |
| Jams@ Wilde je nog een topic Ace/Smoke? c: |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 18:34 | |
| Yay both :3 Ben benieuwt of Ace Bright nog herkend, x3 En of hij Smoke overleefd (A) Nog voorkeur waar? c: |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 18:36 | |
| @Jam; Wil jij 'm maken? Maakt niet uit waar, als het maar niet in Shadowclan territorium zelf is :') Ze zit namelijk met haar achterpoot, hé. |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 18:37 | |
| - Leopardkit, schreef:
- Yay both :3 Ben benieuwt of Ace Bright nog herkend, x3 En of hij Smoke overleefd (A) Nog voorkeur waar? c:
Ik heb geen voorkeur, hahahaha. Ik weet niet hoe genadig ik 'm ga laten zijn nadat je 'm bent komen teisteren met Leopardkit (A) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 18:39 | |
| Ik maak beiden wel ^^ Heb zin om te posten xD Maar dan komt Ace wel naar Thunderclan >3 -zo verantwoordelijke medicine cat kuch kuch-
Leopardkit is nog heel vriendelijk >3 Hij kon beginnen met Smoke in zijn staart te bijten, wat ook zeer aanlokkelijk was (A) |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 18:44 | |
| |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 18:47 | |
| mijn hoofd is dood meurp xd |
|
| |
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 18:50 | |
| - Butterstar schreef:
- mijn hoofd is dood meurp xd
Mims, je hoofd is een essentieel lichaamsdeel. Die kun je beter in leven houden. |
|
| |
Nathaleesi 207 Actief
| CAT'S PROFILEAge: {{ Already 6 moons, ain't I old? }}Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 18:55 | |
| |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 18:56 | |
| ^ Pak een deken of 3 en dan zal de warmte vanzelf komen c: |
|
| |
Nathaleesi 207 Actief
| CAT'S PROFILEAge: {{ Already 6 moons, ain't I old? }}Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 19:00 | |
| @Yanthe; ik heb een deken, een vest aan, een dikke jogging broek en zelfs een beker met warme chocolade melk. Whatte, het lijkt wel herfst ;-; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|