Algemene Onzin Topic - Pagina 34



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 42 ... 50  Volgende
Kittytail
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 17:57

Tigersnow schreef:
kittypaw schreef:
Tigersnow schreef:
kittypaw schreef:
Zira schreef:
Ik vind echt dat ze het onderwijs moeten veranderen. Wiskunde is niet nodig. Rekenen natuurlijk wel - dat komt echt in het dagelijkse leven voor - maar wiskunde slaat nergens op. Dan kunnen ze veel beter EHBO geven of inderdaad dingen over de politiek en zo.

+1, wij hebben like drie keer per dag wiskunde, wat ik echt haat ;w;

+1
mijn wiskunde docent praat amper Nederlands..en hij mag mij niet :')

I hate it :')

Anyways, hoe ga je je FanClan noemen?

verschijnklijk iets kwaadaardigs zoals Darkclan? maar dat staat nog niet vast *ik heb je een PM gestuurd als je wel of niet mee doet xD*

Heb nog geen PM gekregen
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 17:58

@Marijn raar..

ga is reageren bij ruinclan GRizz heeft iets gedaan >) whahah!
Terug naar boven Ga naar beneden
.Redpaw
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 DPKsfdL
Dani(beest)
162
Actief

CAT'S PROFILE
Age: In Starclan, we don't count anymore. { 7 moons}
Gender:
Rank:
.Redpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 18:06

Waarom zijn namen zo moeilijk? ;-;
Terug naar boven Ga naar beneden
Skipperpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 DPKsfdL
Marieke
232
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Skipperpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 18:09

.Redpaw schreef:
Waarom zijn namen zo moeilijk? ;-;
hoe bedoel je?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucidpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 2e55ete
Selena
234
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lucidpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 18:21

En toen zat m'n avond eten in de oven
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 18:24

Skipperpaw schreef:
*maakt toevallig een Warrior forum waar een Clan RuinClan heet* Ik hoop niet dat ik geklaag krijg van dat ik de Clan heb gejat van Babs, want dat is niet zo D:

Als je daar geklaag over krijgt, stuur je ze maar door naar mij want als mensen daarover gaan zeuren, hebben ze met me aan de stok. :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 18:28

Slatepaw schreef:
Skipperpaw schreef:
*maakt toevallig een Warrior forum waar een Clan RuinClan heet* Ik hoop niet dat ik geklaag krijg van dat ik de Clan heb gejat van Babs, want dat is niet zo D:

Als je daar geklaag over krijgt, stuur je ze maar door naar mij want als mensen daarover gaan zeuren, hebben ze met me aan de stok. :')

xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardspirit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 ViLobN1
Jamie
807
Actief
"Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior | Carnation Killer
Leopardspirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 18:30

Urgh, ik ga me denk ik toch niet aanmelden voor de Bloodclan kitties, ik focus me lekker op Acepoof en Leo >3 Iemand trouwens buiten SC zin in een topic met Ace? -trouwens, in SC mag ook maar ik wil Ace ook in het wild rond laten lopen buiten het kamp (a)-
Terug naar boven Ga naar beneden
Raptorecho
Dark forest
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Tf3H0rE
678
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 18:31

Leopardkit, schreef:
Urgh, ik ga me denk ik toch niet aanmelden voor de Bloodclan kitties, ik focus me lekker op Acepoof en Leo >3 Iemand trouwens buiten SC zin in een topic met Ace? -trouwens, in SC mag ook maar ik wil Ace ook in het wild rond laten lopen buiten het kamp (a)-
Ik heb Brightspots c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 18:31

Jams@ Wilde je nog een topic Ace/Smoke? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardspirit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 ViLobN1
Jamie
807
Actief
"Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior | Carnation Killer
Leopardspirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 18:34

Yay both :3 Ben benieuwt of Ace Bright nog herkend, x3 En of hij Smoke overleefd (A) Nog voorkeur waar? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raptorecho
Dark forest
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Tf3H0rE
678
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 18:36

@Jam; Wil jij 'm maken? Maakt niet uit waar, als het maar niet in Shadowclan territorium zelf is :') Ze zit namelijk met haar achterpoot, hé.
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 18:37

Leopardkit, schreef:
Yay both :3 Ben benieuwt of Ace Bright nog herkend, x3 En of hij Smoke overleefd (A) Nog voorkeur waar? c:

Ik heb geen voorkeur, hahahaha. Ik weet niet hoe genadig ik 'm ga laten zijn nadat je 'm bent komen teisteren met Leopardkit (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardspirit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 ViLobN1
Jamie
807
Actief
"Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior | Carnation Killer
Leopardspirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 18:39

Ik maak beiden wel ^^ Heb zin om te posten xD Maar dan komt Ace wel naar Thunderclan >3 -zo verantwoordelijke medicine cat kuch kuch-

Leopardkit is nog heel vriendelijk >3 Hij kon beginnen met Smoke in zijn staart te bijten, wat ook zeer aanlokkelijk was (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Raptorecho
Dark forest
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Tf3H0rE
678
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 18:44

@Jam; ach, als hij kruiden zoekt ofzo, kan het gewoon :') De warrior code geldt niet voor medicine cats zoals het voor warriors geldt.

https://www.warriorcatsnl.com/t25755-open-you-can-call-me-a-monster#605142 Open topic voor iemand van Windclan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 18:47

mijn hoofd is dood meurp xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 18:50

Butterstar schreef:
mijn hoofd is dood meurp xd

Mims, je hoofd is een essentieel lichaamsdeel. Die kun je beter in leven houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpaw~
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 DPKsfdL
Nathaleesi
207
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{ Already 6 moons, ain't I old? }}
Gender:
Rank:
Nightpaw~
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 18:55

Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 18:56

^ Pak een deken of 3 en dan zal de warmte vanzelf komen c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpaw~
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 DPKsfdL
Nathaleesi
207
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{ Already 6 moons, ain't I old? }}
Gender:
Rank:
Nightpaw~
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 19:00

@Yanthe; ik heb een deken, een vest aan, een dikke jogging broek en zelfs een beker met warme chocolade melk. Whatte, het lijkt wel herfst ;-;
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 34 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 42 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: