We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 12:10
Ziet er goed uit Loïs c:
Maar, als je karakter spreekt en je eindigt 't met een leesteken, dan moet het erachter ook zonder hoofdletter. c: Dus ipv: "Yooo!" Sprak de kat, wordt het: "Yooo!" sprak de kat. ^-^
(Al doe ik dit zelf ook nog wel eens fout, vooral op m'n ipad of telefoon als 't automatisch een hoofdletter wordt, but hey, spreading the knowledge c: )
Heavespark
Member
❖ Loïs 426 Actief ❖ A desert flower? More like a desert cobra!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 12:12
,Ashkit schreef:
Ziet er goed uit Loïs c:
Maar, als je karakter spreekt en je eindigt 't met een leesteken, dan moet het erachter ook zonder hoofdletter. c: Dus ipv: "Yooo!" Sprak de kat, wordt het: "Yooo!" sprak de kat. ^-^
(Al doe ik dit zelf ook nog wel eens fout, vooral op m'n ipad of telefoon als 't automatisch een hoofdletter wordt, but hey, spreading the knowledge c: )
w-o-w. Mijn leven is een leugen. Ik ga het meteen aanpassen! x3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 12:12
Heavekit schreef:
,Ashkit schreef:
Ziet er goed uit Loïs c:
Hahahaha, dat dacht ik ook toen ik het bij Nederlands kreeg. Heb 't zo lang fout gedaan xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 12:13
Slatepaw schreef:
Heavekit schreef:
,Ashkit schreef:
Ziet er goed uit Loïs c:
Hahahaha, dat dacht ik ook toen ik het bij Nederlands kreeg. Heb 't zo lang fout gedaan xD
Ja, wow. Ik doe het dan echt al heel mijn leven fout o.o Maar dat is echt raar? Hoezo zouden ze dat doen xd
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 12:15
Slatepaw schreef:
Heavekit schreef:
,Ashkit schreef:
Ziet er goed uit Loïs c:
Ik die het de helft van de tijd goed en de andere helft doe ik toch een hoofdletter :') ((Ik gebruik te vaak hoofdletters op momenten dat het eigenlijk niet hoeft))
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 12:15
Zira schreef:
Slatepaw schreef:
Heavekit schreef:
,Ashkit schreef:
Ziet er goed uit Loïs c:
Ja, wow. Ik doe het dan echt al heel mijn leven fout o.o Maar dat is echt raar? Hoezo zouden ze dat doen xd
haha hehe.. ik doe het nog steeds fout.. :'(
Snowynight
StarClan
Babs 1620 Actief
CAT'S PROFILE Age: x 58 Moons Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 12:25
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 12:33
Jinx schreef:
Uiteindelijk liep hij toch maar op de twee af, zo nonchalant mogelijk. "Zira, laat haar met rust," Vol afschuw keek hij naar Lumina. "Dat stomme stuk kittypet vreten is de moeite niet waard." Er lag minachting in zijn stem.
Well played, well played. xd
Jinx
Deceased
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head