|
|
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 19:46 | |
| - Rosykit schreef:
- Fawnstep schreef:
- Fawnstep is echt een slechte moeder x'D
als rosy dr ogen opendoet gaat ze elke keer confused zijn over inner en fawn. "welke is nou mijn 'moeder'?!" Ze mogen dan hetzelfde zijn, maar Inner is een maatje groter dan Fawnstep :') |
|
| |
Kiek 244 Afwezig I like the way your brain works, I like the way you try to run with the wolf pack when your legs are tired.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 19:46 | |
| - Rosykit schreef:
- Fawnstep schreef:
- Fawnstep is echt een slechte moeder x'D
als rosy dr ogen opendoet gaat ze elke keer confused zijn over inner en fawn. "welke is nou mijn 'moeder'?!" dan komt ravenheart nog meer confusings verzorgen. ravenheart is de echte moeder. allemaal blauwe ogen en zwarte vacht |
|
| |
❖ Loïs 426 Actief ❖ A desert flower? More like a desert cobra!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 19:50 | |
| - Roughpaw schreef:
- Thornpaw* schreef:
- Roughpaw schreef:
- https://www.warriorcatsnl.com/t25706-why-didn-t-you-tell-me#604441
Volgens mij zat Roughpaw iets dwars :')
- Roughpaw schreef:
- "Zíj krijgt tenminste kittens met een partner die er wel altijd voor haar is!
die 'trouwe' partner was toch Thrushdrive? :") Hahahaha, niemand weet wat hij flikt, behalve Fawnstep zelf dan, maar zij heeft een belofte gemaakt ana Thrushdive en noway dat Roughpaw haar grote bek houd als zij het te weten komt...
Wauw, dan ga ik mijn eigen char dwars zitten met mijn eigen char... :') Stiekem hoop ik dat Fawnstep het nu zegt :') Je breekt ook al je ship op met je eigen char, waar ben je toch mee bezig nath xd |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 19:51 | |
| Meh, ik wil gaan reizen volgende zomervakantie. Ik twijfel of ik een worldmapping expeditie ga doen naar Guatamala, mag vast wel van m'n ouders als ik die 2600 euro zelf betaal (: |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 19:53 | |
| - Heavekit schreef:
- Roughpaw schreef:
- Thornpaw* schreef:
- Roughpaw schreef:
- Roughpaw schreef:
die 'trouwe' partner was toch Thrushdrive? :") Hahahaha, niemand weet wat hij flikt, behalve Fawnstep zelf dan, maar zij heeft een belofte gemaakt ana Thrushdive en noway dat Roughpaw haar grote bek houd als zij het te weten komt...
Wauw, dan ga ik mijn eigen char dwars zitten met mijn eigen char... :') Stiekem hoop ik dat Fawnstep het nu zegt :')
Je breekt ook al je ship op met je eigen char, waar ben je toch mee bezig nath xd Ja, dat weet ik ook niet :') en ik hoop dat Fawn het niet zegt, anders maakt Thrush Fawn af en ja... doei xD |
|
| |
❖ Loïs 426 Actief ❖ A desert flower? More like a desert cobra!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 19:54 | |
| - Roughpaw schreef:
- Heavekit schreef:
- Roughpaw schreef:
- Thornpaw* schreef:
- Roughpaw schreef:
- Roughpaw schreef:
Wauw, dan ga ik mijn eigen char dwars zitten met mijn eigen char... :') Stiekem hoop ik dat Fawnstep het nu zegt :')
Je breekt ook al je ship op met je eigen char, waar ben je toch mee bezig nath xd Ja, dat weet ik ook niet :') en ik hoop dat Fawn het niet zegt, anders maakt Thrush Fawn af en ja... doei xD Hahahaha :') Maar dan weet Heave tenminste wel wie haar vader is, want ze heeft het topic gejoint xd |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 20:03 | |
| Well.. Fawn made a promise. And maybe she's weak, but she never breaks her promises ;o |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 20:07 | |
| hee guys c': ben er weer. flink brak & net wakker x |
|
| |
Yanthe 277 Actief
Terror Claws
| CAT'S PROFILEAge: 26moons. I'm getting older and stronger. This white tom-cat is getting fearded in no time.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 20:09 | |
| |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 20:10 | |
| |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 20:10 | |
| We zijn betrapt hea x'D Sparrow heeft Quiet en Lizard gezien ^^' |
|
| |
Lolo(beest) 288 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 20:12 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 20:15 | |
| - Lizardkit schreef:
- We zijn betrapt hea x'D
Sparrow heeft Quiet en Lizard gezien ^^' Ohhh leuk! Dit wordt leuk haha c': |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 20:16 | |
| |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 20:20 | |
| Ik hou van Ace als hij eens de leiding neemt, vooral omdat hij mentaal gewoon een apprentice is en daar nu heel serieus bijzit (A)
Oh, sorry Daan, je postte net voor me dus ik heb je post niet meegenomen in de mijne :'3 Neem aan dat alles wel zo'n beetje klopt xD |
|
| |
iroo 42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 20:21 | |
| zou iemand met een van dees sigje voor glowtje willen maken? <3 - Spoiler:
|
|
| |
Lolo(beest) 288 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 20:21 | |
| Het klopt nog c:
@Iro: IK jep ik ga aan de slag |
|
| |
iroo 42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 20:24 | |
| - Thornpaw* schreef:
- Het klopt nog c:
@Iro: IK jep ik ga aan de slag yaaaay sankyuuu lovie |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 20:25 | |
| Ergens kan ik niet wachten tot Windpaw oud genoeg is om kittens te krijgen, ik wil een moederkat spelen xD Maar nu het uit is met Hazel kan dat nog wel even duren volgens mij xD |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 aug 2015 - 20:28 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |