|
|
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 21:01 | |
| ik moet gaan nu, tot morgen ^^ |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 21:01 | |
| Huehue C: Maar hij had ooit zo'n ding in z'n oog, dat was pas erg! Zat het helemaal achter z'n ooglid. Ik wil later misschien dierenarts assistente worden, omdat dierenarts teveel opleiding is D: |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 21:02 | |
| O wou, mn moeder gaat naar bed, roept dat ik ook optijd moet slapen. Is ze helemaal chagrijnig, en ik zo van: WAT DOE IK IN STARCLANS NAAM VERKEERD? xc
|
|
| |
why do you want to know that? (say Marlie) 479 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 21:03 | |
| ik wou vroeger ook dierenarts worden, mij te veel moeite ik word gewoon kok x3 |
|
| |
120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 21:04 | |
| goed overnadenken hoor paraveterinaire opleiding is ook zwaar. Als dierverzorger kan je bij veel meer dingen werken en je moet daar ook ehbo bij kennen omdat je ofc in een asiel of dierentuin het eerst zelf wil oplossen voor er een dierenarts moet worden ingeschakeld. Je wil niet weten hoeveel dingen in doe in een asiel. Vind het nog leuker dan assistente ook |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 21:05 | |
| Ik wil later vulkanoloog worden x3 Of iets wat te maken heeft met aard wetenschappen c: |
|
| |
120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 21:07 | |
| Oh en je moet niet bang zijn voor poep, plas of bloed. Dat is wel echt een must xD
ooh dat klinkt wel echt super koel. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 21:07 | |
| - .Snowkit schreef:
- Ik wil later vulkanoloog worden x3 Of iets wat te maken heeft met aard wetenschappen c:
heuj aardwetenschappen. Da heb k als vak gehad xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 21:10 | |
| - Firepaw schreef:
- .Snowkit schreef:
- Ik wil later vulkanoloog worden x3 Of iets wat te maken heeft met aard wetenschappen c:
heuj aardwetenschappen. Da heb k als vak gehad xD Vond je t leuk? c: Ik heb namelijk in de brugklas een introductie ermee gehad, en vond t toen helemaal geweldig :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 21:10 | |
| - Erosa schreef:
- goed overnadenken hoor paraveterinaire opleiding is ook zwaar. Als dierverzorger kan je bij veel meer dingen werken en je moet daar ook ehbo bij kennen omdat je ofc in een asiel of dierentuin het eerst zelf wil oplossen voor er een dierenarts moet worden ingeschakeld. Je wil niet weten hoeveel dingen in doe in een asiel. Vind het nog leuker dan assistente ook
Ja, maar ik zit nu op de havo, dus dan zo ik hierna nog vwo moeten doen en dan nog een opleiding van zeker vier jaar. En ik ben om heel eerlijk te zijn gewoon echt veel te lui daarvoor. En als assistente zit je meer achter de telefoon en computer en soms help je bij dingen zoals het dier vasthouden als de dierenarts echt de prik geeft zeg maar ^^ |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 21:11 | |
| |
|
| |
Endria 125 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 21:13 | |
| I'mgoing back to playing the Witcher. Just because I can. |
|
| |
120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 21:17 | |
| - Zira schreef:
- Erosa schreef:
- goed overnadenken hoor paraveterinaire opleiding is ook zwaar. Als dierverzorger kan je bij veel meer dingen werken en je moet daar ook ehbo bij kennen omdat je ofc in een asiel of dierentuin het eerst zelf wil oplossen voor er een dierenarts moet worden ingeschakeld. Je wil niet weten hoeveel dingen in doe in een asiel. Vind het nog leuker dan assistente ook
Ja, maar ik zit nu op de havo, dus dan zo ik hierna nog vwo moeten doen en dan nog een opleiding van zeker vier jaar. En ik ben om heel eerlijk te zijn gewoon echt veel te lui daarvoor. En als assistente zit je meer achter de telefoon en computer en soms help je bij dingen zoals het dier vasthouden als de dierenarts echt de prik geeft zeg maar ^^
Dat maakt het niet minder zwaar. En nee je zit niet achter de telefoon en pc om soms een dier te fixeren. Het is hard werk en bloed opruimen, hokken schoonmaken waar een dier na een operatie heeft gelegen. Die zitten vol poep en pies soms. Je helpt bij het inslapen van een dier. Dat is 1 reden waarom ik gestopt ben met de opleiding. Waren er een paar 1. ben niet met dieren bezig maar met opruimen 2. inslapen is mij too much 3. je leert zo veel als een Da maar je mag niet zo veel, heb geleerd om te hechten, intuberen maar dat mag je niet. 4. ik ben geen assistente typje. Weet gewoon zeker wat je wil. Ik vind het zelf leuk om met dieren te werken dus ik koos voor paraveterinair. Ben overgestapt naar Dierverzorging management. Dat is ook breder dan paraveterinair. Ik kan aan de bak overal waar ik wil. Paraveterinair bij een dierenarts. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 21:18 | |
| - .Snowkit schreef:
- Firepaw schreef:
- .Snowkit schreef:
heuj aardwetenschappen. Da heb k als vak gehad xD Vond je t leuk? c: Ik heb namelijk in de brugklas een introductie ermee gehad, en vond t toen helemaal geweldig :3 Tot in zekere zin vind ik het wel interessant, maar t is niet waar mijn interesse vooral in ligt, dus had er nog n beetje moeite mee samen met de helft van de groep zo ongeveer xD Ik ga echter wel in verder, omdat het hoort bij de science kant van mijn opleiding en ik die erg graag wil doen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 21:20 | |
| - Erosa schreef:
- Zira schreef:
- Erosa schreef:
Ja, maar ik zit nu op de havo, dus dan zo ik hierna nog vwo moeten doen en dan nog een opleiding van zeker vier jaar. En ik ben om heel eerlijk te zijn gewoon echt veel te lui daarvoor. En als assistente zit je meer achter de telefoon en computer en soms help je bij dingen zoals het dier vasthouden als de dierenarts echt de prik geeft zeg maar ^^
Dat maakt het niet minder zwaar. En nee je zit niet achter de telefoon en pc om soms een dier te fixeren. Het is hard werk en bloed opruimen, hokken schoonmaken waar een dier na een operatie heeft gelegen. Die zitten vol poep en pies soms. Je helpt bij het inslapen van een dier. Dat is 1 reden waarom ik gestopt ben met de opleiding. Waren er een paar 1. ben niet met dieren bezig maar met opruimen 2. inslapen is mij too much 3. je leert zo veel als een Da maar je mag niet zo veel, heb geleerd om te hechten, intuberen maar dat mag je niet. 4. ik ben geen assistente typje.
Weet gewoon zeker wat je wil. Ik vind het zelf leuk om met dieren te werken dus ik koos voor paraveterinair. Ben overgestapt naar Dierverzorging management. Dat is ook breder dan paraveterinair. Ik kan aan de bak overal waar ik wil. Paraveterinair bij een dierenarts. Ik ben er ook nog lang niet om een opleiding te kiezen, hoor xd Ik heb het helemaal nog niet goed uitgezocht, dit is gewoon wat ik van anderen te horen krijg, dus ik ben blij dat je het me verteld! Wat is paraveterinair dan precies? En welk niveau moet je daarvoor hebben? Hoe lang duurt de opleiding? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 21:21 | |
| - Firepaw schreef:
- .Snowkit schreef:
- Firepaw schreef:
- .Snowkit schreef:
heuj aardwetenschappen. Da heb k als vak gehad xD Vond je t leuk? c: Ik heb namelijk in de brugklas een introductie ermee gehad, en vond t toen helemaal geweldig :3 Tot in zekere zin vind ik het wel interessant, maar t is niet waar mijn interesse vooral in ligt, dus had er nog n beetje moeite mee samen met de helft van de groep zo ongeveer xD Ik ga echter wel in verder, omdat het hoort bij de science kant van mijn opleiding en ik die erg graag wil doen. Haha, okey x3 Mijn keuze staat sws nog helemaal niet vast, want ik ben nog nauwelijks begonnen met t tweede jaar van het middelbare, dus mijn gedachten kunnen ook nog veranderen naar iets totaal anders xD |
|
| |
Marieke 232 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 21:24 | |
| Is het normaal dat ik het stom vind dat mensen veel positievere dingen zeggen over een forum dat soort van WotF's idee van speciale krachten geleend heeft (aangezien ik er zelf aan mee heb gewerkt) dan over de meeste WotF-sites zelf D: |
|
| |
120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 21:25 | |
| - Zira schreef:
- Erosa schreef:
- Zira schreef:
- Erosa schreef:
Dat maakt het niet minder zwaar. En nee je zit niet achter de telefoon en pc om soms een dier te fixeren. Het is hard werk en bloed opruimen, hokken schoonmaken waar een dier na een operatie heeft gelegen. Die zitten vol poep en pies soms. Je helpt bij het inslapen van een dier. Dat is 1 reden waarom ik gestopt ben met de opleiding. Waren er een paar 1. ben niet met dieren bezig maar met opruimen 2. inslapen is mij too much 3. je leert zo veel als een Da maar je mag niet zo veel, heb geleerd om te hechten, intuberen maar dat mag je niet. 4. ik ben geen assistente typje.
Weet gewoon zeker wat je wil. Ik vind het zelf leuk om met dieren te werken dus ik koos voor paraveterinair. Ben overgestapt naar Dierverzorging management. Dat is ook breder dan paraveterinair. Ik kan aan de bak overal waar ik wil. Paraveterinair bij een dierenarts. Ik ben er ook nog lang niet om een opleiding te kiezen, hoor xd Ik heb het helemaal nog niet goed uitgezocht, dit is gewoon wat ik van anderen te horen krijg, dus ik ben blij dat je het me verteld! Wat is paraveterinair dan precies? En welk niveau moet je daarvoor hebben? Hoe lang duurt de opleiding? Paraveterinair is MBO niv. 4. Met andere worden als je die haalt kan je over naar het HBO. Hij duurt nu geloof 4 jaar maar als je gewoon alles beetje door werkt kan het wss wel in 3 jaar. Gaby van hier zit nu in de 3e klas - examenklas. Maar ze hebben hem verlengt met een jaar omdat er zo veel stof is. Maar ligt er beetje aan welke provincie je woont want als je dier opleiding wil gaan doen kies alsjeblieft voor Groenhorstcollege in barneveld. Dat is gewoon de beste school op groene opleidingen. Met dat diploma kom je verder dan met de school waar ik nu op zit. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 21:28 | |
| - Erosa schreef:
- Zira schreef:
- Erosa schreef:
- Zira schreef:
- Erosa schreef:
Weet gewoon zeker wat je wil. Ik vind het zelf leuk om met dieren te werken dus ik koos voor paraveterinair. Ben overgestapt naar Dierverzorging management. Dat is ook breder dan paraveterinair. Ik kan aan de bak overal waar ik wil. Paraveterinair bij een dierenarts. Ik ben er ook nog lang niet om een opleiding te kiezen, hoor xd Ik heb het helemaal nog niet goed uitgezocht, dit is gewoon wat ik van anderen te horen krijg, dus ik ben blij dat je het me verteld! Wat is paraveterinair dan precies? En welk niveau moet je daarvoor hebben? Hoe lang duurt de opleiding? Paraveterinair is MBO niv. 4. Met andere worden als je die haalt kan je over naar het HBO. Hij duurt nu geloof 4 jaar maar als je gewoon alles beetje door werkt kan het wss wel in 3 jaar. Gaby van hier zit nu in de 3e klas - examenklas. Maar ze hebben hem verlengt met een jaar omdat er zo veel stof is. Maar ligt er beetje aan welke provincie je woont want als je dier opleiding wil gaan doen kies alsjeblieft voor Groenhorstcollege in barneveld. Dat is gewoon de beste school op groene opleidingen. Met dat diploma kom je verder dan met de school waar ik nu op zit. Als ik mijn havo diploma heb, dan kan ik toch die opleiding doen? En wat kan je bijvoorbeeld allemaal met paraveterinair? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 aug 2015 - 21:29 | |
| Okay, wat verveling met je doet xD *kuch* - Hmm:
xD
____ Ik ga es weer lezen. :3 See you later alligator~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|