|
|
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 aug 2015 - 14:41 | |
| No Wind en Hazel waren so shipable ;-;
Am still here dun wanna leave homee |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 aug 2015 - 14:42 | |
| Stiekem weet je wel dat het waar is x3 Ik lees het shippings topic terug en zie de ship Thrush x Snowy x Fawn x Little x Ash
|
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Khad ook al gedacht aan Hazelnut/nuts, omdat hij zo'n sterk karakter heeft en zich direct weet te verdedigen, maar ik twijfel nog. ^^
DAAN, ik heb een poging gedaan om Sparrow te tekenen x3 |
|
| |
Endria 248 Actief We will be everything that we'd ever need
Don't tell me, tell me what I feel
I'm real and I don't feel like boys
| |
| *Examines her wallpaper* Wtf, Batman beyond cape is actually a set of wings. I've been lied to. |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 aug 2015 - 14:43 | |
| oh god. Wind gaat zo'n problemen krijgen, ik zie het aankomen. Ik denk dat hazel geluk heeft dat ze nog niet aangevallen heeft xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 aug 2015 - 14:44 | |
| |
|
| |
Loïs 242 Actief "When a woman says later, what she really means is not ever!"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 aug 2015 - 14:45 | |
| weten jullie eigenlijk wie Eternalpaw is? |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 aug 2015 - 14:46 | |
| |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 aug 2015 - 14:47 | |
| @Lolo; wow, is Sever nu al warrior? Moet de leeftijd nog wel omhoog, hea? xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 aug 2015 - 14:48 | |
| Oeh smexy boy Yanthe <'3
Zn ogen zijn eig geel, but still like it when peepz make art x3 |
|
| |
Loïs 242 Actief "When a woman says later, what she really means is not ever!"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 aug 2015 - 14:52 | |
| - Thrushdive schreef:
- @Lolo; wow, is Sever nu al warrior? Moet de leeftijd nog wel omhoog, hea? xD
Ze was vervroegd warrior geworden door het topic waar Butterstar gaat testen welke apprentices klaar waren om warrior te worden ^^ Ik weet niet of het dan echt onmogelijk is dat ze 10 moons is als ze warrior wordt? Zo ja, dan pas ik het even aan c: |
|
| |
Daanz 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 aug 2015 - 14:54 | |
| Eigenlijk wil ik Galepaw ook eerder warrior maken :') Lijkt me wel wat voor hem. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 aug 2015 - 14:55 | |
| - Fawnstep schreef:
- Oeh smexy boy Yanthe <'3
Zn ogen zijn eig geel, but still like it when peepz make art x3 Ik wilde een poging doen om hem zo'n wazige blik te geven, maar dat is niet gelukt x3 |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 aug 2015 - 14:58 | |
| Wiehoe, het is echt een opluchting c: |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 aug 2015 - 15:04 | |
| |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| - Severlight schreef:
- Thrushdive schreef:
Ze was vervroegd warrior geworden door het topic waar Butterstar gaat testen welke apprentices klaar waren om warrior te worden ^^ Ik weet niet of het dan echt onmogelijk is dat ze 10 moons is als ze warrior wordt? Zo ja, dan pas ik het even aan c: Ik denk dat het dan eerder 11 á 12 moons moet zijn, als ik kijk naar de guide waar de leeftijden staan voor apprentices en warriors. 10 moons is wel erg jong. |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Volgens mij gedraagt wind zich eerder als een tiener dan als een kleuter nu hoewel sommigen het daar niet mee eens zullen zijn (a) Misschien word ze eindelijk groter :') |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 aug 2015 - 15:06 | |
| Zo daar gingen weer twee posts, nou moet ik toch echt wel gaan zou er een uur geleden zijn |
|
| |
Lolo(beest) 288 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 aug 2015 - 15:06 | |
| - Thrushdive schreef:
- Severlight schreef:
- Thrushdive schreef:
Ze was vervroegd warrior geworden door het topic waar Butterstar gaat testen welke apprentices klaar waren om warrior te worden ^^ Ik weet niet of het dan echt onmogelijk is dat ze 10 moons is als ze warrior wordt? Zo ja, dan pas ik het even aan c: Ik denk dat het dan eerder 11 á 12 moons moet zijn, als ik kijk naar de guide waar de leeftijden staan voor apprentices en warriors. 10 moons is wel erg jong. Dan maak ik haar een maand ouder zodra ik op het account zit, da's toch niet veel verschil qua leeftijd ;3 |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 aug 2015 - 15:07 | |
| Vandaag ga ik alleen posten met Hazel en Lizard (en Lumina als dat nodig is) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|