|
|
Yanthe 654 Actief It's more fun to be a pirate than to join the Navy.
| |
| Onderwerp: [art] OH MY DISNEY wo 12 aug 2015 - 0:34 | |
|
Na lang twijfelen heb ik toch maar besloten om een art-topic aan te maken. Eén van de redenen dat ik dit aanmaak is dat ik sinds kort ( gisteren) ben beginnen tekenen op een tablet van mijn broer. Hier ga ik dus mijn vooruitgang laten zien. Tips zijn altijd welkom!
Ik ben nog volop aan het experimenteren met kleuren, patronen, vacht, schaduwen, ook achtergronden zullen nog niet voor direct komen.
----------
- Eerste échte tekening.:
Laatst aangepast door Tallfright op zo 12 aug 2018 - 23:43; in totaal 5 keer bewerkt |
|
| |
Mary 51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [art] OH MY DISNEY wo 12 aug 2015 - 0:52 | |
| Kan je vier katten in 1 plaatje tekenen? Zoja da stuur ik zo wel aanvragen. Zo niet dan doe je alleen maar Bonnie |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [art] OH MY DISNEY wo 12 aug 2015 - 0:54 | |
| @Mary; De aanvragen zijn voorlopig gesloten. Ik zal wel melden wanneer deze open gaan. |
|
| |
Mary 51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [art] OH MY DISNEY wo 12 aug 2015 - 0:55 | |
| - Tallkit, schreef:
- @Mary; De aanvragen zijn voorlopig gesloten. Ik zal wel melden wanneer deze open gaan.
Oke :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [art] OH MY DISNEY wo 12 aug 2015 - 1:23 | |
| |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: [art] OH MY DISNEY wo 12 aug 2015 - 12:55 | |
| |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: [art] OH MY DISNEY wo 12 aug 2015 - 13:52 | |
| Wind is cute, dankje <'3
als m'n os niet te lang was had ik der bijgezet xD |
|
| |
Yanthe 470 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [art] OH MY DISNEY do 13 aug 2015 - 22:44 | |
| - Hier ben ik momenteel nog aan bezig c::
|
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: [art] OH MY DISNEY zo 28 feb 2016 - 0:54 | |
| Na lange tijd heb ik nog eens een tablet vastgepakt en nog eens een poging gedaan om een tekening te maken. - Woop:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [art] OH MY DISNEY do 12 mei 2016 - 19:37 | |
| - Kwas wat dingen aan het uitproberen met de lucht c;:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [art] OH MY DISNEY vr 13 mei 2016 - 23:13 | |
| - Eéntje waar ik stiekem heel trots op ben c::
|
|
| |
Yanthe 470 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [art] OH MY DISNEY di 7 jun 2016 - 14:31 | |
| Tips zijn ook zeker welkom! Ik wil na de examens wat werken aan mijn technieken, dus tips zijn meer dan welkom ;D |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: [art] OH MY DISNEY zo 12 jun 2016 - 12:56 | |
| Hej Yanthe, Je tekeningen zijn nu al super leuk, misschien dat je aan de anatomie kan werken? Deze link kan je daarbij helpen Er staat een goede uitleg bij en deze heeft mij ook heel goed geholpen! Een andere tip die ik graag zou meegeven is werken met referenties, met voorbeelden van kattenfotos, deze helpen ook bij de anatomie onder de knie te krijgen ^^ Keep up to good work! - Rebecca PS: het woordje 'link' is aanklikbaar c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [art] OH MY DISNEY zo 12 jun 2016 - 13:59 | |
| Bedankt voor de tips! (link kan ik niet zien wegens geen DA-acc te hebben)
Hier zijn alvast enkele probeersels die ik even met jullie wou delen. Tips zijn nog steeds welkom.
- Numero 1:
Deze heb ik overtekend van een foto om wat te wennen aan de anatomie.
- Numero 2:
Hier heb ik zelf een poging gewaagd (geen details omdat het me vooral ging om het lichaam.
|
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: [art] OH MY DISNEY zo 12 jun 2016 - 14:08 | |
| Ziet er mooi uit, vooral de 2e! Ik heb hem even gedownload en geupload: Maar als het goed is kan je de link gewoon aanklikken en krijg je beeld? (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [art] OH MY DISNEY zo 12 jun 2016 - 16:22 | |
| - Kheb numero 2 even een kleur gegeven. (Everstar) ;D:
|
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: [art] OH MY DISNEY zo 12 jun 2016 - 22:56 | |
| Ahw, ze is echt heel mooi! Dankje |
|
| |
Yanthe 470 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [art] OH MY DISNEY do 25 aug 2016 - 12:42 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: [art] OH MY DISNEY do 25 aug 2016 - 13:00 | |
| Super leuk :3 ! Als je een keertje zin en tijd hebt zou het gaaf zijn als je er ook eentje van Chawl wilt maken. Hij is gitzwart met een paar witte haartjes op zijn kopje en een wit patroon op zijn rug in de vorm van een bloedvlek.
Ze zien er al heel goed uit in ieder geval <3 |
|
| |
✮ Draco Malfoy 72 Actief ✮ My father will hear about this!
| |
| Onderwerp: Re: [art] OH MY DISNEY do 25 aug 2016 - 13:20 | |
| Het is echt leuk om je progress te zien, je bent echt beter geworden! Ik vind vooral de afgelopen 2 (Everstar & Lumina) echt heel leuk hehe!! <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: [art] OH MY DISNEY | |
| |
|
| |
|