Algemene Onzin Topic - Pagina 39



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 44 ... 50  Volgende
Sassyrose
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 DPKsfdL
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimedo 13 aug 2015 - 12:32

@Babs; Ik kreeg te horen dat wat ik deed voor de groep niet genoeg was, er ging een rot sfeer als ik er bij was en ik was het niet waard ofs. Nou thanks weer he, net voor school.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hushpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 DPKsfdL
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons | 3 quarter moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimedo 13 aug 2015 - 12:35

Pure verveling hier! Wil iemand me aan het werk zetten? Klik dan op 'Shopje in mijn os ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimedo 13 aug 2015 - 12:37

Sharon@ Dan zijn die mensen 't nie waard meid :/ Tis miss hard, maar als die mensen zo doen, dan zijn 't ook geen goede vrienden... Maar 't is nooit leuk natuurlijk. Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Sassyrose
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 DPKsfdL
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimedo 13 aug 2015 - 12:39

Smokebreath schreef:
Sharon@ Dan zijn die mensen 't nie waard meid :/ Tis miss hard, maar als die mensen zo doen, dan zijn 't ook geen goede vrienden... Maar 't is nooit leuk natuurlijk. Sad
True, pff. Het geeft me zo'n waardeloos gevoel vanbinnen, alsof ik hier niet hoor te zijn weetjewel. Life sucks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hushpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 DPKsfdL
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons | 3 quarter moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimedo 13 aug 2015 - 12:40

Terug naar boven Ga naar beneden
Sushi
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 DPKsfdL
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimedo 13 aug 2015 - 12:42

Sassyrose schreef:
Smokebreath schreef:
Sharon@ Dan zijn die mensen 't nie waard meid :/ Tis miss hard, maar als die mensen zo doen, dan zijn 't ook geen goede vrienden... Maar 't is nooit leuk natuurlijk. Sad
True, pff. Het geeft me zo'n waardeloos gevoel vanbinnen, alsof ik hier niet hoor te zijn weetjewel. Life sucks.
Indd mensen zoals dat zijn je niet waard en je zou ze er niet minder door moeten gaan voelen. Gelukkig ben je hier altijd thuis hmm <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimedo 13 aug 2015 - 12:46

Sushi schreef:
Soof ben je al geland?

Hello there peepzels
Zhe queen of laat reageren, maar ja, helemaal veilig and well c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sushi
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 DPKsfdL
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimedo 13 aug 2015 - 12:47

Ashdrizzle schreef:
Sushi schreef:
Soof ben je al geland?

Hello there peepzels
Zhe queen of laat reageren, maar ja, helemaal veilig and well c:
Doesn't matter am glad yoh save

Wat zat je nou te kijken in het vliegtuig xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimedo 13 aug 2015 - 12:47

Sushi schreef:
Sassyrose schreef:
Smokebreath schreef:
Sharon@ Dan zijn die mensen 't nie waard meid :/ Tis miss hard, maar als die mensen zo doen, dan zijn 't ook geen goede vrienden... Maar 't is nooit leuk natuurlijk. Sad
True, pff. Het geeft me zo'n waardeloos gevoel vanbinnen, alsof ik hier niet hoor te zijn weetjewel. Life sucks.
Indd mensen zoals dat zijn je niet waard en je zou ze er niet minder door moeten gaan voelen. Gelukkig ben je hier altijd thuis hmm <3
Misschien voelt 't alsof 't nu even waardeloos is, maar meid, 't wordt altijd beter <3 Zie 't leven maar als een springtouw, waar 't dieptepunten bereikt, gaat 't altijd weer omhoog, al lijkt 't af en toe niet zo. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimedo 13 aug 2015 - 12:49

Sushi schreef:
Ashdrizzle schreef:
Sushi schreef:
Soof ben je al geland?

Hello there peepzels
Zhe queen of laat reageren, maar ja, helemaal veilig and well c:
Doesn't matter am glad yoh save

Wat zat je nou te kijken in het vliegtuig xD
Omg nee dat was ik niet D: iemand keek 50 shades of grey een paar rijen voor mij en toen het licht aan ging, was t een oude man, I died x'D (ik heb die film misschien al eerder gezien .. O:) )
Terug naar boven Ga naar beneden
Sushi
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 DPKsfdL
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimedo 13 aug 2015 - 12:51

Ashdrizzle schreef:
Sushi schreef:
Ashdrizzle schreef:
Sushi schreef:
Soof ben je al geland?

Hello there peepzels
Zhe queen of laat reageren, maar ja, helemaal veilig and well c:
Doesn't matter am glad yoh save

Wat zat je nou te kijken in het vliegtuig xD
Omg nee dat was ik niet D: iemand keek 50 shades of grey een paar rijen voor mij en toen het licht aan ging, was t een oude man, I died x'D (ik heb die film misschien al eerder gezien .. O:) )
Meen je die xD
Ik had helemaal stuk gegaan als ik jou was... en tegelijk.. Ieuw xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningmoon
Member
[img][/img]
juno
315
Actief
Boop!

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lightningmoon
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimedo 13 aug 2015 - 13:37

https://www.facebook.com/SchminkenGrime/photos/a.844187019004317.1073741858.211967698892922/859914424098243/?type=1&fref=nf&pnref=story

Hoi hoi mensjess, Zouden jullie pleasse willen liken? Mijn moeder kan dan namelijk 101 potjes schmink winnen. Hope you do so!! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Sushi
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 DPKsfdL
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimedo 13 aug 2015 - 13:55

Ik heb het in ieder geval ff gedaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimedo 13 aug 2015 - 14:05

Tess? Mag Creampje dat topic van Butter en Sushi binnen stuiteren =P ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sushi
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 DPKsfdL
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimedo 13 aug 2015 - 14:06

Nog niet, anders komen er meerdere bij en veranderen de plannen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimedo 13 aug 2015 - 14:08

Nee alleen Creampje, maar is goed dan wacht ik :3 .
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimedo 13 aug 2015 - 14:30

Welke size is een avatar? Bij mij zijn ze steeds of te groot of te klein D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sushi
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 DPKsfdL
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimedo 13 aug 2015 - 14:37

150 x 200

Wat is het stil hier ineens
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimedo 13 aug 2015 - 14:37

kittypaw schreef:
Welke size is een avatar? Bij mij zijn ze steeds of te groot of te klein D:
150 pixels in breedte, 200 pixels in hoogte ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitimedo 13 aug 2015 - 14:37

Thanks ;D


And yeah it's silent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 39 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 39 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 44 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: