|
|
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 aug 2015 - 12:32 | |
| @Babs; Ik kreeg te horen dat wat ik deed voor de groep niet genoeg was, er ging een rot sfeer als ik er bij was en ik was het niet waard ofs. Nou thanks weer he, net voor school. |
|
| |
303 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 aug 2015 - 12:35 | |
| Pure verveling hier! Wil iemand me aan het werk zetten? Klik dan op 'Shopje in mijn os ^^ |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 aug 2015 - 12:37 | |
| Sharon@ Dan zijn die mensen 't nie waard meid :/ Tis miss hard, maar als die mensen zo doen, dan zijn 't ook geen goede vrienden... Maar 't is nooit leuk natuurlijk. |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 aug 2015 - 12:39 | |
| - Smokebreath schreef:
- Sharon@ Dan zijn die mensen 't nie waard meid :/ Tis miss hard, maar als die mensen zo doen, dan zijn 't ook geen goede vrienden... Maar 't is nooit leuk natuurlijk.
True, pff. Het geeft me zo'n waardeloos gevoel vanbinnen, alsof ik hier niet hoor te zijn weetjewel. Life sucks. |
|
| |
303 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 aug 2015 - 12:40 | |
| |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 aug 2015 - 12:42 | |
| - Sassyrose schreef:
- Smokebreath schreef:
- Sharon@ Dan zijn die mensen 't nie waard meid :/ Tis miss hard, maar als die mensen zo doen, dan zijn 't ook geen goede vrienden... Maar 't is nooit leuk natuurlijk.
True, pff. Het geeft me zo'n waardeloos gevoel vanbinnen, alsof ik hier niet hoor te zijn weetjewel. Life sucks. Indd mensen zoals dat zijn je niet waard en je zou ze er niet minder door moeten gaan voelen. Gelukkig ben je hier altijd thuis hmm <3 |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 aug 2015 - 12:46 | |
| - Sushi schreef:
- Soof ben je al geland?
Hello there peepzels Zhe queen of laat reageren, maar ja, helemaal veilig and well c: |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 aug 2015 - 12:47 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Sushi schreef:
- Soof ben je al geland?
Hello there peepzels Zhe queen of laat reageren, maar ja, helemaal veilig and well c: Doesn't matter am glad yoh save Wat zat je nou te kijken in het vliegtuig xD |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 aug 2015 - 12:47 | |
| - Sushi schreef:
- Sassyrose schreef:
- Smokebreath schreef:
True, pff. Het geeft me zo'n waardeloos gevoel vanbinnen, alsof ik hier niet hoor te zijn weetjewel. Life sucks. Indd mensen zoals dat zijn je niet waard en je zou ze er niet minder door moeten gaan voelen. Gelukkig ben je hier altijd thuis hmm <3 Misschien voelt 't alsof 't nu even waardeloos is, maar meid, 't wordt altijd beter <3 Zie 't leven maar als een springtouw, waar 't dieptepunten bereikt, gaat 't altijd weer omhoog, al lijkt 't af en toe niet zo. c: |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 aug 2015 - 12:49 | |
| - Sushi schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Sushi schreef:
- Soof ben je al geland?
Hello there peepzels Zhe queen of laat reageren, maar ja, helemaal veilig and well c: Doesn't matter am glad yoh save
Wat zat je nou te kijken in het vliegtuig xD Omg nee dat was ik niet D: iemand keek 50 shades of grey een paar rijen voor mij en toen het licht aan ging, was t een oude man, I died x'D (ik heb die film misschien al eerder gezien .. O:) ) |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 aug 2015 - 12:51 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Sushi schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Sushi schreef:
- Soof ben je al geland?
Hello there peepzels Zhe queen of laat reageren, maar ja, helemaal veilig and well c: Doesn't matter am glad yoh save
Wat zat je nou te kijken in het vliegtuig xD Omg nee dat was ik niet D: iemand keek 50 shades of grey een paar rijen voor mij en toen het licht aan ging, was t een oude man, I died x'D (ik heb die film misschien al eerder gezien .. O:) ) Meen je die xD Ik had helemaal stuk gegaan als ik jou was... en tegelijk.. Ieuw xD |
|
| |
[img][/img] juno 315 Actief Boop!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 aug 2015 - 13:37 | |
| |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 aug 2015 - 13:55 | |
| Ik heb het in ieder geval ff gedaan |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 aug 2015 - 14:05 | |
| Tess? Mag Creampje dat topic van Butter en Sushi binnen stuiteren =P ? |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 aug 2015 - 14:06 | |
| Nog niet, anders komen er meerdere bij en veranderen de plannen xD |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 aug 2015 - 14:08 | |
| Nee alleen Creampje, maar is goed dan wacht ik :3 .
|
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 aug 2015 - 14:30 | |
| Welke size is een avatar? Bij mij zijn ze steeds of te groot of te klein D: |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 13 aug 2015 - 14:37 | |