Els 366 Actief I had a purpose then, pursing the path to catalyze our dream
But it’s a winding road, where you stumble and sway your way amongst the crowd
| |
| Onderwerp: Holy fudgeballs {{ Bitterbal ma 10 aug 2015 - 11:52 | |
| Het was vroeg, heel vroeg. Het katertje had het grootste deel van de nacht wakkergelegen en had dus maar besloten een kleine wandeling te maken. Op zijn teentjes was hij langs de slapende leerlingen geslopen en vervolgens het kamp uitgeglipt. De zon moest nog opkomen en de enige geluiden die hij hoorde waren die van de krekels. Hij hoopte echter dan niemand hem hier zou aantreffen, gezien hij geen idee had of het wel toegestaan was om er zo vroeg in je eentje op uit te gaan.
{{ eerste post voor Bitterbal~ |
|
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Holy fudgeballs {{ Bitterbal ma 10 aug 2015 - 11:57 | |
| De jonge flame point had al de gehele nacht opgezeten starend over het water. Haar poten tintelde van verlangen om haar nagels uit te slaan. Haar mond lag half geopend om de omgevingsgeuren op te drinken. Het zou niet lang meer duren. Binnenkort zou de maan van de hemel verdwijnen en zou zij toeslaan samen met Shrewstar. Nog even en ze zou het bos, haar ouders, haar vader.. kunnen laten zien hoe veel sterker zij wel niet was geworden. Ze sloot haar ogen een glimlach verwerkend toen ze een plots geluid hoorde dat haar meteen liet opveren en rond staren. De kleine zwart witte apprentice viel meteen op en zs sprong van haar plaats af om naar hem toe te stappen. 'Kennen wij de regels niet meer Lionpaw?' |
|
Els 366 Actief I had a purpose then, pursing the path to catalyze our dream
But it’s a winding road, where you stumble and sway your way amongst the crowd
| |
| Onderwerp: Re: Holy fudgeballs {{ Bitterbal ma 10 aug 2015 - 16:02 | |
| Geschrokken draaide het katertje zich om en ontmoette de blauwe blik van zijn leider, Butterstar. "Eh, i-ik kon niet slapen mevrouw." miauwde hij bibberend en boog meteen zijn hoofd uit respect. Zo diep dat zijn trillende snorhaartjes de grond raakte. Butterstar was wel de laatste die hij hier verwacht had. |
|
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Holy fudgeballs {{ Bitterbal vr 14 aug 2015 - 16:58 | |
| Even trok ze met haar oren en stapte naar de gevlekte apprentice. Nog altijd leek hij zo veel op een kater die ze lang geleden had gekend. Hij had als een voorbeeld voor haar geleken. Tenmniste tot alles fout ging. Ze zuchtte. Alles was de schuld geweest van die Dreamheart lang geleden en eerlijk gezegd was ze ook blij geweest dat de Calico haar niet een van haar levens had gegeven. Even schudde ze haar hoofd de gedachte wegduwend en keek Lionpaw aan. "Dus besluit je naar buiten te gaan terwijl ik iedereen gewaarschuwt heb?" |
|
| Onderwerp: Re: Holy fudgeballs {{ Bitterbal | |
| |
|