| De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) | |
|
|
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) vr 3 feb 2012 - 7:47 | |
| Firestar heeft al een leven verloren in het gevecht met Scourge. Maar ik vond het zo zielig in het vijfde boek toen Lichtpoot en Snelpoot waren verslonden.(Lichtpoot overleefde het gelukkig wel) Toen stonden de tranen in mijn ogen(niet dat ik gehuild had maar gewoon ik vond het zielig) Maar in het vierde deel die brand, dat stukje vond ik wel mooi net als het gevecht met Scourge, dat stukje lees ik steeds opnieuw. (ik lees de boeken in het nederlands, ook deel 5 en 6)
, Ashtail kattennaam: Dester |
|
| |
Janne 61
| |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) ma 9 apr 2012 - 20:24 | |
| wacht ff gt firestar dood !!!! |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) za 14 apr 2012 - 15:05 | |
| Net vandaag The Last Hope uitgelezen. Spoiler voor mensen die niet willen weten wat in het boek gebeurd. - Spoiler:
Ik moet zeggen, ik ben een beetje teleurgesteld over sommige dingen. Maar er zijn ook goede stukken in het boek. Het gevecht tussen de clans en de Dark Forest was naar mijn mening een beetje erg chaotisch en de gevechten waren erg kort. Het was vaak maar één aanval zo ongeveer en de andere kat was of dood of verjaagd, daar ben ik wel een beetje teleurgesteld in. Het is wel echt een boek waarbij ik mijn tranen niet kon inhouden. Alleen al hoe katten doodgingen en hoe anderen erop reageerden, ik moet alleen wel zeggen dat ze Firestar niet op een heel goede manier dood hebben laten gaan. Het gevecht was over en Brambleclaw had Hawkfrost gedood. Tigerstar kwam toen het kamp binnen en richtte zich meteen op Firestar, eerst ging er een gesprek aan vooraf dat als Firestar dood was, dat Tigerstar vrij spel zou hebben om elk van zijn clangenoten te vermoorden. Daarna brak er een gevecht uit en Firestar heeft Tigerstar gedood. Ineens komt er een blikseminslag in een boom naast Firestar en de boom valt op hem. Ik moet zeggen dat dit niet echt een dood is die ik had verwacht. Ik vind het zelfs een beetje een slechte dood voor Firestar. Brambleclaw werd dus Bramblestar en hij heeft Squirrelflight als zijn deputy genomen, dat is ook iets wat ik totaal niet had verwacht. Ze hadden het al eerder in het boek goed gemaakt, maar om haar nou meteen deputy te maken had ik niet verwacht. Firestar was ook de vierde kat in de prophecy en Spottedleaf is voor altijd weg uit Starclan, ze is vermoord door Mapleshade. Er zijn ook goede dingen gebeurd, zoals Brightheart die drie kittens heeft gekregen en ook dat de medicine cats elkaar weer vertrouwen.
Maar al met al was het een goed boek om te lezen.
|
|
| |
115
| |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) za 14 apr 2012 - 15:19 | |
| Ik heb net het eerste boek gelezen, en nu ben ik aan het zagen voor het tweede boek. Het s echt mooi! |
|
| |
Amber + Lyan 38
| |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) za 14 apr 2012 - 15:19 | |
| *Danst* Ik heb bluestar's prophecy! Ahá! En na dat boek ga ik met de tweede serie beginnen. Ohyeah! |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) za 14 apr 2012 - 15:22 | |
| Heb vanochtend The Forgotten Warrior uitgelezen. Nu wachten op The Last Hope.. |
|
| |
Haribo 16
| |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) za 14 apr 2012 - 15:35 | |
| Ik ben opzoek naar de engelse boeken, een beetje voordelig :3 |
|
| |
- 168 Actief
| |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) za 14 apr 2012 - 22:24 | |
| NOES! ik had woensdag een mail van mijn Bieb gekregen dat WC 1 Deel 6 binnen was, ik gisteren langsgefietst. ''Sorry maar die is nog niet gearriveerd'' ik zo WTF NOES ik wou net beginnen aan serie 2 als ik WC S1 D6 gelezen had, is ie er nog niet -.- |
|
| |
U wanna know. Do u? c: 265
| |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) do 19 apr 2012 - 20:02 | |
| Wel jammer dat Bluestar dood gaat . Maar ze heeft haar leven opgegeven voor die van Fireheart en dat vind ik knap hoor |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) do 19 apr 2012 - 20:04 | |
| gelieve dit in en spoiler te zetten voor degene die het hebben gelezen :3, maar je hebt helemaal gelijk :3 |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) za 21 apr 2012 - 16:55 | |
| Lees nu The Last Hope. Het is écht mega spannend en ik moest bijna huilen bij dit stukje;; - LEES ALLEEN ALS JE HEM UIT HEBT!:
Voordat ThunderClan de strijd aangaat met the Dark Forest Warriors verdeelt Firestar de patrols. En als hij zegt dat hij ook mee vecht komt Sandstorm bij hem staan en zegt; 'Maar Firestar, je hebt nog maar één leven.' Firestar kijkt haar liefdevol aan en zegt; 'Ik weet het, maar al mijn Warriors ook en zij geven het op in deze strijd. Ik ben niet anders. Dus ik ook.' Sandstorm antwoordt; 'Ik hou van je' Firestar; 'Ik ook van jou..'
ZO MOOI! |
|
| |
Nick 42
| |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) za 21 apr 2012 - 17:00 | |
| Ik heb heel de serie 1 uit maar in het nederlands xD en ik ben nog niet goed genoeg in engels om serie 2 te lezen : P en omgg ik wil zo graag op die spoilers klikken en weten wat er gebeurd in die boeken xP |
|
| |
Tazzie TamTam 40
| |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) za 21 apr 2012 - 21:29 | |
| echt jammer dat de 2e serie en 3e serie niet in het nederlands zijn... Ik heb de boeken zelf niet, ik lees ze van de bieb binnen 1 dag uit ofzo... moet wachten tot deel 6 in de bieb komt. |
|
| |
U wanna know. Do u? c: 265
| |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) zo 22 apr 2012 - 19:07 | |
| Ehh ik heb het 6e deel gelzen van het boek! Bij de bieb ja!
Echt super leuk! |
|
| |
Lianne Todd. 53
| |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) zo 22 apr 2012 - 19:21 | |
| - Spoiler voor de doden in The Last Hope:
Zo jammer dat Firestar dood gaat. Leopardstar en Blackstar zijn minstens even oud leider als hij, en die leven nog. Pff. Erin Hunter, screw you. Dat van Hollyleaf is ook ironisch. 'Hollyleaf is alive!" *Twee boeken later sterft ze als nog :'d*
|
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) zo 22 apr 2012 - 19:30 | |
| Bad bad bad me! Ik klik gewoon op die spoilers!
Maar ja... Ik lees nu Bluestars prophecy. En wat is Bluekit lief <3 |
|
| |
Lianne Todd. 53
| |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) zo 22 apr 2012 - 19:32 | |
| Nathalie, ik klik ook altijd :') Wat er ook gebeurd. Men, ik wou dat ik Bluestar's Prophecy had, maar er is geen geld hier er voor :<
Nevertheless, weet ik toch al wat er in gaat gebeuren. The Last Hope heb ik ook nog niet gelezen xd |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) zo 22 apr 2012 - 19:36 | |
| Er is ook een boek over Yellowfang, ik moet gewoon al die Prophecy boeken lezen! Maar ik heb hem uit, zo zielig.. |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) zo 22 apr 2012 - 19:40 | |
| - Leopardkit schreef:
- Nathalie, ik klik ook altijd :')
Wat er ook gebeurd. Men, ik wou dat ik Bluestar's Prophecy had, maar er is geen geld hier er voor :<
Nevertheless, weet ik toch al wat er in gaat gebeuren. The Last Hope heb ik ook nog niet gelezen xd Ik heb Bluestars prophecy voor minder dan 9 euro gekocht. Alleen dan is het paperback, en niet hardcover >> Maar het verhaal is het zelfde <3 |
|
| |
Lianne Todd. 53
| |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) zo 22 apr 2012 - 19:44 | |
| Wáár als ik vragen mag? D: I am dying to know :<
Nog iets, is Crookedstar's Promise een aanrader? Stiekem wil ik alle Prophecy boeken lezen zoals hier boven ook een paar D: |
|
| |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) | |
| |
|
| |
|