| De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) | |
|
|
Little Bad girl ~ 77
| CAT'S PROFILEAge: When I died i was 10 Moons, Now it's time to fly and never die Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) vr 21 sep 2012 - 17:59 | |
| ik krijg van mijn ouders voor mijn verjaardag The new prophecy en Power of three :'D ik kan niet wachten >D |
|
| |
9
| |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) vr 21 sep 2012 - 18:22 | |
| Ik ben zelf ook een heel grote fan van warrior cats (heb ze leren kennen in de bib) daar hebben ze van 'wildernis in tot vuurproef en maanlicht.
maar ik begrijp nog altijd niet wat jullie bedoelen met al die series? Ik snap niks van die titels die jullie noemen
Waar halen jullie de boeken? |
|
| |
Little Bad girl ~ 77
| CAT'S PROFILEAge: When I died i was 10 Moons, Now it's time to fly and never die Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) vr 21 sep 2012 - 18:26 | |
| je hebt een aantal series van warrior cats; -Warriors(wildernis tot vuurproef dus) -The new prophecy(maanlicht) maar in het engels hebben ze nog meer; -Warriors -The new prophecy -Power of three -Omen of the stars Ik bestel ze via Bol.com http://www.warriorcats.com/warriorshell.html daar kun je alle boeken zien ~ |
|
| |
9
| |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) vr 21 sep 2012 - 19:15 | |
| zijn alle series in de ogen van de donderclan geschreven?
heeft erin hunter ook een nederlandse site? |
|
| |
Maria 307
| |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) vr 21 sep 2012 - 20:38 | |
| Ik heb alle series al gelezen maar alleen de eerste nog van omen the stars |
|
| |
cas 13
| |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) zo 23 sep 2012 - 14:05 | |
| ik heb 7 boeken uit de 8e is bijna uit |
|
| |
77
| |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) zo 14 okt 2012 - 17:02 | |
| Ik heb Bluestars Prophecy besteld.
Ik denk: WAAROM KAN DAT BOEK NIET GEWOON NU KOMEN AAAAH! I WANT THE BOOK NOMNOMNOM! |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) zo 14 okt 2012 - 17:43 | |
| Pfff , heb deze boeken zo'n 7 maanden geleden leren kennen via een vriend. Rap naar de bib ze allemaal in een ruk uit en dan gaan kopen omdat ik ze wou teruglezen. Heb ze nu al zo'n 10 keer uit inclusief middernacht die er nog maar net is. Normaal gezien lees ik nooit boeken maar deze serie is gewoon een uitzondering. Het stomme is dat ik nog maar een maand engles krijg en daar niets van kan >.< Ik hoop dat die Huberte Vriesendorp er wat spoed achter zet want ik wil ze hebben , allemaal :p Verder zit ik dan maar op de warriorsite en op de warrior app op ipod en op wikipedia allemaal informatie op te zoeken. Ik weet niet alles over een boek maar wel belangrijke gebeurtenissen zoals : Niet openen voor mensen die de boeken na Middernacht in NL nog niet uithebben ! - Spoiler:
Dat brambleclaw , hawkfrost doot en firestar dood gaat in omen of the stars enzovoort...
Ben heel blij dat ik deze site heb leren kennen want i love the warrior cats <3333 mvg, flamestripe |
|
| |
Bo~ 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) zo 14 okt 2012 - 20:42 | |
| Ik heb eindelijk de 1e Beok van The New Prophecy uit =D - Spoiler:
Maar; Ik vind het nogal raar dat de katten naar een Das moesten voor wat ze moesten doen van de Starclan ;-;
|
|
| |
Cato :3 121
| |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) zo 14 okt 2012 - 20:43 | |
| Ik heb Firestar's Quest besteld <3 |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) zo 14 okt 2012 - 20:44 | |
| - Raisingkit schreef:
- Ik heb eindelijk de 1e Beok van The New Prophecy uit =D
- Spoiler:
Maar; Ik vind het nogal raar dat de katten naar een Das moesten voor wat ze moesten doen van de Starclan ;-;
nu ik er bij nadenk... +1 |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) zo 14 okt 2012 - 20:56 | |
| Man ik wil maanlicht hebben , grrrrr huberte vriesendorp doe het wat sneller |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) zo 14 okt 2012 - 20:57 | |
| Ik heb al een tijdje serie 1 uit en nu heb ik serie 2 op mijn verlanglijstje staan. |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) zo 14 okt 2012 - 22:47 | |
| Ik ben nu bezig met Midnight; deel 1 van serie 2 in het Engels. Oehh, wat een geheimen overal : D |
|
| |
Annemeike 519
| |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) zo 14 okt 2012 - 22:59 | |
| - Mousefur schreef:
- Ik ben nu bezig met Midnight; deel 1 van serie 2 in het Engels.
Oehh, wat een geheimen overal : D Ik ga m ook in Engels lezen |
|
| |
Nananana~ Batman 169
| |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) ma 15 okt 2012 - 16:17 | |
| - Mousefur schreef:
- Ik ben nu bezig met Midnight; deel 1 van serie 2 in het Engels.
Oehh, wat een geheimen overal : D Die heb ik net uit, ik lees nu Moonrise, ik heb de hele boeken box, krijg binnen kort Power Of The Three alvast, en met kerst krijg ik Omen Of The Stars :3 |
|
| |
Q is fine for me ~ 520
| |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) ma 15 okt 2012 - 16:25 | |
| Ik ben nog steeds in Sunset bezig x'D Lees weer eens lekker langzaam :'] |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) ma 15 okt 2012 - 20:19 | |
| Niet openen als je alle boeken nog niet hebt gelezen... - Spoiler:
Ik vind het persoonlijk nogal dom dat ze Firestar laten doodgaan terwijl Cloudtail,Graystripe,Sandstorm allemaal nog leven en Firestar had negen levens en zij maar 1 , klinkt te onwaarschijnlijk. -.-
|
|
| |
Annemeike 519
| |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) ma 15 okt 2012 - 20:26 | |
| - Flamestripe schreef:
- Niet openen als je alle boeken nog niet hebt gelezen...
- Spoiler:
Ik vind het persoonlijk nogal dom dat ze Firestar laten doodgaan terwijl Cloudtail,Graystripe,Sandstorm allemaal nog leven en Firestar had negen levens en zij maar 1 , klinkt te onwaarschijnlijk. -.-
- Spoiler:
maar ik vind persoonlijk dat Firestar ook helemaal niet zuinig met zijn levens omging -.-"
|
|
| |
Cato :3 121
| |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) ma 15 okt 2012 - 20:28 | |
| - Flamestripe schreef:
- Niet openen als je alle boeken nog niet hebt gelezen...
- Spoiler:
Nee hoor. Firestar neemt meer risico's dan zij, juist omdat hij 9 levens heeft. Een leider moet ook gewoon meer risico's nemen, voor zijn Clan. Anders eindig je als een leider die de hele Clan laat sterven omdat hij zo nodig zijn levens moet bewaren (: - Spoiler voor het einde van het allerlaatste boek (the last hope):
Firestar heeft nog een klus te klaren met Tigerstar. Die moet híj doen, het is zijn gevecht. Als hij uiteindelijk wordt geraakt door een brandende boomstam gaat daardoor inderdaad zijn laatste leven weg. Maar daar is niks onwaarschijnlijks aan. Dan kan je net zo goed zeggen dat een kitten niet eerder dood kan gaan dan een warrior, omdat hij er minder lang is, niet waar? (:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) | |
| |
|
| |
|