De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

De Warrior Cats boeken (Spoiler alert)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Firedance
Warrior Goddess Lightning
De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert)   De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) - Pagina 2 Icon_minitimedo 21 okt 2010 - 22:07

Engels kun je zoeken, maar via internet is het veel makkelijker.
Geen dank trouwens Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppyleaf
Member
De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) - Pagina 2 DPKsfdL
410

CAT'S PROFILE
Poppyleaf
BerichtOnderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert)   De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) - Pagina 2 Icon_minitimedo 21 okt 2010 - 22:33

Alec schreef:
Firepaw schreef:
Deel 1, 2 en 3 zijn al te kopen in het Nederlands, in de boekwinkels.
Maar ik raad je sterk de Engelse versies aan.
Engels te koop via internet of gewoon de boekwinkel de wijs ofzo? Bedankt trouwens Razz

De Engelse boeken kun je zeker via internet kopen, zoals Bol.com, bijvoorbeeld. Ze hebben ze namelijk niet overal in het Engels. Ze hebben ze sowieso niet overal alleen al in 't Nederlands.
Ik weet niet waar je woont, maar je kan het bijvoorbeeld proberen bij de American Book Center in Den Haag, of de Selexyz in Rotterdam. Voor de rest moet je gewoon goed rondkijken, wie weet in welke andere boekenwinkels ze ze nog meer in 't Engels verkopen. (:
Alec
Member
91

CAT'S PROFILE
Alec
BerichtOnderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert)   De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) - Pagina 2 Icon_minitimedo 21 okt 2010 - 22:45

Ik woon in een boerengat, dat toevallig bij het nieuwe centrum een bios heeft gekregen en in de uithoek een bowlingbaan x], dat Houten heet.
We hebben maar 1 echte boekenwinkel en dat is ''De Wijs''
Misschien ergens in Utrecht zoeken, maar ik ben pas 14 dus no way dat ik naar Rotterdam zou mogen x[

Misschien kijken in A'dam want daar ga ik morgen heen met me Oma Laughing
Poppyleaf
Member
410

CAT'S PROFILE
Poppyleaf
BerichtOnderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert)   De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) - Pagina 2 Icon_minitimedo 21 okt 2010 - 22:50

Alec schreef:
Ik woon in een boerengat, dat toevallig bij het nieuwe centrum een bios heeft gekregen en in de uithoek een bowlingbaan x], dat Houten heet.
Misschien ergens in Utrecht zoeken, maar ik ben pas 14 dus no way dat ik naar Rotterdam zou mogen x[

Dan kan je altijd nog op internet kijken, sites zoals Bol.com, waar ze boeken verkopen. En als je echt niets kan vinden, of niet mag bestellen op internet, kan je altijd nog beginnen met ze in 't Nederlands kijken.
En natuurlijk kun je kijken of ze de boeken bij de dichtsbijzijnste bibliotheek hebben. Wink
Alec
Member
91

CAT'S PROFILE
Alec
BerichtOnderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert)   De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) - Pagina 2 Icon_minitimedo 21 okt 2010 - 22:52

Poppykit schreef:
Alec schreef:

Dan kan je altijd nog op internet kijken, sites zoals Bol.com, waar ze boeken verkopen. En als je echt niets kan vinden, of niet mag bestellen op internet, kan je altijd nog beginnen met ze in 't Nederlands kijken.
En natuurlijk kun je kijken of ze de boeken bij de dichtsbijzijnste bibliotheek hebben. Wink
Mijn bieb is niet zo van het engels xD
We hebben 1 kast staan met hooguit Harry Potter en van die kleine boekjes van niet meer dan 20 Blz met huge letters en plaatjes :')
Dat wordt lekker internetshoppen ;D

[Edit] Even een editje anders spam ik wat te veel voor me eerste dag hier xD

@Scythe: :O Woon jij in houten! Wow.. Naam? =D Zegt me waarschijnlijk tog niks maar boeit me niet ^^
Onze bios heeft niet eens popcorn O.o Das een nadeel maar die bediening is wel gaaf xD

Laatst aangepast door Alec op do 21 okt 2010 - 22:55; in totaal 1 keer bewerkt
Scytheshade
Member
526

CAT'S PROFILE
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert)   De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) - Pagina 2 Icon_minitimedo 21 okt 2010 - 22:52

Alec wat toevallig ik woon ook in dat boerengat. Die bios is wel relaxed ben er net nog geweest en de wijs is wel redelijk goed...... redelijk...... en je moet dan bij utrecht bij Selexyz kijken daar haal ik boeken vandaan.
Silversun
Member
15

CAT'S PROFILE
Silversun
BerichtOnderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert)   De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) - Pagina 2 Icon_minitimewo 3 nov 2010 - 20:21

IK moet en zal de engelse boeken van reeks 1 voor kerst krijgen >Very Happy
en anders ga ik de hele tijd zeuren :p
ik heb nu alleen nog de nederlandse gelezen maar k denk dat de engelse mooier zijn en je hoeft niet zo lang te wachten Smile
Silversun
Member
15

CAT'S PROFILE
Silversun
BerichtOnderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert)   De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) - Pagina 2 Icon_minitimewo 3 nov 2010 - 20:24

Bluestar is mn favo-personage en toen ik las dat ze dood ging in boek 5 was ik echt uit mn doen.. -dat was zo'n 3 maanden geleden-
Alec
Member
91

CAT'S PROFILE
Alec
BerichtOnderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert)   De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 nov 2010 - 12:58

Weet iemand de naam van een winkel waar ik Warrior Cats kan kopen in het Engels? Ik ga ze vragen voor Sinterklaas en Kerst xD
Firedance
Warrior Goddess Lightning
De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert)   De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 nov 2010 - 17:10

Ik kan ze absoluut NIET vinden in boekwinkels. Zelfs in Amsterdam is het zowat onmogelijk ze te vinden.
Ik koop ze via Bol.com, dan tik je bij 'zoeken' gewoon Erin Hunter in en dan krijg je aaalleee warrior cats boeken, zelfs de nieuwste staat er meteen op de dag dat ie uit is gebracht.

Can't wait for Night Whispers
Duskclaw
Member
49

CAT'S PROFILE
Duskclaw
BerichtOnderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert)   De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 nov 2010 - 17:11

Ik heb ze geloof ik wel in Maastricht gezien, nou ja in het Nederlands xD
Ik ga eens kijken of ze ze bij de Bieb hebben :'D
Shadepaw'
Member
86

CAT'S PROFILE
Shadepaw'
BerichtOnderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert)   De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 nov 2010 - 17:16

Bedankt Firepaw :3 Nu kan ik het op tijd doorbrieven aan (o)ma ;D
Alec
Member
91

CAT'S PROFILE
Alec
BerichtOnderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert)   De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 dec 2010 - 21:51

Eindelijk! Ik heb Into the wild en Fire and Ice! happy
Mijn pa moet werken morgen dus is vandaag mijn 5 dec. xD
Vanavond kan ik weer lezen 8D
Goldfuzz
Member
137

CAT'S PROFILE
Goldfuzz
BerichtOnderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert)   De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 dec 2010 - 21:53

ik heb gisteren boek 4 gekocht Very Happy voor de storm
spannend he
Alec
Member
91

CAT'S PROFILE
Alec
BerichtOnderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert)   De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 dec 2010 - 21:56

Nog niet gelzen T_T Daarom wou ik hem hebben voor sinterklaas cool Voor kerst krijg ik er wass nog 2 8D
Goldfuzz
Member
137

CAT'S PROFILE
Goldfuzz
BerichtOnderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert)   De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 dec 2010 - 22:00

ik ga hem sparen tot na de examens. moet nu toch te veel leren. tenzij ik 's nachts lees.
nuja XD
Night
Member
846

CAT'S PROFILE
Night
BerichtOnderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert)   De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 dec 2010 - 12:51

I HAS MANGA VOOR SINTERKLAAS GEKREGEN x'D
The rise of scourge, heb al twee keer uitgelezen en een vriendin van mij ook ^^
Wishkit
Member
Ann, your grandma
208

CAT'S PROFILE
Wishkit
BerichtOnderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert)   De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 jan 2012 - 20:19

Ik ben nu het eerste boek in het engels aan het lezen 8D
vinden jullie het eigenlijk beter in het engels og´f in het nederlands ?
Jaytail
Member
De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) - Pagina 2 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert)   De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 jan 2012 - 20:31

ik heb hem nog niet in het Engels gelezen xD ga deel 6 nog in het Nederlands lezen en dan ga ik beginnen in het Engels met serie 2 xD ik heb geen zin meer om daar op te wachten xD
Cinderfall
StarClan
433

CAT'S PROFILE
Cinderfall
BerichtOnderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert)   De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 jan 2012 - 15:22

Sowieso in het Engels klinken de namen véél beter. Trololol. Alleen was ik zo stom om Serie 1 in het Nederlands te kopen- maar de rest lees ik in het Engels.
Dus ik raad Engels heel sterk aan (:

Editje: Engels omdat (op 2 boeken na van The Forgotten Warrior) de rest van de series al uit is, haha.
Dus je kan lekker doorlezen als je genoeg geld hebt! :3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: De Warrior Cats boeken (Spoiler alert)   De Warrior Cats boeken (Spoiler alert) - Pagina 2 Icon_minitime

De Warrior Cats boeken (Spoiler alert)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: