We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
ik ga geen warriornaam bedenken want anders meld ik me alleen maar aan voor de naam. En pas als ik helemaal klaar ben beslis ik of ik me aanmeld of niet ;3 iig zal de naam probably Granitekit zijn c:
ik ga geen warriornaam bedenken want anders meld ik me alleen maar aan voor de naam. En pas als ik helemaal klaar ben beslis ik of ik me aanmeld of niet ;3 iig zal de naam probably Granitekit zijn c:
Gave naam c: Ik heb gekozen voor Roughkit - Roughpace maar waarschijnlijk verandert die warriornaam nog xD
Winddancer
StarClan
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
Gave naam c: Ik heb gekozen voor Roughkit - Roughpace maar waarschijnlijk verandert die warriornaam nog xD
Robinkit. Nu nog een Batkit en dan kunnen we Riverclan van de ondergang redden^^
ugh ik meld me wel gewoon aan ik kan gewoon niet weerstaan aan de verleiding xD
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Ik ga morgen met mijn vader ergens heen en ik mag zelf kiezen maar ik weet niks Dx
ik heb dit probleem dus elke keer als we mogen kiezen waar we naartoe gaan ^
Ik ken het probleem
Wauw ik stuur een foto naar Mim van die sheet van Endria en het eerst wat ze zegt is, die is van Endria sws xD
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”