|
|
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 13:23 | |
| - Brat schreef:
- Windpaw schreef:
- Brat schreef:
- Ik ga morgen met mijn vader ergens heen en ik mag zelf kiezen maar ik weet niks Dx
ik heb dit probleem dus elke keer als we mogen kiezen waar we naartoe gaan ^ oke even nadenken flim nee ik kijk altijd films bij hem tuis pretparken nee te duur dierenpark nee ;/ wat is er nog? dx museum winkelcentrum park (lol xD) strand |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 13:24 | |
| - Oakshade schreef:
- @Tess: Kent Mims me dan zo goed of ben ik gewoon zo voorspelbaar?
Ik heb geen idee maar ze herkende je in ieder geval xD |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 13:29 | |
| - Windpaw schreef:
- Brat schreef:
- Windpaw schreef:
- Brat schreef:
- Ik ga morgen met mijn vader ergens heen en ik mag zelf kiezen maar ik weet niks Dx
ik heb dit probleem dus elke keer als we mogen kiezen waar we naartoe gaan ^ oke even nadenken flim nee ik kijk altijd films bij hem tuis pretparken nee te duur dierenpark nee ;/ wat is er nog? dx museum winkelcentrum park (lol xD) strand
museum= Kan xD Winkelcentrum= nee liever niet Park= ook liever niet Strand= hou niet zo van het strand ;p |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 13:31 | |
| - Brat schreef:
- Windpaw schreef:
- Brat schreef:
- Windpaw schreef:
- Brat schreef:
ik heb dit probleem dus elke keer als we mogen kiezen waar we naartoe gaan ^ oke even nadenken flim nee ik kijk altijd films bij hem tuis pretparken nee te duur dierenpark nee ;/ wat is er nog? dx museum winkelcentrum park (lol xD) strand
museum= Kan xD Winkelcentrum= nee liever niet Park= ook liever niet Strand= hou niet zo van het strand ;p Iets wat ik wel graag doe, is op de dijk gaan wandelen ^^Daar zijn vele leuke winkeltjes, de gezonde zeelucht, en een mooi uitzicht c: En het is ook nog eens goed voor je conditie ^^ |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 13:33 | |
| - Windpaw schreef:
- Brat schreef:
- Windpaw schreef:
- Brat schreef:
- Windpaw schreef:
- Brat schreef:
museum= Kan xD Winkelcentrum= nee liever niet Park= ook liever niet Strand= hou niet zo van het strand ;p Iets wat ik wel graag doe, is op de dijk gaan wandelen ^^Daar zijn vele leuke winkeltjes, de gezonde zeelucht, en een mooi uitzicht c: En het is ook nog eens goed voor je conditie ^^ dat kan maar ik wil niet veel met hem lopen want ik ga morgen al naar een vierjaardag van mijn oma en ik wil dan niet helemaal kapot zijn plus mijn vader houd niet van winkelen en dan moet ik zelf geld mee nemen en het word morgen niet zo warm en dan ben ik bang dan ik verkouden word dat word ik heel snel |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 13:34 | |
| @San; ja, sorry, dan heb ik geen ideeën meer :') |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 13:36 | |
| Ga naar een ijswinkel waar ze heel veel verschillend smaken schepijs hebben en kies iets wat je nog nooit op hebt :'3
*Smash of inspi in the head* Nooo, ik heb al twee kittens om mee te posten x.x Damn you mind x3 |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 13:40 | |
| Ghehe, ik heb hetzelfde probleem. Maar ik weet me gelukkig nog tegen te houden om een nieuwe kitten aan te maken x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 13:43 | |
| - Hazelpaw, schreef:
- Ghehe, ik heb hetzelfde probleem. Maar ik weet me gelukkig nog tegen te houden om een nieuwe kitten aan te maken x'D
Hi Yanthe c: En ik kan dat dus niet xD |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 13:46 | |
| Ik hou mezelf ook nog in tot zekere zinnen, mijn picture count is momenteel; 43 Snowshoe's en 25 tortie's. Andere kleuren hangen allemaal rond de 18 x.x *and still can't fiend pics for Leo* |
|
| |
Dani(beest) 162 Actief
| CAT'S PROFILEAge: In Starclan, we don't count anymore. { 7 moons}Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 13:52 | |
| Leo's plaatjes zijn toch awesome? c: Ik heb zelf een hele serie van katten die op Leo lijken die ik had voor Red. Kan kijken of er wat tussen zit? |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 13:57 | |
| Ik vind zn os niet leuk x3 Maar graag :'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 14:02 | |
| Zop, Granite's os is af :') Nu maar es ff verder werken aan ene tekening die ik aan iemand beloofd had (a) soo you later~ |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 14:10 | |
| Ik heb net de goede dochter uitgehangen en de vaatwasser uitgepakt, time for some fun now :') En m'n proefles voor m'n autorijles is gepland Time for a movie I guess c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 14:20 | |
| ik verveel me een beetje ;p iemand een topic? |
|
| |
Dani(beest) 162 Actief
| CAT'S PROFILEAge: In Starclan, we don't count anymore. { 7 moons}Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 14:21 | |
| @Jamie, Verstuurd~ @San, Wij kunnen een topic doen? Jij mag kiezen met wie. c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 14:22 | |
| - .Redpaw schreef:
- @Jamie, Verstuurd~
@San, Wij kunnen een topic doen? Jij mag kiezen met wie. c: mij maakt niet uit hoor ^^ wat voor jouw het makkelijkste is |
|
| |
Nath 547 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 14:40 | |
| Ugh, dat moment dat je geen goede plaatjes kunt vinden voor je aankomende apprentice setje. ;w; |
|
| |
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 14:43 | |
| Muh, ik wil graag naar huis. Misschien ga ik zo gewoon wel. Ze kunnen mij wel missen de helft is er toch niet XD . |
|
| |
303 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 14:47 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |