Algemene Onzin Topic - Pagina 9



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 29 ... 50  Volgende
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 13:23

Brat schreef:
Windpaw schreef:
Brat schreef:
Ik ga morgen met mijn vader ergens heen en ik mag zelf kiezen maar ik weet niks Dx
ik heb dit probleem dus elke keer als we mogen kiezen waar we naartoe gaan ^

oke even nadenken flim nee ik kijk altijd films bij hem tuis pretparken nee te duur dierenpark nee ;/ wat is er nog? dx
museum
winkelcentrum
park (lol xD)
strand
Terug naar boven Ga naar beneden
Sushi
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 DPKsfdL
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 13:24

Oakshade schreef:
@Tess: Kent Mims me dan zo goed of ben ik gewoon zo voorspelbaar?
Ik heb geen idee maar ze herkende je in ieder geval xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 13:29

Windpaw schreef:
Brat schreef:
Windpaw schreef:
Brat schreef:
Ik ga morgen met mijn vader ergens heen en ik mag zelf kiezen maar ik weet niks Dx
ik heb dit probleem dus elke keer als we mogen kiezen waar we naartoe gaan ^

oke even nadenken flim nee ik kijk altijd films bij hem tuis pretparken nee te duur dierenpark nee ;/ wat is er nog? dx
museum
winkelcentrum
park (lol xD)
strand

museum= Kan xD

Winkelcentrum= nee liever niet

Park= ook liever niet

Strand= hou niet zo van het strand ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 13:31

Brat schreef:
Windpaw schreef:
Brat schreef:
Windpaw schreef:
Brat schreef:
Ik ga morgen met mijn vader ergens heen en ik mag zelf kiezen maar ik weet niks Dx
ik heb dit probleem dus elke keer als we mogen kiezen waar we naartoe gaan ^

oke even nadenken flim nee ik kijk altijd films bij hem tuis pretparken nee te duur dierenpark nee ;/ wat is er nog? dx
museum
winkelcentrum
park (lol xD)
strand

museum= Kan xD
Winkelcentrum= nee liever niet
Park= ook liever niet
Strand= hou niet zo van het strand ;p
Iets wat ik wel graag doe, is op de dijk gaan wandelen ^^Daar zijn vele leuke winkeltjes, de gezonde zeelucht, en een mooi uitzicht c: En het is ook nog eens goed voor je conditie ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 13:33

Windpaw schreef:
Brat schreef:
Windpaw schreef:
Brat schreef:
Windpaw schreef:
Brat schreef:
Ik ga morgen met mijn vader ergens heen en ik mag zelf kiezen maar ik weet niks Dx
ik heb dit probleem dus elke keer als we mogen kiezen waar we naartoe gaan ^

oke even nadenken flim nee ik kijk altijd films bij hem tuis pretparken nee te duur dierenpark nee ;/ wat is er nog? dx
museum
winkelcentrum
park (lol xD)
strand

museum= Kan xD
Winkelcentrum= nee liever niet
Park= ook liever niet
Strand= hou niet zo van het strand ;p
Iets wat ik wel graag doe, is op de dijk gaan wandelen ^^Daar zijn vele leuke winkeltjes, de gezonde zeelucht, en een mooi uitzicht c: En het is ook nog eens goed voor je conditie ^^

dat kan maar ik wil niet veel met hem lopen want ik ga morgen al naar een vierjaardag van mijn oma en ik wil dan niet helemaal kapot zijn plus mijn vader houd niet van winkelen en dan moet ik zelf geld mee nemen  en het word morgen niet zo warm en dan ben ik bang dan ik verkouden word dat word ik heel snel
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 13:34

@San; ja, sorry, dan heb ik geen ideeën meer :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 13:36

Ga naar een ijswinkel waar ze heel veel verschillend smaken schepijs hebben en kies iets wat je nog nooit op hebt :'3

*Smash of inspi in the head* Nooo, ik heb al twee kittens om mee te posten x.x Damn you mind x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelnut
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 DQLb1TP
Yanthe
802
Actief
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!


CAT'S PROFILE
Age: 89moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hazelnut
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 13:40

Ghehe, ik heb hetzelfde probleem. Maar ik weet me gelukkig nog tegen te houden om een nieuwe kitten aan te maken x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 13:43

Hazelpaw, schreef:
Ghehe, ik heb hetzelfde probleem. Maar ik weet me gelukkig nog tegen te houden om een nieuwe kitten aan te maken x'D
Hi Yanthe c:
En ik kan dat dus niet xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardspirit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 ViLobN1
Jamie
807
Actief
"Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior | Carnation Killer
Leopardspirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 13:46

Ik hou mezelf ook nog in tot zekere zinnen, mijn picture count is momenteel; 43 Snowshoe's en 25 tortie's. Andere kleuren hangen allemaal rond de 18 x.x *and still can't fiend pics for Leo*
Terug naar boven Ga naar beneden
.Redpaw
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 DPKsfdL
Dani(beest)
162
Actief

CAT'S PROFILE
Age: In Starclan, we don't count anymore. { 7 moons}
Gender:
Rank:
.Redpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 13:52

Leo's plaatjes zijn toch awesome? c:
Ik heb zelf een hele serie van katten die op Leo lijken die ik had voor Red. Kan kijken of er wat tussen zit?
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardspirit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 ViLobN1
Jamie
807
Actief
"Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior | Carnation Killer
Leopardspirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 13:57

Ik vind zn os niet leuk x3 Maar graag :'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 14:02

Zop, Granite's os is af :')
Nu maar es ff verder werken aan ene tekening die ik aan iemand beloofd had (a)
soo you later~
Terug naar boven Ga naar beneden
Sassyrose
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 DPKsfdL
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 14:10

Ik heb net de goede dochter uitgehangen en de vaatwasser uitgepakt, time for some fun now :')
En m'n proefles voor m'n autorijles is gepland
Time for a movie I guess c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 14:20

ik verveel me een beetje ;p iemand een topic?
Terug naar boven Ga naar beneden
.Redpaw
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 DPKsfdL
Dani(beest)
162
Actief

CAT'S PROFILE
Age: In Starclan, we don't count anymore. { 7 moons}
Gender:
Rank:
.Redpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 14:21

@Jamie, Verstuurd~
@San, Wij kunnen een topic doen? Jij mag kiezen met wie. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 14:22

.Redpaw schreef:
@Jamie, Verstuurd~
@San, Wij kunnen een topic doen? Jij mag kiezen met wie. c:


mij maakt niet uit hoor ^^ wat voor jouw het makkelijkste is
Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftclaw
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 PRmMw5F
Nath
547
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 22 moons!
Gender: She-cat ♀
Rank:
Swiftclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 14:40

Ugh, dat moment dat je geen goede plaatjes kunt vinden voor je aankomende apprentice setje. ;w;
Terug naar boven Ga naar beneden
Brindleleaf
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 UpUjbbT
Julia
906
Actief
We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward

CAT'S PROFILE
Age: ✝60 moons✝
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Brindleleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 14:43

Muh, ik wil graag naar huis.
Misschien ga ik zo gewoon wel. Ze kunnen mij wel missen de helft is er toch niet XD .
Terug naar boven Ga naar beneden
Hushpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 DPKsfdL
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons | 3 quarter moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitimevr 7 aug 2015 - 14:47

Iemand topic?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 9 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 9 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 29 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: