We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Ik ga morgen met mijn vader ergens heen en ik mag zelf kiezen maar ik weet niks Dx
ik heb dit probleem dus elke keer als we mogen kiezen waar we naartoe gaan ^
oke even nadenken flim nee ik kijk altijd films bij hem tuis pretparken nee te duur dierenpark nee ;/ wat is er nog? dx
museum winkelcentrum park (lol xD) strand
museum= Kan xD Winkelcentrum= nee liever niet Park= ook liever niet Strand= hou niet zo van het strand ;p
Iets wat ik wel graag doe, is op de dijk gaan wandelen ^^Daar zijn vele leuke winkeltjes, de gezonde zeelucht, en een mooi uitzicht c: En het is ook nog eens goed voor je conditie ^^
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Ik ga morgen met mijn vader ergens heen en ik mag zelf kiezen maar ik weet niks Dx
ik heb dit probleem dus elke keer als we mogen kiezen waar we naartoe gaan ^
oke even nadenken flim nee ik kijk altijd films bij hem tuis pretparken nee te duur dierenpark nee ;/ wat is er nog? dx
museum winkelcentrum park (lol xD) strand
museum= Kan xD Winkelcentrum= nee liever niet Park= ook liever niet Strand= hou niet zo van het strand ;p
Iets wat ik wel graag doe, is op de dijk gaan wandelen ^^Daar zijn vele leuke winkeltjes, de gezonde zeelucht, en een mooi uitzicht c: En het is ook nog eens goed voor je conditie ^^
dat kan maar ik wil niet veel met hem lopen want ik ga morgen al naar een vierjaardag van mijn oma en ik wil dan niet helemaal kapot zijn plus mijn vader houd niet van winkelen en dan moet ik zelf geld mee nemen en het word morgen niet zo warm en dan ben ik bang dan ik verkouden word dat word ik heel snel
Winddancer
StarClan
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
Ga naar een ijswinkel waar ze heel veel verschillend smaken schepijs hebben en kies iets wat je nog nooit op hebt :'3
*Smash of inspi in the head* Nooo, ik heb al twee kittens om mee te posten x.x Damn you mind x3
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Hazelnut
Member
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
Ghehe, ik heb hetzelfde probleem. Maar ik weet me gelukkig nog tegen te houden om een nieuwe kitten aan te maken x'D
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
Ik hou mezelf ook nog in tot zekere zinnen, mijn picture count is momenteel; 43 Snowshoe's en 25 tortie's. Andere kleuren hangen allemaal rond de 18 x.x *and still can't fiend pics for Leo*
LEOPARDSPIRIT
.Redpaw
StarClan
Dani(beest) 162 Actief
CAT'S PROFILE Age: In Starclan, we don't count anymore. { 7 moons} Gender: Rank:
Ik heb net de goede dochter uitgehangen en de vaatwasser uitgepakt, time for some fun now :') En m'n proefles voor m'n autorijles is gepland Time for a movie I guess c:
Brat
Member
@Jamie, Verstuurd~ @San, Wij kunnen een topic doen? Jij mag kiezen met wie. c:
Brat
Member
Ugh, dat moment dat je geen goede plaatjes kunt vinden voor je aankomende apprentice setje. ;w;
The things we can't obtain are the most beautiful ones
Brindleleaf
StarClan
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward