|
|
Maxxx 426 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 12:22 | |
| Goooeddeemorgen! - Swallowkit. schreef:
- Ik zit nog steeds te wachten op een nestje van Hurricane x Beat en Zira x Jinx ;o *Stares at Max, Brat, Lolo 'nd Kip*
Aw hell no! Hurricane eet kittens op :'D |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 12:24 | |
| - Fisheye schreef:
- Ally. schreef:
- Halllooootjess!
hi & welkom(?) Hi en indd ben je nieuw? (En Hushpaw) |
|
| |
303 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 12:29 | |
| - Sushi schreef:
- Fisheye schreef:
- Ally. schreef:
- Halllooootjess!
hi & welkom(?) Hi en indd ben je nieuw? (En Hushpaw) Dat zou je kunnen zeggen jah, ik heb wel account; Dawn maar die bestaat nog niet zolang en ik wou eens een clancat proberen... Ook heb ik Daylight overgenomen van Bunny... Even een vraagje, kan iemand mij via een PM uitleggen hoe een cermemonie werkt en hoe je een mentor krijgt en al die dingen?? Hushpaw |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 12:30 | |
| Ik stuur je wel ff een pm
Okeey dan kan ik je een beetje plaatsen xD |
|
| |
303 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 12:31 | |
| Oki, bedankt |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 12:36 | |
| Je hebt en PM
Waarom laat Julia me medelijden met Claw hebben |
|
| |
Endria 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 12:37 | |
| Ik heb net goede plaatjes gevonden voor het nestje van Butter en Secret, maar ik twijfel nog of ik me aan zal melden. |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 12:38 | |
| meh waarom heb ik opeens zin om me voor butter x secret aan te melden? xD laten we eerst maar es kijken of we een goed idee hebben :') |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 12:39 | |
| - Oakshade schreef:
- Ik heb net goede plaatjes gevonden voor het nestje van Butter en Secret, maar ik twijfel nog of ik me aan zal melden.
Ik heb me aangemeld :') Alleen zonder plaatjes, heeft iemand toevallig nog rode tabby kitten plaatjes ? |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 12:40 | |
| - Sassyrose schreef:
- Oakshade schreef:
- Ik heb net goede plaatjes gevonden voor het nestje van Butter en Secret, maar ik twijfel nog of ik me aan zal melden.
Ik heb me aangemeld :') Alleen zonder plaatjes, heeft iemand toevallig nog rode tabby kitten plaatjes ? Oeh, ik had er gisteren een paar mooie gevonden maar weet niet direct waar meer :c Ik ga zo eens zien. |
|
| |
Endria 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 12:40 | |
| - Sassyrose schreef:
- Oakshade schreef:
Ik heb me aangemeld :') Alleen zonder plaatjes, heeft iemand toevallig nog rode tabby kitten plaatjes ? PLaatjes is altijd het eerste ding waar ik naar op zoek ga, en als ik dan al hele setjes en sheets in mijn gedachten heb, heb ik zoiets van Sh*t ze moeten vanzelf ook een karakter^^ |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 12:41 | |
| Yaaaay aanmeldingen xD
Ik zal even voor je kijken Sharon, dan heb ik misschien Time's oude plaatjes voor je, als er nog goede tussen staan tenminste |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 12:41 | |
| - Sassyrose schreef:
- Oakshade schreef:
Ik heb me aangemeld :') Alleen zonder plaatjes, heeft iemand toevallig nog rode tabby kitten plaatjes ? - Spoiler:
zoiets? |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 12:45 | |
| Plaatjes *check* Volgende: Karakter en daarna een naam :') |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 12:45 | |
| Naam is altijd het moeilijkst vind ik xD |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 12:48 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 12:49 | |
| |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 aug 2015 - 12:50 | |
| Dankje Demi, die zijn perfect c: ! Ik vond ook de naam het moeilijkst, vind de warriornaam die ik erin heb staan nog niet perfect dus misschien change ik 'em nog |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|