Algemene Onzin Topic - Pagina 46



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende
Oakshade
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 DPKsfdL
Endria
157
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Oakshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 19:55

Charkit. schreef:
Oakshade schreef:
Charkit. schreef:
@Endria; Oak is cute hahaha <3

Oak is getting attached.

Oakieee <33 *hug*

Ik vind het trouwens echt super leuk dat dat topic zo actief is, ondanks dat ik er zelf wat moeilijker kan reageren aangezien ze natuurlijk nog niet zo veel kan. Ik vind het sowieso moeilijk om in te schatten wat ze nou wel zou kunnen en wat niet. En herinnerd ze zich hier later dingen van? Lijk me niet.. Maar aangezien katten hier van alles kunnen dat in het echt kan en dat ze meestal ook waarnemen dat ze nog in de buik zitten (wtf haha ??). Naja misschien dat ik zo nog een toch postje plaats..

Volgens mij kunnen ze al wel vaag geluiden horen, en al een beetje ruiken etc, maar ik denk niet dat ze er later nog van herinneren. Miss kunnen we nog een topic doen waarin Oakshade de kits wat later weer komt opzoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 19:55

@Isa; wat kan is dat de kittens zich was raar voelen als ze er over na denken, maar de exacte dingen kunnen ze echt niet herinneren. Net als dat een mensen baby getraumatiseerd kan zijn wanneer het fout gaat bij de geboorte, alleen weten ze er later helemaal niks van.
Verder zijn de kittens tot hun halve moon (twee weken) blind en tot hun quarter moon (1 week) doof, ongeveer. Ik doe vaak dat ze vanaf hun quarter moon leren praten, dus kleine zinnetjes en woordjes kunnen uitspreken, al klinkt het nergens naar xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Charkit.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 DPKsfdL
Isa
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 hour
Gender:
Rank:
Charkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 19:58

Aha bedankt! Maar oh god, ze is nu dus nog doof? Oeps haha. Maar oké dan ga ik proberen om me daar vanaf nu aan te houden ~

@Endria; Ja lijkt me leeuk! Maar eerst nog even afwachten hoe dit afloopt ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 19:59

Zo moeilijk, ik wil gewoon te veel met Leo doen xD

Als Oak niet weg is stuurt Ace hem weg xD Hij is heel makkelijk en wilt geen ruzie in zijn den, daarbij gaat hij eindelijk eens naar zijn rang werken (a) Al vind ik het zo leuk dat hij alles zo raar verwoord en dan zichzelf moet verbeteren :'3 "heb ik de Deputy net oud genoemd?..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakshade
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 DPKsfdL
Endria
157
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Oakshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 20:00

Charkit. schreef:
Aha bedankt! Maar oh god, ze is nu dus nog doof? Oeps haha. Maar oké dan ga ik proberen om me daar vanaf nu aan te houden ~

@Endria; Ja lijkt me leeuk! Maar eerst nog even afwachten hoe dit afloopt ^^

Ik denk dat Oak in zijn volgende post Furzekit en Hailkit hun namen gaat geven, en daarna maar gewoon weg gaat voordat Inner hem vermoord^^

@Jamie: Ace is gewoon zo lekker awkward <3


Laatst aangepast door Oakshade op do 6 aug 2015 - 20:01; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 20:00

Het maakt niet uit, sommigen doen wel al alsof ze kunnen horen, het is niet echt een regel ofzo. Sommigen doen zelfs al als of de kittens kunnen zien vanaf de geboorte, wat dus eigenlijk helemaal niet klopt.
Maar ik probeer het vaak toch zo realistisch mogelijk te houden, ookal zijn de warrior cats katten wat 'vermenselijkt' xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Copperwhisker
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 DPKsfdL
The whispered song
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender:
Rank:
Copperwhisker
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 20:00

En toen begon ik om een of andere reden die ik niet weet de SkyClan op dit forum te missen D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 20:02

Ik ben echt nooit actief geweest in de Skyclan, al heb ik het geprobeerd met Flickerkit xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Copperwhisker
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 DPKsfdL
The whispered song
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender:
Rank:
Copperwhisker
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 20:03

Ik vond SkyClan een leuke Clan, een van mijn (toen nog) bekendere accounts was SkyClan... Nu is ie niet meer van mij en is de nieuwe speler inactief (volgens mij) D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 20:03

@Copper; ja topic aan de grens is goed c:
Ik maak anders wel ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Copperwhisker
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 DPKsfdL
The whispered song
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender:
Rank:
Copperwhisker
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 20:04

Windpaw schreef:
@Copper; ja topic aan de grens is goed c:
Ik maak anders wel ^^
Is goed ^^
Ik zie 'm wel verschijnen, denk ik :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionpaw,
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 DPKsfdL
33
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Lionpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 20:05

Ik heb alleen Timepaw uit Skyclan, maar echt actief heb ik die ook niet meer
Terug naar boven Ga naar beneden
Copperwhisker
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 DPKsfdL
The whispered song
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender:
Rank:
Copperwhisker
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 20:07

Ik had Oddeye (en nog wat andere, maar Odd was mijn Main-SkyClanner), maar ik heb hem weggegeven :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 20:07

@Copper; Welke Skyclan accounts waren dan van jouw? En als je ze weg hebt gegeven en ze zijn inactief kan je evt overleggen met een admin om ze terug te krijgen (als de speler zelf ook inactief is of je overlegt met de speler, als die wel actief is of je contact met die persoon kan krijgen)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sassyrose
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 DPKsfdL
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 20:08

@ Bunny; Snowy wil haar ook wel ontmoeten :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 20:12

Ik heb nooit accs gehad in Skyclan, ik joinde net te laat :') Wel jammer (a)
@Sharon sure c: Wie maakt? ^^
@Copper; here you go https://www.warriorcatsnl.com/t25558-thunder-in-lightningland
Terug naar boven Ga naar beneden
Copperwhisker
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 DPKsfdL
The whispered song
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender:
Rank:
Copperwhisker
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 20:13

Innerghost schreef:
@Copper; Welke Skyclan accounts waren dan van jouw? En als je ze weg hebt gegeven en ze zijn inactief kan je evt overleggen met een admin om ze terug te krijgen (als de speler zelf ook inactief is of je overlegt met de speler, als die wel actief is of je contact met die persoon kan krijgen)
Nah, ik hoef Oddeye denk ik niet terug.. Ik kan hem toch niet actief houden + ik weet niet meer wat voor karakter hij had :')

Ik vraag me ook af waarom er best wel wat mensen topics willen met Fisheye, zo'n leuk karakter is ze toch niet? Ik weet nog dat zo'n persoontje een keer een vechttopic met haar wilde toen ze nog Elder was o-O
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 20:16

@Copper
Oh, ben jij Marieke? :')
Hi o/
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 20:17

Ik ga maar eens kijken of ik nog met andere accounts kan posten en mijn cranberry's opeten <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 20:19

@Nath
Ik wil anders wel een topic met Rough c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 46 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: