|
|
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 21:59 | |
| Meh ik wil niet kiezen D; |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 21:59 | |
| @Yanthe; ik denk dat Thrush hem nog gelijk geeft ook... xD |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 22:01 | |
| - Roughpaw schreef:
- @Yanthe; ik denk dat Thrush hem nog gelijk geeft ook... xD
Ghaha. Hazel is toch zo trouw aan Shadowclan, op zijn eigen manier ofc xD |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 22:02 | |
| - Hazelpaw, schreef:
- Roughpaw schreef:
Ghaha. Hazel is toch zo trouw aan Shadowclan, op zijn eigen manier ofc xD Shadowclan is wel het soort clan dat streeft naar meer territorium, tho, dus Hazel is op een echte Shadowclan manier loyaal aan Shadowclan >3 //Betekend het nog steeds niet dat de grenzen overschrijden op prijs gesteld wordt xD |
|
| |
Yanthe 654 Actief It's more fun to be a pirate than to join the Navy.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 22:03 | |
| - Innerghost schreef:
- Hazelpaw, schreef:
- Roughpaw schreef:
Ghaha. Hazel is toch zo trouw aan Shadowclan, op zijn eigen manier ofc xD Shadowclan is wel het soort clan dat streeft naar meer territorium, tho, dus Hazel is op een echte Shadowclan manier loyaal aan Shadowclan >3 //Betekend het nog steeds niet dat de grenzen overschrijden op prijs gesteld wordt xD Ghehe, maak dat Hazel maar eens wijs x3 |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 22:22 | |
| Hazel is typisch sc
Hiaj :3 |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 22:27 | |
| Haha, Oak is gewoon die player. En dan krijgt hij oudere chicks.(Charspell) #teendad xD Iedereen gelooft hem vast wel.
|
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 22:29 | |
| Ohnee toch geen toekomstige cyb he? ;,) |
|
| |
Endria 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 22:29 | |
| - Crescentkit schreef:
- Haha, Oak is gewoon die player. En dan krijgt hij oudere chicks.(Charspell) #teendad xD
Iedereen gelooft hem vast wel. Ik heb het opgezocht, maar katers zijn vanaf 6 tot 9 maanden al geslachtsrijp, en een kattenzwangerschap duurt ruim twee maanden dus het zou mogelijk zijn. Plus Furze lijkt wel een beetje op hem. @Laura: Dat is Graywing al^^ |
|
| |
The whispered song 25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 22:30 | |
| Ik verveel me een beetje :/ |
|
| |
Isa 21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 22:33 | |
| - Oakshade schreef:
- Crescentkit schreef:
- Haha, Oak is gewoon die player. En dan krijgt hij oudere chicks.(Charspell) #teendad xD
Iedereen gelooft hem vast wel. Ik heb het opgezocht, maar katers zijn vanaf 6 tot 9 maanden al geslachtsrijp, en een kattenzwangerschap duurt ruim twee maanden dus het zou mogelijk zijn. Plus Furze lijkt wel een beetje op hem.
@Laura: Dat is Graywing al^^ Hahahaha wat heb ik gemist xD tis stiekem best wel geniaal. Ze zullen er dan ook echt zo nooit achterkomen of ie het echt is |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 22:34 | |
| - Copperwhisker schreef:
- Ik verveel me een beetje :/
+1 |
|
| |
Endria 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 22:35 | |
| - Charkit. schreef:
- Oakshade schreef:
- Crescentkit schreef:
Iedereen gelooft hem vast wel. Ik heb het opgezocht, maar katers zijn vanaf 6 tot 9 maanden al geslachtsrijp, en een kattenzwangerschap duurt ruim twee maanden dus het zou mogelijk zijn. Plus Furze lijkt wel een beetje op hem.
@Laura: Dat is Graywing al^^ Hahahaha wat heb ik gemist xD tis stiekem best wel geniaal. Ze zullen er dan ook echt zo nooit achterkomen of ie het echt is Ik zit echt te wachten tot iemand een beetje gefrustreerd roept "Het zijn jouw kits niet!" En dat Oak zoiets heeft. "Dat weet je niet." |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 22:37 | |
| - Oakshade schreef:
- Charkit. schreef:
- Oakshade schreef:
- Crescentkit schreef:
@Laura: Dat is Graywing al^^ Hahahaha wat heb ik gemist xD tis stiekem best wel geniaal. Ze zullen er dan ook echt zo nooit achterkomen of ie het echt is Ik zit echt te wachten tot iemand een beetje gefrustreerd roept "Het zijn jouw kits niet!" En dat Oak zoiets heeft. "Dat weet je niet." Daarmee kan ik je niet helpen. x'D Het zou wel geniaal zijn.
Laatst aangepast door Crescentkit op do 6 aug 2015 - 22:38; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
E 635 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 22:38 | |
| Ik vraag me steeds af hoe ik om 21:35 als eerste kan posten en jullie daarna om 20:35 Tijdscershil (phonepost autospellibg staat uit) is irritant... |
|
| |
Isa 21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 22:39 | |
| - Oakshade schreef:
- Charkit. schreef:
- Oakshade schreef:
- Crescentkit schreef:
@Laura: Dat is Graywing al^^ Hahahaha wat heb ik gemist xD tis stiekem best wel geniaal. Ze zullen er dan ook echt zo nooit achterkomen of ie het echt is Ik zit echt te wachten tot iemand een beetje gefrustreerd roept "Het zijn jouw kits niet!" En dat Oak zoiets heeft. "Dat weet je niet." Gehehehe Maar hee wat lees ik daar nou. Heeft Oakie al zijn lievelingetjes?? Char kan er toch ook niks aan doen dat ze zo koppig is D; xD |
|
| |
Endria 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 22:41 | |
| @Isa: Ze kruipen naar hem toe en liggen onder zijn staart. Als Char ook cute gaat doen mag hij miss ook een lieveling zijn. |
|
| |
Dani(banani) 91 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 22:43 | |
| Furze gaat wel wat minder cute doen later. >:3 Hij wordt zo'n 'I don't give a mousedung' kater. x'3 |
|
| |
Endria 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 22:45 | |
| - Furzekit' schreef:
- Furze gaat wel wat minder cute doen later. >:3
Hij wordt zo'n 'I don't give a mousedung' kater. x'3 They can't give a mousedung together. |
|
| |
Isa 21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 22:47 | |
| @Endria; hahaha ja daagg xD Mwahh misschien misschien, ik kijk wel. Al bevalt ome Oakie mij wel, betekened nog niet dat Char hem ook mag.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|