We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 20:47
@Babs, jaaa haha ;D Good memories. Ik heb zelfs Flintpaw nog volgensmij :'D Whoops.
The least important things, lead to the Greatest Discoveries. - The Doctor.
♥:
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 20:52
Canarykit schreef:
Windpaw schreef:
ik heb wel thunderclanners, maar ik kan ze nooit actief houden Xd mijn hart ligt bij Windclan en bij Shadowclan <'3
Riverclan all the way^^
Riverclan, Thunderclan en Shadowclan zijn mijn favorietjes <3 Ik heb nog nooit een Bloodclanner of Windclan kat gehad xD
Sassyrose || Snowypaw || Breakingkit They say we're losers and we're alright with that We are the leaders of the not coming back's But we're alright though Yeah, we're alright though We are the kings and the queens of the new broken scene Yeah, we're alright though
Canarykit schreef:
Windpaw schreef:
ik heb wel thunderclanners, maar ik kan ze nooit actief houden Xd mijn hart ligt bij Windclan en bij Shadowclan <'3
Riverclan all the way^^
Riverclan is ook moeilijk :') Nooit zo een connectie gevoeld met die clan. nee, ik blijf bij Windclan en Shadowclan :') Windclan was ook de eerste clan waar ik ooit een account had (a)
Ga ook maar eens slapen, morgen vliegtuig terug naar Belgie om 6uur (5u in Nederland).
@Babs; Falconscreech mist nog in die stamboom, idk of die uberhaupt nog 'echt' tot dat nestje met (Cinnamonscent, Sharpsoul, Shadewolf) etc behoort. Sinds ik hem weggaf omdat ik ging stoppen hier is ie nogal inactief geraakt :s
Flamestripe || Falconscreech
Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
::
Thanks Vicky <3:
Winddancer
StarClan
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 21:22
Zo ik wist niet wat ik met GrizzlyFace moest doen. dus heb er aangemeld bij de riverclan ^^
BrokenFeeling{GrizzlyFace}Rustscar
::Theme & Voice::
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 21:34
Viperpaw is going to scare the shit out of Snowykit~
The itsy bitsy spider climbed up the water spout
Brat
Member