|
|
Babs 393
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 16:15 | |
| Tess, ik ken je pijn heel erg helaas x'D |
|
| |
Liz 516 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 16:16 | |
| @Marieke: oehh, ik ga me zeker aanmelden als die af is :3 |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 16:18 | |
| @Liz, gepost c:(omg, wat ben ik een stom mens, je hoeft nog niet direct te posten hoowr c:) |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 16:21 | |
| Edit by Roughpaw: Dit stond onder sluip reclame dus ik heb je bericht weg gehaald, gelieve dit niet meer te doen. Mocht dit nog een keer voorkomen zullen we procenten moeten geven. |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 16:22 | |
| Het is echt heel slecht maar ja xD |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 16:24 | |
| Well, ik ga maar eens even douchen people en me klaarmaken voor m'n opa's verjaardag. Ik heb echt zin om me te gaan optutten at this point x'D |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 16:31 | |
| @Tessa; Waarom denk je dat ik er 10 actief hou xD Zijn ze allemaal niet eens écht actief, voornamelijk alleen mijn Shadowclannertjes |
|
| |
Liz 516 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 16:33 | |
| Zoé: ik was m vergeten tussen mijn favorieten te zetten zodat ik niet vergeet er op te posten oops ^^' bedankt voor het melden ['x
Marieke: Aww, geen digital art katjes meer? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 16:36 | |
| - Ashbrook schreef:
- Zoé: ik was m vergeten tussen mijn favorieten te zetten zodat ik niet vergeet er op te posten oops ^^'
bedankt voor het melden ['x
Marieke: Aww, geen digital art katjes meer? Waarschijnlijk niet :/ Misschien dat ik het nog verander, tho ^^ |
|
| |
Liz 516 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 16:37 | |
| Marieke: Ik vond dat altijd het unieke van wotf (': maarrrr je moet het zelf weten ofc |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 16:38 | |
| - Fisheye schreef:
- Edit by Roughpaw: Dit stond onder sluip reclame dus ik heb je bericht weg gehaald, gelieve dit niet meer te doen.
Mocht dit nog een keer voorkomen zullen we procenten moeten geven. Sorry.. Ik wist niet dat het plaatsen van de banner-plaatje van een forum is onder sluipreclame viel D: |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 16:42 | |
| |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 16:42 | |
| ghihi wind is nog es otm geworden xD *ahum* Simcity doet vreselijk moeilijk, ugh >d dan maar wat gaan posten (a) @Yanthe YEAH I'M HERE |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 16:44 | |
| |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 16:45 | |
| ty <'3 ze was ook otm in juli vorig jaar :')
en ik moet echt es de andere awards gaan claimen oh god xD wish me luck :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 16:48 | |
| Ik heb nog nooit een OTM "gewonnen", Fisheye is wel een keertje genomineerd, maar dat was toen ik nog maar net met haar begonnen was :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 16:49 | |
| Toen ik hier begon waren de otm's afgeschaft x'D
Buns, we moeten echt nog eens een topic Bark x White doen ;D |
|
| |
Liz 516 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 16:50 | |
| Ik heb ooit een otm gewonnen met good ol' sunshine (': |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 16:51 | |
| @Yanthe; uhu, maar ik vind posten met 'm moeilijk de laatste tijd xD maak anders maar aan, dan zien we wel hoe het loopt :') edit; ik heb eigenlijk al 3 keer de otm gewonnen, 2 keer met wind en een keer met white c: |
|
| |
Sharon 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 16:55 | |
| Cindersmokey en Honeyspots werden couple OTM geloof ik c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |