|
|
M 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 21:59 | |
| |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 22:04 | |
| - Fisheye schreef:
Mijn crush (Misschien moet ik stoppen met hem mijn crush te noemen, ik weet toch dat het nooit wat zal worden) en ik gaan misschien deze vakantie samen naar een pretpark :3 (Moeten alleen nog wel kijken welk pretpark en wanneer xD) Nou, dat gaat dus ook niet meer door D: Hij heeft een zware wespenallergie en van zijn ouders mag hij niet.. En toen stelde hij voor om te gaan zwemmen, maar uiteindelijk kwam het erop neer dat hij er niet zo'n zin in had om iets samen te doen ;^; |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 22:08 | |
| - Fisheye schreef:
- Fisheye schreef:
Mijn crush (Misschien moet ik stoppen met hem mijn crush te noemen, ik weet toch dat het nooit wat zal worden) en ik gaan misschien deze vakantie samen naar een pretpark :3 (Moeten alleen nog wel kijken welk pretpark en wanneer xD) Nou, dat gaat dus ook niet meer door D: Hij heeft een zware wespenallergie en van zijn ouders mag hij niet.. En toen stelde hij voor om te gaan zwemmen, maar uiteindelijk kwam het erop neer dat hij er niet zo'n zin in had om iets samen te doen ;^; wat jammer marieke, Ik had het je echt gegunned . |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 22:11 | |
| @San; in dat topic met Shrewstar kunnen wij wel door posten, gezien Shrewstar buiten bewustzijn is (: |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 22:15 | |
| - Innerghost schreef:
- @San; in dat topic met Shrewstar kunnen wij wel door posten, gezien Shrewstar buiten bewustzijn is (:
is goed ^^ Brat gaat op een gegeven moment wel wegrennen van inner aangezein ze al best wat klappen van schrwestar heeft ont vangen en daarom niet echt met inner goed kunnen vechten ;p |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 22:27 | |
| THIS WILL BE MINE (nee serieus ik krijg t echt vo mijn verjaardag O.o) - awesomness:
|
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 22:27 | |
| Het complimenten topic maakt me zo vrolijk ^^ |
|
| |
Dani(banani) 91 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 22:30 | |
| |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 22:40 | |
| |
|
| |
Yanthe 277 Actief
Terror Claws
| CAT'S PROFILEAge: 26moons. I'm getting older and stronger. This white tom-cat is getting fearded in no time.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 22:45 | |
| |
|
| |
Endria 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 22:51 | |
| |
|
| |
Dani(banani) 91 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 22:54 | |
| Yeeeaaaah er is nog iets goed gebeurt. Ik wil echt weten wat er gaat gebeuren daar. Wij hebben namelijk echt niks afgesproken met iemand. xD |
|
| |
Endria 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 22:56 | |
| Then is Oakshade probably going to accidently kill them.
CALLING FOR BACK UP! |
|
| |
Dani(banani) 91 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 22:58 | |
| Kom het coole nestje redden! x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 23:08 | |
| ging net een heel stuk met mijn moeder lopen ^^ en...ben vergeten mijn pc uit te doen x3 |
|
| |
Endria 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 23:11 | |
| @San: Dat gebeurt mij zooo vaak^^
Volgens mij is de skype list echt heel erg incompleet. |
|
| |
Koala Beer Stephie 127 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 23:13 | |
| San: Last change, wie vind je leuker: Hurricane, Ripa of Hellhound?
YOU WILL SAY IT! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 23:16 | |
| - Springtrap schreef:
- San: Last change, wie vind je leuker: Hurricane, Ripa of Hellhound?
YOU WILL SAY IT! whahaahahahahahahhahahahahahaahahh oke i have no chosie brat: likes Hurricane the most the ripa Good freinds~ and hellhound lost love~ |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 23:19 | |
| Meh, ik bewaar het posten tot morgen, maar ik ga hier wel even rondhangen :3 |
|
| |
Koala Beer Stephie 127 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 23:20 | |
| Hehe, JOEPIE! Maar ik maak me wel zorgen voor Hurricane, wat als Brat op Ripa verliefd wordt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|