|
|
why do you want to know that? (say Marlie) 479 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 18:52 | |
| NightKit is zo Cute o.o mag ik je ontvoeren ^^ |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 18:53 | |
| Ik kijk liever niet meer terug naar mijn oude accounts.. ;-; Live in the now <3 |
|
| |
Nath 39 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 18:55 | |
| Ja maar ik heb oude acc melancholie van omg die is ook leuk en die ook en die ook. -facedesk- Dun't have time for that ;x; Ksst ksst
|
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 18:55 | |
| Eigenlijk zou je Slatepaw wel weer op moeten pakken >:'3 |
|
| |
Nath 39 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 18:57 | |
| Ga weg. ;-; Dan wil ik ook Tinderlight, Smokebreath, Poppyleaf, Minnowspots e.d. weer oppakken en da kan nie allemaal. |
|
| |
Yanthe 116 Actief A psy¢opαth is bєttєr than nσ pαth
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 18:58 | |
| Ik begin ook weer verstofte acc's op te halen x'D
Iemand topic met Esca? O:) |
|
| |
Sharon 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 18:58 | |
| Meh, als ik toch eens zou terugkijken naar die bergen accounts die liggen te verstoffen .. Nou ja, Cindersmokey wil ik niet kwijt D; Maar nu heb ik twee leuke dametjes, Sassyrose en Snowykit <3 |
|
| |
Nath 39 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 18:59 | |
| Sharon@ Was Lastbreathe niet van jou? |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 19:00 | |
| waarom zijn acc giveaways zo vreselijk? xD Je beseft dat het allemaal leuke accs zijn die je graag actief wil, maar tegelijkertijd weet je dat je ze zelf niet actief kunt krijgen en dat het zonde is om ze te laten verstoffen :c
|
|
| |
Sharon 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 19:00 | |
| - ,Ashkit schreef:
- Sharon@ Was Lastbreathe niet van jou?
Jep, meh memories ;-; |
|
| |
Nath 39 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 19:04 | |
| Mensen topics met Ashkit? Of met Snowy? Liefste met Ashkit c: |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 19:09 | |
| - Nightkit, schreef:
- Hééjoh, misschien wordt het dan júíst was!
nope, hij is aro ace (Aromantic & Asexual), dus ik weet zeker dat het nooit wat zal worden.. Behalve (nog betere) vrienden :/
Laatst aangepast door Fisheye op ma 3 aug 2015 - 19:11; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 19:09 | |
| Ik las iets over Clanheart? Iemand die mij wat uitleg kan geven wat dat precies is? xD |
|
| |
Sharon 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 19:11 | |
| - ,Ashkit schreef:
- Mensen topics met Ashkit? Of met Snowy? Liefste met Ashkit c:
Ash kan wel invallen in het topic Snowy x Night I guess ? |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 19:12 | |
| - Flamestripe schreef:
- Ik las iets over Clanheart? Iemand die mij wat uitleg kan geven wat dat precies is? xD
Clanheart is een adoptables site, zoals Flightrising, als je dat kent. Het is ne tin Alpha gegaan, dus je kan je niet mer aanmelden, maar eenmaal hij uit Alpha is wel weer c; En ik ben er zeer gefrustreerd mee want lag en hun server doet moeilijk and stuff like that xD Basic alpha stuff~ Maar de art ziet er echt al geweldig uit. Hier is hun tumblr; http://clanheart.tumblr.com/ |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 19:15 | |
| - Windpaw schreef:
- Flamestripe schreef:
- Ik las iets over Clanheart? Iemand die mij wat uitleg kan geven wat dat precies is? xD
Clanheart is een adoptables site, zoals Flightrising, als je dat kent. Het is ne tin Alpha gegaan, dus je kan je niet mer aanmelden, maar eenmaal hij uit Alpha is wel weer c; En ik ben er zeer gefrustreerd mee want lag en hun server doet moeilijk and stuff like that xD Basic alpha stuff~ Maar de art ziet er echt al geweldig uit. Hier is hun tumblr; http://clanheart.tumblr.com/ Heb Flightrising even opgezocht & nice dan ga ik het even in de gaten houden als het uit Alpha is :') Thanks c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 19:23 | |
| - Flamestripe schreef:
- Windpaw schreef:
- Flamestripe schreef:
Clanheart is een adoptables site, zoals Flightrising, als je dat kent. Het is ne tin Alpha gegaan, dus je kan je niet mer aanmelden, maar eenmaal hij uit Alpha is wel weer c; En ik ben er zeer gefrustreerd mee want lag en hun server doet moeilijk and stuff like that xD Basic alpha stuff~ Maar de art ziet er echt al geweldig uit. Hier is hun tumblr; http://clanheart.tumblr.com/ Heb Flightrising even opgezocht & nice dan ga ik het even in de gaten houden als het uit Alpha is :')
Thanks c: yeah, ik ben veel te verslaafd aan flightrising xD die site is een van de redenen dat ik minder post :') http://flightrising.com/main.php?p=lair&id=131773 dit is mijn lair als je geïnteresserd bent :') |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 19:24 | |
| eehh ik verveel me een beetje x3 iemadn een topic? x3 |
|
| |
Yanthe 116 Actief A psy¢opαth is bєttєr than nσ pαth
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 19:25 | |
| Woop woop, Esca is vanaf nu een beetje gek geworden x'D
@Brat; je kan reageren in Esca's open topic in rogue territory x3 |
|
| |
Sharon 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 19:26 | |
| Sassy's stamboom is even af, alle foto's zijn bijgevoegd, nu Snowy's stamboom nog :'D Kan ik voor iemand anders een stamboom maken nu ik toch bezig ben? Ik gebruik familyecho. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|