|
|
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 16:38 | |
| - Tigersnow schreef:
- TigerSnow is van de waterval gevallen :O
Woop woop x3 |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 16:40 | |
| Ik zit er aan te denken om me ze;f aan te melden bij black x tiger of gewoon een nieuwe accoutn aan te maken....hmmm |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 16:45 | |
| livestream.com/flaredance Ik ga even kort streamen voor het eten Ik ben wat ziekjes, dus 't kan zijn dat ik wat stiller ben, maar ik heb wel m'n microfoon aanstaan, dus ik kan hardop reageren op mensen. |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 16:50 | |
| *zucht* kom op clanheart, work with me >d -- Anyways, ik hou van dat topic met hazel xD Het is geweldig <'3 |
|
| |
177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 17:06 | |
| |
|
| |
why do you want to know that? (say Marlie) 479 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 17:07 | |
| - Brat schreef:
- Ik zit er aan te denken om me ze;f aan te melden bij black x tiger of gewoon een nieuwe accoutn aan te maken....hmmm
ja doe x3 ik wil meer kittens! |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 17:09 | |
| - Tigersnow schreef:
- Brat schreef:
- Ik zit er aan te denken om me ze;f aan te melden bij black x tiger of gewoon een nieuwe accoutn aan te maken....hmmm
ja doe x3 ik wil meer kittens! only one problem ik denk dat ik hem niet actief hou ;/ |
|
| |
why do you want to know that? (say Marlie) 479 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 17:10 | |
| - Brat schreef:
- Tigersnow schreef:
- Brat schreef:
ja doe x3 ik wil meer kittens! only one problem ik denk dat ik hem niet actief hou ;/ Ken het altijd proberen, en als het niet lukt jammer dan ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 17:20 | |
| - Tigersnow schreef:
- Brat schreef:
- Tigersnow schreef:
- Brat schreef:
ja doe x3 ik wil meer kittens! only one problem ik denk dat ik hem niet actief hou ;/ Ken het altijd proberen, en als het niet lukt jammer dan ^^ hmm i dont know x3 |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 17:24 | |
| De stoute schoenen aangetrokken, Sassy is zwanger >D |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 17:27 | |
| - Snowynight schreef:
- livestream.com/flaredance
Ik ga even kort streamen voor het eten Ik ben wat ziekjes, dus 't kan zijn dat ik wat stiller ben, maar ik heb wel m'n microfoon aanstaan, dus ik kan hardop reageren op mensen. Damnit, te laat D: |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 17:58 | |
| Marieke@ Na het eten miss weer. c: Ik ben wat ziek, dus ik hou 't niet al te lang achter elkaar vol. xD Was tot hier gekomen. --- Ik zit m'n oude acc door te ploegen die allemaal nog in m'n bezit zijn. 't zijn er zoveel ;-; |
|
| |
Beer 277 Actief Never wound a snake, kill it
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 18:00 | |
| Ik vind 'm super mooi, Babs! En wauw, ja, als ik terug kijk naar al mijn oude accounts... pfoe, ook een hoop. Maar ik weet zeker dat jij me ownd xD |
|
| |
Sharon 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 18:04 | |
| Meh, ik houd van het topic tussen Viper en Snowy xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 18:10 | |
| @Babs, omg zo awesome en schattig <3 En beterschap ^^
Ik heb ook veel te veel accounts xD
EDIT: WAT, Wat, wat.. Waarom heb ik ineens de enorme neiging om me aan te melden bij Sassy's kittensearch? ._. Dit heb ik normaal nooit, ik kan kittensearches altijd wel met rust laten, waarom deze dan niet? D: |
|
| |
Sharon 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 18:21 | |
| - Fisheye schreef:
- @Babs, omg zo awesome en schattig <3 En beterschap ^^
EDIT: WAT, Wat, wat.. Waarom heb ik ineens de enorme neiging om me aan te melden bij Sassy's kittensearch? ._. Dit heb ik normaal nooit, ik kan kittensearches altijd wel met rust laten, waarom deze dan niet? D: Ghehe, het is Sassy's aantrekkingkracht >D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 18:22 | |
| - .Snowykit schreef:
- Fisheye schreef:
- @Babs, omg zo awesome en schattig <3 En beterschap ^^
EDIT: WAT, Wat, wat.. Waarom heb ik ineens de enorme neiging om me aan te melden bij Sassy's kittensearch? ._. Dit heb ik normaal nooit, ik kan kittensearches altijd wel met rust laten, waarom deze dan niet? D: Ghehe, het is Sassy's aantrekkingkracht >D xD Maar ik heb al teveel inactieve accs D: Ik ben bang dat die kitten ook redelijk snel inactief zal worden (als ik überhaupt gekozen word) |
|
| |
Nathaleesi 207 Actief
| CAT'S PROFILEAge: {{ Already 6 moons, ain't I old? }}Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 18:23 | |
| Ik heb een doel gesteld voor Nightkit, ik wil dat ze zeker 800 posts heeft voor ze apprentice wordt. Dus wie wilt een topic? Liefst gewoon lekker SPT/middel grote posts c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 18:29 | |
| Mijn crush (Misschien moet ik stoppen met hem mijn crush te noemen, ik weet toch dat het nooit wat zal worden) en ik gaan misschien deze vakantie samen naar een pretpark :3 (Moeten alleen nog wel kijken welk pretpark en wanneer xD)
|
|
| |
Nathaleesi 207 Actief
| CAT'S PROFILEAge: {{ Already 6 moons, ain't I old? }}Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 18:47 | |
| Hééjoh, misschien wordt het dan júíst was! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|