Algemene Onzin Topic - Pagina 47



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 46, 47, 48, 49, 50  Volgende
Hazelnut
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 DQLb1TP
Yanthe
802
Actief
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!


CAT'S PROFILE
Age: 89moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hazelnut
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 16:38

Tigersnow schreef:
TigerSnow is van de waterval gevallen :O

Woop woop x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 16:40

Ik zit er aan te denken om me ze;f aan te melden bij black x tiger of gewoon een nieuwe accoutn aan te maken....hmmm
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 16:45

livestream.com/flaredance

Ik ga even kort streamen voor het eten Smile Ik ben wat ziekjes, dus 't kan zijn dat ik wat stiller ben, maar ik heb wel m'n microfoon aanstaan, dus ik kan hardop reageren op mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 16:50

*zucht*
kom op clanheart, work with me >d
--
Anyways, ik hou van dat topic met hazel xD Het is geweldig <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokepaw'
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 DPKsfdL
177
Actief
Smokepaw'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 17:06

Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 17:07

Brat schreef:
Ik zit er aan te denken om me ze;f aan te melden bij black x tiger of gewoon een nieuwe accoutn aan te maken....hmmm

ja doe x3 ik wil meer kittens!
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 17:09

Tigersnow schreef:
Brat schreef:
Ik zit er aan te denken om me ze;f aan te melden bij black x tiger of gewoon een nieuwe accoutn aan te maken....hmmm

ja doe x3 ik wil meer kittens!

only one problem ik denk dat ik hem niet actief hou ;/
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 17:10

Brat schreef:
Tigersnow schreef:
Brat schreef:
Ik zit er aan te denken om me ze;f aan te melden bij black x tiger of gewoon een nieuwe accoutn aan te maken....hmmm

ja doe x3 ik wil meer kittens!

only one problem ik denk dat ik hem niet actief hou ;/

Ken het altijd proberen, en als het niet lukt jammer dan ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 17:20

Tigersnow schreef:
Brat schreef:
Tigersnow schreef:
Brat schreef:
Ik zit er aan te denken om me ze;f aan te melden bij black x tiger of gewoon een nieuwe accoutn aan te maken....hmmm

ja doe x3 ik wil meer kittens!

only one problem ik denk dat ik hem niet actief hou ;/

Ken het altijd proberen, en als het niet lukt jammer dan ^^


hmm i dont know x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sassyrose
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 DPKsfdL
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 17:24

De stoute schoenen aangetrokken, Sassy is zwanger >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 17:27

Snowynight schreef:
livestream.com/flaredance

Ik ga even kort streamen voor het eten Smile Ik ben wat ziekjes, dus 't kan zijn dat ik wat stiller ben, maar ik heb wel m'n microfoon aanstaan, dus ik kan hardop reageren op mensen.
Damnit, te laat D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 17:58

Marieke@ Na het eten miss weer. c: Ik ben wat ziek, dus ik hou 't niet al te lang achter elkaar vol. xD

Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 F7c89095b395ca19d7e5b71bd9411fa4

Was tot hier gekomen.

---

Ik zit m'n oude acc door te ploegen die allemaal nog in m'n bezit zijn. 't zijn er zoveel ;-;
Terug naar boven Ga naar beneden
Viperdash
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 UgBMB00
Beer
277
Actief
Never wound a snake, kill it

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons ♛
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Viperdash
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 18:00

Ik vind 'm super mooi, Babs!
En wauw, ja, als ik terug kijk naar al mijn oude accounts... pfoe, ook een hoop. Maar ik weet zeker dat jij me ownd xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowypaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 DPKsfdL
Sharon
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Snowypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 18:04

Meh, ik houd van het topic tussen Viper en Snowy xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 18:10

@Babs, omg zo awesome en schattig <3 En beterschap ^^
Ik heb ook veel te veel accounts xD

EDIT: WAT, Wat, wat.. Waarom heb ik ineens de enorme neiging om me aan te melden bij Sassy's kittensearch? ._. Dit heb ik normaal nooit, ik kan kittensearches altijd wel met rust laten, waarom deze dan niet? D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowypaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 DPKsfdL
Sharon
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Snowypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 18:21

Fisheye schreef:
@Babs, omg zo awesome en schattig <3 En beterschap ^^
Ik heb ook veel te veel accounts xD

EDIT: WAT, Wat, wat.. Waarom heb ik ineens de enorme neiging om me aan te melden bij Sassy's kittensearch? ._. Dit heb ik normaal nooit, ik kan kittensearches altijd wel met rust laten, waarom deze dan niet? D:

Ghehe, het is Sassy's aantrekkingkracht >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 18:22

.Snowykit schreef:
Fisheye schreef:
@Babs, omg zo awesome en schattig <3 En beterschap ^^
Ik heb ook veel te veel accounts xD

EDIT: WAT, Wat, wat.. Waarom heb ik ineens de enorme neiging om me aan te melden bij Sassy's kittensearch? ._. Dit heb ik normaal nooit, ik kan kittensearches altijd wel met rust laten, waarom deze dan niet? D:

Ghehe, het is Sassy's aantrekkingkracht >D
xD
Maar ik heb al teveel inactieve accs D: Ik ben bang dat die kitten ook redelijk snel inactief zal worden (als ik überhaupt gekozen word)
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpaw~
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 DPKsfdL
Nathaleesi
207
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{ Already 6 moons, ain't I old? }}
Gender:
Rank:
Nightpaw~
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 18:23

Ik heb een doel gesteld voor Nightkit, ik wil dat ze zeker 800 posts heeft voor ze apprentice wordt. Dus wie wilt een topic?
Liefst gewoon lekker SPT/middel grote posts c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 18:29

Mijn crush (Misschien moet ik stoppen met hem mijn crush te noemen, ik weet toch dat het nooit wat zal worden) en ik gaan misschien deze vakantie samen naar een pretpark :3 (Moeten alleen nog wel kijken welk pretpark en wanneer xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpaw~
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 DPKsfdL
Nathaleesi
207
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{ Already 6 moons, ain't I old? }}
Gender:
Rank:
Nightpaw~
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 18:47

Hééjoh, misschien wordt het dan júíst was!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 47 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 46, 47, 48, 49, 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: