|
|
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 19:27 | |
| - .Snowykit schreef:
- Sassy's stamboom is even af, alle foto's zijn bijgevoegd, nu Snowy's stamboom nog :'D
Kan ik voor iemand anders een stamboom maken nu ik toch bezig ben? Ik gebruik familyecho. als je tijd genoeg hebt mag je wat mij betreft wind's stamboom uitpluizen, weet ik dat ook weer :') |
|
| |
Sharon 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 19:28 | |
| - Windpaw schreef:
- .Snowykit schreef:
- Sassy's stamboom is even af, alle foto's zijn bijgevoegd, nu Snowy's stamboom nog :'D
Kan ik voor iemand anders een stamboom maken nu ik toch bezig ben? Ik gebruik familyecho. als je tijd genoeg hebt mag je wat mij betreft wind's stamboom uitpluizen, weet ik dat ook weer :')
Ik heb tijd genoeg, als je alleen zelf dan de foto's erbij wilt zetten? Dan PB ik je straks de hele stamboom c: |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 19:29 | |
| - Brat schreef:
- eehh ik verveel me een beetje x3
+1 D: ---- Ergens zou ik eigen adoptables site willen maken, maar ik heb geen flauw idee hoe, want ik kan niet echt fijne sites vinden waarmee je zoiets kon maken als met MyAdopts :/ |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 19:31 | |
| - Fisheye schreef:
- Brat schreef:
+1 D: ---- Ergens zou ik eigen adoptables site willen maken, maar ik heb geen flauw idee hoe, want ik kan niet echt fijne sites vinden waarmee je zoiets kon maken als met MyAdopts :/ ja dit ^ alleen zou ik zoiets willen als flightrising, met genes enzo xD maar ik heb geen ervaring met coding, nja, enkel de basis. Met schapen xD |
|
| |
Nathaleesi 207 Actief
| CAT'S PROFILEAge: {{ Already 6 moons, ain't I old? }}Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 19:32 | |
| |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 19:32 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 19:33 | |
| @Marlie je avater rekt de site een beetje uit, hij moet kleiner zijn; 150px x 200px is de maximale grootte ;3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 19:34 | |
| - Windpaw schreef:
- Fisheye schreef:
- Brat schreef:
+1 D: ---- Ergens zou ik eigen adoptables site willen maken, maar ik heb geen flauw idee hoe, want ik kan niet echt fijne sites vinden waarmee je zoiets kon maken als met MyAdopts :/ ja dit ^ alleen zou ik zoiets willen als flightrising, met genes enzo xD maar ik heb geen ervaring met coding, nja, enkel de basis. Met schapen xD Ik ben een tijdje bezig geweest met een soort adoptables forum, maar heb daar nu niet zoveel ideeën meer voor :/ + Als ik het op een forum zou maken zou ik/de staff een hele hoop dingen moeten doen voor dingen die op normale SIM-games automatisch gaan :/ |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 19:35 | |
| @Bunny ik zag het al, en het het meteen opgelost ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 19:39 | |
| - Fisheye schreef:
- Windpaw schreef:
- Fisheye schreef:
- Brat schreef:
+1 D: ---- Ergens zou ik eigen adoptables site willen maken, maar ik heb geen flauw idee hoe, want ik kan niet echt fijne sites vinden waarmee je zoiets kon maken als met MyAdopts :/ ja dit ^ alleen zou ik zoiets willen als flightrising, met genes enzo xD maar ik heb geen ervaring met coding, nja, enkel de basis. Met schapen xD Ik ben een tijdje bezig geweest met een soort adoptables forum, maar heb daar nu niet zoveel ideeën meer voor :/ + Als ik het op een forum zou maken zou ik/de staff een hele hoop dingen moeten doen voor dingen die op normale SIM-games automatisch gaan :/ ja, als je zoiets moet doen zou je echt genoeg moeten kunnen coden om het op een echte site te doen, maar dan gaat het ook geld kosten x3 |
|
| |
Nath 39 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 19:41 | |
| Windpaw's stamboom is vreselijk. Ik geloof dat ik 'm al een keer heb uitgeplozen. x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 19:42 | |
| - Windpaw schreef:
- Fisheye schreef:
- Windpaw schreef:
- Fisheye schreef:
- Brat schreef:
+1 D: ---- Ergens zou ik eigen adoptables site willen maken, maar ik heb geen flauw idee hoe, want ik kan niet echt fijne sites vinden waarmee je zoiets kon maken als met MyAdopts :/ ja dit ^ alleen zou ik zoiets willen als flightrising, met genes enzo xD maar ik heb geen ervaring met coding, nja, enkel de basis. Met schapen xD Ik ben een tijdje bezig geweest met een soort adoptables forum, maar heb daar nu niet zoveel ideeën meer voor :/ + Als ik het op een forum zou maken zou ik/de staff een hele hoop dingen moeten doen voor dingen die op normale SIM-games automatisch gaan :/ ja, als je zoiets moet doen zou je echt genoeg moeten kunnen coden om het op een echte site te doen, maar dan gaat het ook geld kosten x3 precies :/ Ik kan wel een soort random generators maken voor bijvoorbeeld het resultaat van het breeden :') |
|
| |
Sharon 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 19:43 | |
| |
|
| |
Nath 39 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 19:45 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 19:45 | |
| - ,Ashkit schreef:
- Windpaw's stamboom is vreselijk. Ik geloof dat ik 'm al een keer heb uitgeplozen. x'D
zou kunnen, aangezien ze veel familie heeft :') White heeft ook relatief vreselijke stamboom, hoewel het eerder kits zijn (en zelfs al kleinkits geloof ik..) die het vervelend maken :') @M; als ik niet zou lui was zou ik proberen uit te pluizen hoe het allemaal werkt. Maar aan de art zou ik bijvoorbeeld kunnen werken, maar daar ben ik ook veel te lui voor xD -- @Snowy (ben aant bewerken en dan zie ik de naam niet xD) Ty <'3 @Ash; okay ja, jij wint xD |
|
| |
Nath 39 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 19:46 | |
| Bun@ Zeg maar Babs x'D God ik moet dat kreng updaten man |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 19:48 | |
| - Windpaw schreef:
- ,Ashkit schreef:
- Windpaw's stamboom is vreselijk. Ik geloof dat ik 'm al een keer heb uitgeplozen. x'D
zou kunnen, aangezien ze veel familie heeft :') White heeft ook relatief vreselijke stamboom, hoewel het eerder kits zijn (en zelfs al kleinkits geloof ik..) die het vervelend maken :')
@M; als ik niet zou lui was zou ik proberen uit te pluizen hoe het allemaal werkt. Maar aan de art zou ik bijvoorbeeld kunnen werken, maar daar ben ik ook veel te lui voor xD -- @Snowy (ben aant bewerken en dan zie ik de naam niet xD) Ty <'3
@Ash; okay ja, jij wint xD Misschien kunnen we samen een adoptables site/forum/ding proberen te maken? (A) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 19:48 | |
| oh :') ik wist niet dat je ook Ashkit had x3 nja tis een tamelijk nieuw acc zie ik dus *shrugs*
@M; we can always try (a) |
|
| |
Sharon 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 19:50 | |
| Okay, jep je wint Babs D; No problem Bunny c: |
|
| |
Yanthe 277 Actief
Terror Claws
| CAT'S PROFILEAge: 26moons. I'm getting older and stronger. This white tom-cat is getting fearded in no time.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 aug 2015 - 19:50 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|