Algemene Onzin Topic - Pagina 49



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50  Volgende
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 19:27

.Snowykit schreef:
Sassy's stamboom is even af, alle foto's zijn bijgevoegd, nu Snowy's stamboom nog :'D
Kan ik voor iemand anders een stamboom maken nu ik toch bezig ben? Ik gebruik familyecho.
als je tijd genoeg hebt mag je wat mij betreft wind's stamboom uitpluizen, weet ik dat ook weer :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowypaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 DPKsfdL
Sharon
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Snowypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 19:28

Windpaw schreef:
.Snowykit schreef:
Sassy's stamboom is even af, alle foto's zijn bijgevoegd, nu Snowy's stamboom nog :'D
Kan ik voor iemand anders een stamboom maken nu ik toch bezig ben? Ik gebruik familyecho.
als je tijd genoeg hebt mag je wat mij betreft wind's stamboom uitpluizen, weet ik dat ook weer :')

Ik heb tijd genoeg, als je alleen zelf dan de foto's erbij wilt zetten? Dan PB ik je straks de hele stamboom c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 19:29

Brat schreef:
eehh ik verveel me een beetje x3
+1 D:
----
Ergens zou ik eigen adoptables site willen maken, maar ik heb geen flauw idee hoe, want ik kan niet echt fijne sites vinden waarmee je zoiets kon maken als met MyAdopts :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 19:31

Fisheye schreef:
Brat schreef:
eehh ik verveel me een beetje x3
+1 D:
----
Ergens zou ik eigen adoptables site willen maken, maar ik heb geen flauw idee hoe, want ik kan niet echt fijne sites vinden waarmee je zoiets kon maken als met MyAdopts :/
ja dit ^
alleen zou ik zoiets willen als flightrising, met genes enzo xD
maar ik heb geen ervaring met coding, nja, enkel de basis.
Met schapen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpaw~
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 DPKsfdL
Nathaleesi
207
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{ Already 6 moons, ain't I old? }}
Gender:
Rank:
Nightpaw~
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 19:32

@Babs; zie Facebook c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 19:32

olla ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 19:33

@Marlie
je avater rekt de site een beetje uit, hij moet kleiner zijn; 150px x 200px is de maximale grootte ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 19:34

Windpaw schreef:
Fisheye schreef:
Brat schreef:
eehh ik verveel me een beetje x3
+1 D:
----
Ergens zou ik eigen adoptables site willen maken, maar ik heb geen flauw idee hoe, want ik kan niet echt fijne sites vinden waarmee je zoiets kon maken als met MyAdopts :/
ja dit ^
alleen zou ik zoiets willen als flightrising, met genes enzo xD
maar ik heb geen ervaring met coding, nja, enkel de basis.
Met schapen xD
Ik ben een tijdje bezig geweest met een soort adoptables forum, maar heb daar nu niet zoveel ideeën meer voor :/
+ Als ik het op een forum zou maken zou ik/de staff een hele hoop dingen moeten doen voor dingen die op normale SIM-games automatisch gaan :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 19:35

@Bunny ik zag het al, en het het meteen opgelost ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 19:39

Fisheye schreef:
Windpaw schreef:
Fisheye schreef:
Brat schreef:
eehh ik verveel me een beetje x3
+1 D:
----
Ergens zou ik eigen adoptables site willen maken, maar ik heb geen flauw idee hoe, want ik kan niet echt fijne sites vinden waarmee je zoiets kon maken als met MyAdopts :/
ja dit ^
alleen zou ik zoiets willen als flightrising, met genes enzo xD
maar ik heb geen ervaring met coding, nja, enkel de basis.
Met schapen xD
Ik ben een tijdje bezig geweest met een soort adoptables forum, maar heb daar nu niet zoveel ideeën meer voor :/
+ Als ik het op een forum zou maken zou ik/de staff een hele hoop dingen moeten doen voor dingen die op normale SIM-games automatisch gaan :/
ja, als je zoiets moet doen zou je echt genoeg moeten kunnen coden om het op een echte site te doen, maar dan gaat het ook geld kosten x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashtrail
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 6OLLJEK
Nath
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashtrail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 19:41

Windpaw's stamboom is vreselijk. Ik geloof dat ik 'm al een keer heb uitgeplozen. x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 19:42

Windpaw schreef:
Fisheye schreef:
Windpaw schreef:
Fisheye schreef:
Brat schreef:
eehh ik verveel me een beetje x3
+1 D:
----
Ergens zou ik eigen adoptables site willen maken, maar ik heb geen flauw idee hoe, want ik kan niet echt fijne sites vinden waarmee je zoiets kon maken als met MyAdopts :/
ja dit ^
alleen zou ik zoiets willen als flightrising, met genes enzo xD
maar ik heb geen ervaring met coding, nja, enkel de basis.
Met schapen xD
Ik ben een tijdje bezig geweest met een soort adoptables forum, maar heb daar nu niet zoveel ideeën meer voor :/
+ Als ik het op een forum zou maken zou ik/de staff een hele hoop dingen moeten doen voor dingen die op normale SIM-games automatisch gaan :/
ja, als je zoiets moet doen zou je echt genoeg moeten kunnen coden om het op een echte site te doen, maar dan gaat het ook geld kosten x3
precies :/

Ik kan wel een soort random generators maken voor bijvoorbeeld het resultaat van het breeden :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowypaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 DPKsfdL
Sharon
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Snowypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 19:43

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashtrail
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 6OLLJEK
Nath
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashtrail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 19:45

Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 19:45

,Ashkit schreef:
Windpaw's stamboom is vreselijk. Ik geloof dat ik 'm al een keer heb uitgeplozen. x'D
zou kunnen, aangezien ze veel familie heeft :')
White heeft ook relatief vreselijke stamboom, hoewel het eerder kits zijn (en zelfs al kleinkits geloof ik..) die het vervelend maken :')

@M; als ik niet zou lui was zou ik proberen uit te pluizen hoe het allemaal werkt. Maar aan de art zou ik bijvoorbeeld kunnen werken, maar daar ben ik ook veel te lui voor xD
--
@Snowy (ben aant bewerken en dan zie ik de naam niet xD)
Ty <'3

@Ash; okay ja, jij wint xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashtrail
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 6OLLJEK
Nath
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashtrail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 19:46

Bun@ Zeg maar Babs x'D God ik moet dat kreng updaten man
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 19:48

Windpaw schreef:
,Ashkit schreef:
Windpaw's stamboom is vreselijk. Ik geloof dat ik 'm al een keer heb uitgeplozen. x'D
zou kunnen, aangezien ze veel familie heeft :')
White heeft ook relatief vreselijke stamboom, hoewel het eerder kits zijn (en zelfs al kleinkits geloof ik..) die het vervelend maken :')

@M; als ik niet zou lui was zou ik proberen uit te pluizen hoe het allemaal werkt. Maar aan de art zou ik bijvoorbeeld kunnen werken, maar daar ben ik ook veel te lui voor xD
--
@Snowy (ben aant bewerken en dan zie ik de naam niet xD)
Ty <'3

@Ash; okay ja, jij wint xD
Misschien kunnen we samen een adoptables site/forum/ding proberen te maken? (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 19:48

oh :')
ik wist niet dat je ook Ashkit had x3 nja tis een tamelijk nieuw acc zie ik dus *shrugs*

@M; we can always try (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowypaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 DPKsfdL
Sharon
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Snowypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 19:50

Okay, jep je wint Babs D;
No problem Bunny c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Vinal
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 DPKsfdL
Yanthe
277
Actief


Terror Claws

CAT'S PROFILE
Age: 26moons. I'm getting older and stronger. This white tom-cat is getting fearded in no time.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vinal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 19:50

Woop woop x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 49 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 49 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: