Laura 210 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jul 2015 - 19:46 Wanneer is de volgende WindClan ceremony eigenlijk? Ik wacht al een maand voor mn apprentice naam
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jul 2015 - 19:47 .Foxkit. schreef: Wanneer is de volgende WindClan ceremony eigenlijk? Ik wacht al een maand voor mn apprentice naam Er is geen vaste datum voor een ceremonie, de speler van de Clan Leader maakt deze wanneer die tijd heeft en er genoeg aanmeldingen zijn ^^
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jul 2015 - 19:48 VIDEO i love this so mush <33
Laura 210 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jul 2015 - 19:49 Fisheye schreef: .Foxkit. schreef: Wanneer is de volgende WindClan ceremony eigenlijk? Ik wacht al een maand voor mn apprentice naam Er is geen vaste datum voor een ceremonie, de speler van de Clan Leader maakt deze wanneer die tijd heeft en er genoeg aanmeldingen zijn ^^ Ah oke thx
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC CAT'S PROFILE Age :
I'm burning 60 moons in hell Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jul 2015 - 19:50 Heya all ^^Ik bedenk me net een awesome warrior naam help
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jul 2015 - 19:50 Hellhound schreef: Heya all ^^Ik bedenk me net een awesome warrior naam help Heya~
Robin 1768 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jul 2015 - 20:02 Hoe zit dat nu eigenlijk met die meeting? Want wil anders wel eens komen :3 Mss ook terug actief worden hier want mis het een beetje ;u
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jul 2015 - 20:06 ROOOOOOOOBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBIIIIN
ik moet hier by the way ook nog eens iets nuttigs doen xD
2815 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jul 2015 - 20:14 Hii iedereen heb de afgelopen twee dagen niets gedaan buiten legend of Zelda spelen :l serieus, ik heb niet vannacht geslapen
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jul 2015 - 20:16 Mazepaw. schreef: Hii iedereen heb de afgelopen twee dagen niets gedaan buiten legend of Zelda spelen :l serieus, ik heb niet vannacht geslapen Welke Zelda? :'D
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night." CAT'S PROFILE Age :
Ageless Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Senior Warrior | Carnation Killer
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jul 2015 - 20:17 Psttt mensies, heeft toevallig iemand Thunderclanners die topics willen met Palekit x.x Ze is awsome en verdient topics :'3
2815 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jul 2015 - 20:18 Honeypaw. schreef: Mazepaw. schreef: Hii iedereen heb de afgelopen twee dagen niets gedaan buiten legend of Zelda spelen :l serieus, ik heb niet vannacht geslapen Welke Zelda? :'D Ocarina of time
zo oud, maar toch zo goed :'3
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jul 2015 - 20:18 meurp meurp ik hou van fruits basket xd
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night." CAT'S PROFILE Age :
Ageless Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jul 2015 - 20:21 Mazepaw. schreef: Honeypaw. schreef: Mazepaw. schreef: Hii iedereen heb de afgelopen twee dagen niets gedaan buiten legend of Zelda spelen :l serieus, ik heb niet vannacht geslapen Welke Zelda? :'D Ocarina of time zo oud, maar toch zo goed :'3 DIE MOET IK NOG ALTIJD UIT SPELEN STOMME FIRE TEMPLE ;ˆ:
Sorry xD Ik zit er al veel te lang in vast (A)
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC CAT'S PROFILE Age :
I'm burning 60 moons in hell Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jul 2015 - 20:22 James ik wil wel met Dawnpaw maar jij moet maken, ik kan op z'n vroegst morgen middag pas reageren
2815 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jul 2015 - 20:24 Leopardkit, schreef: Mazepaw. schreef: Honeypaw. schreef: Mazepaw. schreef: Hii iedereen heb de afgelopen twee dagen niets gedaan buiten legend of Zelda spelen :l serieus, ik heb niet vannacht geslapen Welke Zelda? :'D Ocarina of time zo oud, maar toch zo goed :'3 DIE MOET IK NOG ALTIJD UIT SPELEN STOMME FIRE TEMPLE ;ˆ: Sorry xD Ik zit er al veel te lang in vast (A) die heb ik vanmiddag nog uitgespeelt! xD ik zit nu bij de water temple c:
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jul 2015 - 20:30 Mazepaw. schreef: Honeypaw. schreef: Mazepaw. schreef: Hii iedereen heb de afgelopen twee dagen niets gedaan buiten legend of Zelda spelen :l serieus, ik heb niet vannacht geslapen Welke Zelda? :'D Ocarina of time zo oud, maar toch zo goed :'3 Ieh, love that game <3
Ik heb nog de originele 64 editie en een 3DS editie :'D
EDIT; @ Jamie; Fire temple is niets, Water temple is een hell tho ;w;
2815 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jul 2015 - 20:40 Honeypaw. schreef: Mazepaw. schreef: Honeypaw. schreef: Mazepaw. schreef: Hii iedereen heb de afgelopen twee dagen niets gedaan buiten legend of Zelda spelen :l serieus, ik heb niet vannacht geslapen Welke Zelda? :'D Ocarina of time zo oud, maar toch zo goed :'3 Ieh, love that game <3 Ik heb nog de originele 64 editie en een 3DS editie :'D EDIT; @ Jamie; Fire temple is niets, Water temple is een hell tho ;w; oeh, orginele editie O.o ik ben de enige in mijn familie die nintendo speelt, en ik ben pas in 2011 begonnen... :/
Ageless Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jul 2015 - 20:52 Ik ga gewoon opnieuw beginnen xD Kijken of het dan wel lukt :3 Anouk, is goed, kijken of het vandaag nog lukt :3
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze CAT'S PROFILE Age :
3 years and 6 moons, forever now Gender :
She-cat ♀ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jul 2015 - 20:54 Waarom is een van de mooiste setjes/onderschriften die ik ooit gemaakt heb (naar mijn mening) voor een account dat dood is en waar ik dus nauwelijks nog iets mee kan ;-;Ik heb het over Whisper's nieuwe setje ^^
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic