We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 0:11
Ik ben hier al half aan T slapen, maar m'n vriendin is nog wakker, en dan moet ik sociaal zijn. Niet dat ik dat doe maar dit is te leuk en zij leest ook warriorcats en wanneer ze met de eerste serie klaar is gaat ze deze bende misschien joinen c:
Butterstar
StarClan
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 0:13
I knowww<3 heb dr zo veel zin in haha
Lizardpath
Member
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 0:16
HI MIMS
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 0:30
Ik verveel me ;D
Lizardpath
Member
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 6:16
Heey allemaal :3 Ik zit nu in de auto naar een heel eng land en heb er zin in! (Sorry slechte woordgrap het is zes uur. Dan is mijn humor nou eenmaal geen 100%) Jullie liggen waarschijnlijk nog in een warm, zacht bed terwijl ik hier in een auto op weg naar Schipol zit. (Jaloers jaloers jaloers : () Ook al ga ik al jaren met het vliegtuig ieder jaar naar alle puntjes van de wereld... HEB IK NU VLIEGANGST!!!! D : Heeeeelp : ( Waarschijnlijk om er in het vliegtuig dat is neergeschoten boven Oekraine bekenden zaten. Dus daarom: Meiden, ik hou van jullie het RPGen is erg leuk en ik ga jullie missen als ik neerstort : P Maar autorijden veroorzaak meer doden dan vliegen... Moet ik nu bang worden? Deze post is een beetje weird maar dat past wel bij me... Nou daaaaaag ik ben een tijdj weg!!!
Airwisp
Member
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 aug 2015 - 8:58
Veel plezier! Ik ben ook altijd bang, maar er gebeurd nooit iets xD
Ik ben juist nu 10 min van thuis vandaan ahhh <3 net de hele nacht doorgereden en zometeen nog nar Castlefest :'3 ik ga dood Noorwegen was wel fantastisch tho<3