|
|
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jul 2015 - 0:01 | |
| - Leopardshade schreef:
- Innerghost schreef:
- Leopardshade schreef:
- Nieuwe bijbaan, maar ik heb er nou al een hekel aan x_x
Wat voor baan heb je dan? Donateurs werven aan de deur voor goede doelen c': Oh jeetje, ergens lijkt het me ook wel leuk. "Mevrouw, wat vind u er van dat dit dit en dat gebeurt met dieren op deze wereld. KLETS KLETS KLETS.... OVERTUIGEN..." xD En dan krijg je bitchy reacties van die mensen en slaan ze de deur dicht voor je neus; thx :') Ik snap dat je het een vreselijke baan vind. |
|
| |
why do you want to know that? (say Marlie) 479 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jul 2015 - 0:02 | |
| Een nieuwe dag begin je met een lach C: |
|
| |
Demi 143 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jul 2015 - 0:03 | |
| - Innerghost schreef:
- Leopardshade schreef:
- Innerghost schreef:
- Leopardshade schreef:
- Nieuwe bijbaan, maar ik heb er nou al een hekel aan x_x
Wat voor baan heb je dan? Donateurs werven aan de deur voor goede doelen c': Oh jeetje, ergens lijkt het me ook wel leuk. "Mevrouw, wat vind u er van dat dit dit en dat gebeurt met dieren op deze wereld. KLETS KLETS KLETS.... OVERTUIGEN..." xD En dan krijg je bitchy reacties van die mensen en slaan ze de deur dicht voor je neus; thx :') Ik snap dat je het een vreselijke baan vind. Je doet eerst een vet lang verhaal en je krijgt echt super vaak 'nee' te horen c': en daarbij betaalt het ook niet echt super vergeleken met hoeveel tijd het kost xd |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jul 2015 - 0:21 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jul 2015 - 0:21 | |
| Kun je geen ander baantje zoeken ondertussen? Of even rondvragen of kennissen van je nog iets weten? Dat laatste heeft bij mij geholpen. |
|
| |
Demi 143 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jul 2015 - 0:22 | |
| - Firepaw schreef:
- Kun je geen ander baantje zoeken ondertussen? Of even rondvragen of kennissen van je nog iets weten? Dat laatste heeft bij mij geholpen.
Ben ik al druk mee bezig haha c': |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jul 2015 - 0:26 | |
| |
|
| |
Demi 143 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jul 2015 - 0:27 | |
| |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jul 2015 - 0:40 | |
| Boter en Fire zijn sexy as Mousedung c: |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jul 2015 - 0:59 | |
| Indeed <33
Well, nog even snel alles bijposten en dan weg voor tien dagen of meer o: Komen m'n ouders totaal onverwacht met het nieuws dat we geen wifi hebben in het volgende vakantie-adres xD |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jul 2015 - 1:05 | |
| @Waz&Mimi; jullie setjes :'D Love 'em |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jul 2015 - 9:06 | |
| |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jul 2015 - 9:22 | |
| Goedemorgen~
De setjes van Butter & Fire zijn amazing :3 |
|
| |
Isa 111 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jul 2015 - 9:51 | |
| |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jul 2015 - 9:53 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jul 2015 - 9:55 | |
| Dat moment dat je met je crush wil praten/chatten via skype, maar 1. hij waarschijnlijk nog slaapt en 2. je totaal geen idee hebt wat je wil zeggen D: |
|
| |
Sasha 20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jul 2015 - 10:31 | |
| Ja heb ik vaak, Marieke. Dan is hij vaak met andere dingen bezig zoals op warriorcats :/ maar ik heb niet zo vaak met hem gepraat alleen maar met zijn character |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jul 2015 - 10:48 | |
| Mijn crush doet (helaas) niet meer aan forum roleplays :/ Wel aan zo'n roleplay-dingen op Minecraft, maar dat vind ik zelf nou weer niet zo heel fijne manier van roleplayen want ik denk altijd te lang na over wat mijn karakter zegt en doet en zo :/
Ik spam hem wel een beetje onder met fan-art van zijn karakters, misschien dat ik zo wat van zijn aandacht kan krijgen :') |
|
| |
Sasha 20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jul 2015 - 10:50 | |
| Haha en Marieke, ahum
Ken je nog The Mew Age op Warrior cats fanfiction wiki? Ja ik heb je door, ik weet heus wel dat jouw tekeningen het zijn en dat jij Marieksel heet xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jul 2015 - 10:53 | |
| - Mountain schreef:
- Haha en Marieke, ahum
Ken je nog The Mew Age op Warrior cats fanfiction wiki? Ja ik heb je door, ik weet heus wel dat jouw tekeningen het zijn en dat jij Marieksel heet xD Je bedoeld denk ik The New Age ^^ En jep, dat ben ik :') Ik denk alleen niet dat ik dat verhaal nog ga verder schrijven, ik ben namelijk bezig met een ander verhaal... En ik weet niet of ik die op die wiki mag plaatsen, want het is niet Warrior Cats gerelateerd en ook geen fanfiction :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|