|
|
Endria 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 18:31 | |
| *Hug* Het komt allemaal wel goed, schatje. |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 18:32 | |
| You know were to find me <3 Ik zal nog kijken wanneer ik langs kan komen, Mim x |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 18:34 | |
| |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 18:38 | |
| @Mims, Nawh Mims. Zoals je ziet zijn wij hier voor je op zulke momenten en het komt allemaal goed. <3 @Nath, Yaaay iemand die gingers niet haat. x'3
|
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 18:40 | |
| *High five* Ik ben geen hater c: |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 18:43 | |
| @Daantje thank u babu <3
Hihi Sinnie is adorbs x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 18:46 | |
| Yeeeh we moeten de hele wereld overhalen dat gingers lieve mensen zijn. Die zielen stelen, maar daar gaat het niet om. c; @Mimi, Geen probleem Mims. :3 |
|
| |
Endria 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 18:47 | |
| - Crescentkit schreef:
- Yeeeh we moeten de hele wereld overhalen dat gingers lieve mensen zijn.
Die zielen stelen, maar daar gaat het niet om. c; Als jullie miss wat gaan werken aan die eigenschap komt het vast wel goed^^ |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 18:47 | |
| Ik heb het gevoel dat het vriendengroepje van Tall x Sin x Little x Ace misschien niet gaat werken xD Niet dat Ace dat merkt maar toch :'3 |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 18:48 | |
| - Crescentkit schreef:
Die zielen stelen, maar daar gaat het niet om. c; Huehuehue, yuuushh, awesome c: Ginger zit bij me in de familie, mijn Granddad (Engels/Schotse opa) heeft een ginger zusje en één van zijn ouders was Ginger c: Hijzelf had meer het kastanje bruine haar en is intussen donkergrijs geworden xD |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 18:51 | |
| |
|
| |
Endria 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 18:53 | |
| Butter<3
Kijk hier toevallig iemand Gotham en/of iZombie? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 18:53 | |
| - Roughpaw schreef:
- Crescentkit schreef:
Die zielen stelen, maar daar gaat het niet om. c; Huehuehue, yuuushh, awesome c: Ginger zit bij me in de familie, mijn Granddad (Engels/Schotse opa) heeft een ginger zusje en één van zijn ouders was Ginger c: Hijzelf had meer het kastanje bruine haar en is intussen donkergrijs geworden xD Mijn moeder is een Latina dus daar komt het niet van. xD Maar mijn vader heeft die Hollandse familie. De laatste ginger(voor mij) in mijn familie is echt de oma van mijn oma. Dus het komt wat laat. x3 Buuutteeer <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 18:55 | |
| Al die liefde voor Boter <3 @Endria, nope D=
|
|
| |
Endria 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 18:59 | |
| Oke^^ Ik vroeg het me af, omdat ik allebei wil gaan kijken, maar ik ben bang dat ik er gek van ga worden zodra ik begin. |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 19:07 | |
| - Crescentkit schreef:
- Roughpaw schreef:
- Crescentkit schreef:
Die zielen stelen, maar daar gaat het niet om. c; Huehuehue, yuuushh, awesome c: Ginger zit bij me in de familie, mijn Granddad (Engels/Schotse opa) heeft een ginger zusje en één van zijn ouders was Ginger c: Hijzelf had meer het kastanje bruine haar en is intussen donkergrijs geworden xD Mijn moeder is een Latina dus daar komt het niet van. xD Maar mijn vader heeft die Hollandse familie. De laatste ginger(voor mij) in mijn familie is echt de oma van mijn oma. Dus het komt wat laat. x3
Buuutteeer <3 Tsja, bij mij is het niet altijd even goed te zien, helaas. Is het wel steeds duidelijker geworden met hoe ouder ik werd. Toen ik 5 was had ik nog witblond haar :') |
|
| |
Isa 111 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 19:11 | |
| Jouw haar is echt super mooi Dani! <3 Ik wil ook zulk haar in plaats van een paar hele blonde sprietjes...
|
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 19:16 | |
| Ik ben ook blond al ben ik Furball zwart geboren toen ging ik naar bruin en dan rood wit en nu blond ^^ |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 19:18 | |
| Hahaha, ik ben ook met zwart haar geboren, binnen no-time was het helemaal blond, uiteindelijk witblond en nu wordt het weer donkerder met een rode gloed. Geweldig hoe kleuren veranderen kunnen :') |
|
| |
Liz 20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 19:23 | |
| Ik heb bruin haar, alleen toen ik echt heel jong was was het ook blond x3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |