|
|
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 19:25 | |
| Ik denk dat ik nu naar bruin ga want mijn wenkbrouwen zijn donker :p |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 19:25 | |
| Ik ben bruinig geboren, nu is het donkerblond met lichte plukken en een rode gloed :'3 |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 19:26 | |
| - Kurt schreef:
- Ik heb bruin haar, alleen toen ik echt heel jong was was het ook blond x3
kuuuurt cobaaaainnnnn ;ddddd |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 19:29 | |
| Oh, dat is ook echt mooi, Liz & Demi c:
And I posted with Thrushie <3 |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 19:31 | |
| Ugh ik heb last van een traan ogen :/ |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 19:34 | |
| - Thrushdive schreef:
- Oh, dat is ook echt mooi, Liz & Demi c:
waaat? |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 19:38 | |
| Ik was blond, maar nu ben ik rainbow :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 19:39 | |
| |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 19:42 | |
| - Soortvan Rainbow, het was toen al vervaagd maar nu nog wat erger. Nu is het groeniger ._.:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 19:46 | |
| //zit nu stiekem in het fototopic te kijken |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 20:05 | |
| - Solarberry schreef:
- Jouw haar is echt super mooi Dani! <3 Ik wil ook zulk haar in plaats van een paar hele blonde sprietjes...
Thx Isa. <'3 Jouw haar is echt mooi hoor. Het is heel cool blond. :3 @Angie, Je haar ziet er echt leuk uit! Ik heb alleen foto's waar je mijn gezicht niet goed ziet, dus daarom post ik nooit in het fototopic. :'D |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 20:10 | |
| Ik ben .. uh roodkleurig van haar. Maar soms is het lichter en dan schommelt het zo tussen blond en ros. Al zeggen sommigen mensen dat ik goudblond ben, aangezien het niet echt zo heel oranje ziet.. je snapt me wel (; |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 20:10 | |
| oh Starclan Chi Sin is nu heel bang x'D |
|
| |
ChocoEva 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 20:13 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 20:15 | |
| Hahaha xD Pas maar op, als Little kwaad is durft ze Sin nog te vergiftigen in haar slaap zonder dat iemand hier ooit achter komt. (; |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 20:16 | |
| Nu niks meer te zien hier. x3
Laatst aangepast door Crescentkit op di 21 jul 2015 - 20:51; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 20:17 | |
| - Littlestream schreef:
- Hahaha xD Pas maar op, als Little kwaad is durft ze Sin nog te vergiftigen in haar slaap zonder dat iemand hier ooit achter komt. (;
Sin slaapt al met 1 oog open xd lang leven opleiding van papa |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 20:22 | |
| Dani, je haar is so pwettyfull o,o
Ace zou het doorhebben >3 misschien xD Ergens wil ik hem helemaal geschokt het topic binnen laten vallen maar daarvoor is het te leuk x3 |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 20:24 | |
| Hehe, het leukste is dat ik nog altijd met volle overtuiging kan zeggen dat sin NIET slecht is xD echt niet, dr ouders hebben dr gwn opgefuckt she tries to be normal but no one ever gives her a chance to show that x'd Well no one beside Tall and she just likes Ace x'D (omdat ze vroeger med catje wou zijn hihi) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 jul 2015 - 20:28 | |
| Little staat daar zo van 'Mousedung ik zit hier met een gek opgescheept' xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |