|
|
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 0:13 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Quietkit schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Crescentkit schreef:
- @Soof, Hahaha, het is ook nog een zwarte achtergrond, dus daar zie je overlay randjes niet goed op. D;
Tjaa, het is wel heel mooi. Anders kan ik ook nog wat proberen als je het heel vervelend vindt. ^^ Zou je kunnen proberen dr een simpel zwart randje overheen te kunnen doen als t niet te veel moeite is? <3 Door jouw onderschrift zit ik nu al een uur Adam Lambert te luisteren c': Bedoel je de gifs of het onderschrift wat ik echt een kwartiertje heb? :"D Either way. Good B) Nath heb ik d'r zo ook ingelokt. Door die gifs c': Ik voel hem zo erg ;ddd |
|
| |
383 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 0:16 | |
| - Whisperwind schreef:
- Demon schreef:
- Snowkiller schreef:
- Demon schreef:
- Snowkiller schreef:
- Demon schreef:
- Eternalpaw schreef:
- Ik heb de neiging Snowkiller te melden voor Demon's topic xD maar Snow is een eerlijke match voor demon denk
Ja, Demon kan hem denk ik wel aan, hij heeft een mes aan z'n halsband dus hij staat altijd aan de winnende kant :') En als hij Snow aankan... Dan moet de clan al helemaal bang zijn :'D Dan word Snow heel boos eigenlijk xD Hij houdt niet van verliezen xd Oooh dan krijgen we een Snowserialkiller :'D
Snowsplosion, everyone DIES Snow mag echt niemand xD :') Misschien moet je hem aanmelden bij een datingsite? Wacht, hij heeft geen hart! :'3
DATING VOOR PSYCHO'S xD
Hij heeft wel een hart, alleen als hij het blootgeeft word er overheen getrapt zonder genade dus hij sluit het af. Heel simpel eigenlijk Ik vind dit stukje van Wolfie echt typisch Wolfie: "Meneer ziet er verdrietig uit," Ze trok een nep verdrietig gezicht, maar lachte toen. "Hopeloos verliefd? Verraden? Liefdesverdriet?" Ze begon zachtjes te snikken, het was nep maar leek wel echt. "D-dat doet me denken aan.." Speelde ze nep verdrietig. "Laat maar, ik heb geen hart dus sorry, geen advies hierzo!"Ik houdt van wolfje <3 Ik probeer een setje te maken voor Deedee maar ik bak er helemaal niets van :') |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 0:21 | |
| - Demon schreef:
- Spoiler:
- Whisperwind schreef:
- Demon schreef:
- Snowkiller schreef:
- Demon schreef:
- Snowkiller schreef:
- Demon schreef:
- Eternalpaw schreef:
- Ik heb de neiging Snowkiller te melden voor Demon's topic xD maar Snow is een eerlijke match voor demon denk
Ja, Demon kan hem denk ik wel aan, hij heeft een mes aan z'n halsband dus hij staat altijd aan de winnende kant :') En als hij Snow aankan... Dan moet de clan al helemaal bang zijn :'D Dan word Snow heel boos eigenlijk xD Hij houdt niet van verliezen xd Oooh dan krijgen we een Snowserialkiller :'D
Snowsplosion, everyone DIES Snow mag echt niemand xD :') Misschien moet je hem aanmelden bij een datingsite? Wacht, hij heeft geen hart! :'3
DATING VOOR PSYCHO'S xD
Hij heeft wel een hart, alleen als hij het blootgeeft word er overheen getrapt zonder genade dus hij sluit het af. Heel simpel eigenlijk Ik vind dit stukje van Wolfie echt typisch Wolfie: "Meneer ziet er verdrietig uit," Ze trok een nep verdrietig gezicht, maar lachte toen. "Hopeloos verliefd? Verraden? Liefdesverdriet?" Ze begon zachtjes te snikken, het was nep maar leek wel echt. "D-dat doet me denken aan.." Speelde ze nep verdrietig. "Laat maar, ik heb geen hart dus sorry, geen advies hierzo!"Ik houdt van wolfje <3 Ik probeer een setje te maken voor Deedee maar ik bak er helemaal niets van :')
Snow krijgt hoofdpijn van Wolf xD |
|
| |
383 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 0:24 | |
| - Whisperwind schreef:
- Demon schreef:
- Spoiler:
- Whisperwind schreef:
- Demon schreef:
- Snowkiller schreef:
- Demon schreef:
- Snowkiller schreef:
- Demon schreef:
- Eternalpaw schreef:
DATING VOOR PSYCHO'S xD
Hij heeft wel een hart, alleen als hij het blootgeeft word er overheen getrapt zonder genade dus hij sluit het af. Heel simpel eigenlijk Ik vind dit stukje van Wolfie echt typisch Wolfie: "Meneer ziet er verdrietig uit," Ze trok een nep verdrietig gezicht, maar lachte toen. "Hopeloos verliefd? Verraden? Liefdesverdriet?" Ze begon zachtjes te snikken, het was nep maar leek wel echt. "D-dat doet me denken aan.." Speelde ze nep verdrietig. "Laat maar, ik heb geen hart dus sorry, geen advies hierzo!"Ik houdt van wolfje <3 Ik probeer een setje te maken voor Deedee maar ik bak er helemaal niets van :')
Snow krijgt hoofdpijn van Wolf xD Dan passen ze wel bij elkaar :3 |
|
| |
Gaby/Gabs 214
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 0:25 | |
| - Demon schreef:
- Whisperwind schreef:
- Demon schreef:
- Spoiler:
- Whisperwind schreef:
- Demon schreef:
- Snowkiller schreef:
- Demon schreef:
- Snowkiller schreef:
- Demon schreef:
- Eternalpaw schreef:
DATING VOOR PSYCHO'S xD
Snow krijgt hoofdpijn van Wolf xD Dan passen ze wel bij elkaar :3 Eehmm nee, Snow wil dr echt wat aandoen als ze zo doorgaat |
|
| |
383 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 0:26 | |
| - Nightfire schreef:
- Demon schreef:
- Whisperwind schreef:
- Demon schreef:
- Spoiler:
- Whisperwind schreef:
- Demon schreef:
- Snowkiller schreef:
- Demon schreef:
- Snowkiller schreef:
- Demon schreef:
- Eternalpaw schreef:
DATING VOOR PSYCHO'S xD
Snow krijgt hoofdpijn van Wolf xD Dan passen ze wel bij elkaar :3 Eehmm nee, Snow wil dr echt wat aandoen als ze zo doorgaat >3 |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 0:29 | |
| - Quietkit schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Quietkit schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Crescentkit schreef:
- @Soof, Hahaha, het is ook nog een zwarte achtergrond, dus daar zie je overlay randjes niet goed op. D;
Tjaa, het is wel heel mooi. Anders kan ik ook nog wat proberen als je het heel vervelend vindt. ^^ Zou je kunnen proberen dr een simpel zwart randje overheen te kunnen doen als t niet te veel moeite is? <3 Door jouw onderschrift zit ik nu al een uur Adam Lambert te luisteren c': Bedoel je de gifs of het onderschrift wat ik echt een kwartiertje heb? :"D Either way. Good B) Nath heb ik d'r zo ook ingelokt. Door die gifs c': Ik voel hem zo erg ;ddd Welcome to the emo club tbh :"D |
|
| |
Gaby/Gabs 214
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 0:31 | |
| - Demon schreef:
- Nightfire schreef:
- Demon schreef:
- Whisperwind schreef:
- Demon schreef:
- Spoiler:
- Whisperwind schreef:
- Demon schreef:
- Snowkiller schreef:
- Demon schreef:
- Snowkiller schreef:
- Demon schreef:
- Eternalpaw schreef:
DATING VOOR PSYCHO'S xD
Snow krijgt hoofdpijn van Wolf xD Dan passen ze wel bij elkaar :3 Eehmm nee, Snow wil dr echt wat aandoen als ze zo doorgaat >3 I am not kidding, he wants to tear her apart right there And damn Nighty is downn ): |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 0:33 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Quietkit schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Quietkit schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Crescentkit schreef:
Tjaa, het is wel heel mooi. Anders kan ik ook nog wat proberen als je het heel vervelend vindt. ^^ Zou je kunnen proberen dr een simpel zwart randje overheen te kunnen doen als t niet te veel moeite is? <3 Door jouw onderschrift zit ik nu al een uur Adam Lambert te luisteren c': Bedoel je de gifs of het onderschrift wat ik echt een kwartiertje heb? :"D Either way. Good B) Nath heb ik d'r zo ook ingelokt. Door die gifs c': Ik voel hem zo erg ;ddd Welcome to the emo club tbh :"D omg thank uuuu c': |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 0:42 | |
| Ik ga slapen, Good night!! <3 |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Take a guess, I dare to bet you are wrong...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 0:48 | |
| De laatste 3 posts gaan ook naar morgen, heb genoeg gedaan vandaag xd |
|
| |
Demi 21 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 0:59 | |
| Joeee, is de speler van Dreamheart heel toevallig hier? c': |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 1:03 | |
| |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 1:23 | |
| - Rootpaw schreef:
- Joeee, is de speler van Dreamheart heel toevallig hier? c':
Dreamheart is al een eeuw dood, maar Mimi kan je nu vinden op Sinclaw, etc~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 1:24 | |
| |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 1:28 | |
| Dus, Demi, Adam Lambert :3
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 1:30 | |
| - Roughpaw schreef:
- Dus, Demi, Adam Lambert :3
ieeeeh |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Take a guess, I dare to bet you are wrong...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 1:51 | |
| Tijd om te gaan slapen, Goodnight guys (: |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 7:44 | |
| |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jul 2015 - 9:10 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |