|
|
Iró 393 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jul 2015 - 20:11 | |
| - Shiverthought schreef:
- Dag mensen,
Ik ben hier heel lang niet geweest en nu heb ik een belangrijke vraag.
Mijn ratje is vandaag overleden, wie van jullie heeft ratten (vrouw) en wil een meisje overnemen. Ik ga haar niet in een opvang stoppen want ze is al mishandeld geweest en verwaarloosd bij haar vorige huisje. Ze mist een stukje staart. Het is een witte Husky met donker rode ogen van ongeveer een jaar oud. Ik heb een kooi van 1,60h 55b 65l, voer en spulletjes wat ik er allemaal bij geef.
Heeft iemand interesse om Alylore (Aly) een nieuw huisje te geven. Enige eis is een maatje voor haar een vrouw dus.
Groetjes Tessa. Nawh Tessie <3 Sterkte :/ Jammer dat Aly nu ook weg moet, she so cute ;w; |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jul 2015 - 20:16 | |
| Dat moment dat je graag wilt posten, maar er niets uit komt T^T
Dus, iemand problemen met korte posts? xD |
|
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jul 2015 - 20:21 | |
| - Honeypaw. schreef:
- Dat moment dat je graag wilt posten, maar er niets uit komt T^T
Dus, iemand problemen met korte posts? xD Ik ben zelf een korte post persoon! Ben echt verbaasd naar wat er uit kwam bij de RC Cermonie :3 Maar wij moeten sowieso topic! Als je dat wilt, tenminste |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jul 2015 - 20:23 | |
| - Futuresong schreef:
- Honeypaw. schreef:
- Dat moment dat je graag wilt posten, maar er niets uit komt T^T
Dus, iemand problemen met korte posts? xD Ik ben zelf een korte post persoon! Ben echt verbaasd naar wat er uit kwam bij de RC Cermonie :3 Maar wij moeten sowieso topic! Als je dat wilt, tenminste Ligt eraan met wie xD |
|
| |
Endria 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jul 2015 - 20:23 | |
| Ik stond vroeger altijd zo onder druk om lange posts te maken dat mijn posts gewoon echt flut waren, en nu ik ze gewoon zo lang maak als ik ze zelf wil staat er nog wat zinvols in. |
|
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jul 2015 - 20:25 | |
| - Puddlekit schreef:
- Shiverthought schreef:
- Dag mensen,
Ik ben hier heel lang niet geweest en nu heb ik een belangrijke vraag.
Mijn ratje is vandaag overleden, wie van jullie heeft ratten (vrouw) en wil een meisje overnemen. Ik ga haar niet in een opvang stoppen want ze is al mishandeld geweest en verwaarloosd bij haar vorige huisje. Ze mist een stukje staart. Het is een witte Husky met donker rode ogen van ongeveer een jaar oud. Ik heb een kooi van 1,60h 55b 65l, voer en spulletjes wat ik er allemaal bij geef.
Heeft iemand interesse om Alylore (Aly) een nieuw huisje te geven. Enige eis is een maatje voor haar een vrouw dus.
Groetjes Tessa. Nawh Tessie <3 Sterkte :/ Jammer dat Aly nu ook weg moet, she so cute ;w; naja moet niet, ik heb geen tijd voor ze zoals ik had. Ik wil graag gekkos en ik wil dr niet alleen laten want ze houd van een maatje hebben. Maar ik werk 5 dagen in de week als asielmedewerker. Wil gewoon dat mn meissie goed verzorgd word en knuffels krijgt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jul 2015 - 20:31 | |
| @Quinty Thistle en Future? They're half family after all >3
@Endria In mijn posts staan gewoon dingen die een andere makkelijk kan gebruiken, daar gaat het eindelijk toch om hihi. Je kan een lap tekst met onzin typen, maar dat heeft ook niet bepaald nut.
@Tessa Nouja, je doet het goede hoor lief. Komt vast goed met d'r |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jul 2015 - 20:33 | |
| Mehhh waarom zorgt dingen downloaden toch altijd voor vreselijk slecht internet x'D My poor poor internets
|
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jul 2015 - 20:34 | |
| welp ben nu in alsmeer ^^ |
|
| |
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jul 2015 - 20:35 | |
| @Iro: Ik had vroeger de regel dat mijn post in een klein lettertype lang genoeg moest zijn om verder dan mijn avatar te komen. Dan komt er bij al ongelooflijk veel onzin in te staan plus het halve achtergrond verhaal van mijn karakter. |
|
| |
| |
| @Mimi huehue loser even your internet hates you |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Eri, ik heb op een rpg gezeten waar je minimaal 800 woorden moest halen. Dat is hel xD |
|
| |
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jul 2015 - 20:37 | |
| Holy chips^^ Volgens mij is een post dan gelijk een half boekwerk. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jul 2015 - 20:37 | |
| Yep xD het was een hel haha c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jul 2015 - 20:38 | |
| Endriaaa wij moeten nog een topic Graytje en Future >3
*topicjacht ofzo* |
|
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jul 2015 - 20:39 | |
| mijn rpg (yes i call it mine enige waar ik actief ben) heeft geen regels betreft lengte. Zolang je post bruikbaar is is het prima.
Ja irootje ik hoop dat ik er goed aan doe. Ik weet gewoon dat ze zo snel mogelijk weg moet hoe luguber dat klinkt. Voor haar gezondheid. Heb een ratje gehad dat duurde een week een maatje vinden voor haar en die at en dronk niet meer. Heb dr zitten dwangvoeren tot ik sarah, maddy, aly en kristy kreeg. Oh had ook nog een vyndi tussendoor xD
|
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jul 2015 - 20:39 | |
| Wauw, Lurkie moet in de patrol van Butter???? Ik voel een heerlijke patrol aankomen♥~ |
|
| |
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jul 2015 - 20:40 | |
| @Iro: Voel je vrij om er een aan te maken ;p
@Mims: Ik kan me niet voorstellen dat die rpg heel succesvol is geweest. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jul 2015 - 20:41 | |
| @tessa hoop dat je het zo snel mogelijk vind! en op welke rpg zit jij dan? EN EN hows lil faye? :3 |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jul 2015 - 20:42 | |
| Mims! Wij moeten weer een keer een topic Creamy x Butter (a) . |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|