Algemene Onzin Topic - Pagina 23



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 36 ... 50  Volgende
Hurricane
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimevr 17 jul 2015 - 17:29

Ik ben een jongen en heb langere nagels dan mijn zus, moet ze nodig knippen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimevr 17 jul 2015 - 17:29

Dan had je naar Utrecht moeten gaan. B) En dan bij de tijdritten, want dan komt er weer om de twee minuten een wielrenner langs sjezen. :3 Of je moet nu in Frankrijk zitten x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimevr 17 jul 2015 - 17:30

Innerpaw schreef:
Brat schreef:
Innerpaw schreef:
San! op dieet?

yea ik ga naar de newe school en wil wat dunner worden tis ook wel nodig Surprised

naww, ik geloof niet dat je 'n dikkerdje bent hoor ^_^ ik ben al jaren op dieet xD

echt ? en werkt het een beetje? x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimevr 17 jul 2015 - 17:31

As a matter of fact, ik ga inderdaad naar Frankrijk xD & ik was uitgenodigd om zaterdag te gaan kijken bij de finish, maar ik kon niet + het was freakin' 40 graden (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimevr 17 jul 2015 - 17:32

.Snowkit schreef:
Dan had je naar Utrecht moeten gaan. B) En dan bij de tijdritten, want dan komt er weer om de twee minuten een wielrenner langs sjezen. :3 Of je moet nu in Frankrijk zitten x)


ik woon in utrecht al ben ik niet naar de tijdritten of de start gegaan ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Dandelionkit.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 DPKsfdL
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 Moons old, almost there
Gender:
Rank:
Dandelionkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimevr 17 jul 2015 - 17:33

Emma@ Nee hoor, ik wil gewoon niet met die enge demon Tall in 1 clan zitten >C Grapje <3 Denk ik

Maar niemand topic met Dandy?:C
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimevr 17 jul 2015 - 17:34

Brat schreef:
.Snowkit schreef:
Dan had je naar Utrecht moeten gaan. B) En dan bij de tijdritten, want dan komt er weer om de twee minuten een wielrenner langs sjezen. :3 Of je moet nu in Frankrijk zitten x)


ik woon in utrecht al ben ik niet naar de tijdritten of de start gegaan ^^
Ik woon ook in Utrecht. ^^ Maar schaam je, het was hartstikke leuk! x'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimevr 17 jul 2015 - 17:35

San stop ignoring me xD Ben je ook een extra sport gaan doen bij je dieet? Want minder eten is niet altijd even goed voor je, sporten daarentegen wel ^^

Utrecht is leuk <3

Wellll Babs, Tall is known voor zijn mooie uitstapjes dus gelukkig voor Dandelion hoeft ze zijn epicheid niet te missen >3 En zijn Demonheid is slechts in de buurt van de Duivel *kuch* Slate *kuch*
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimevr 17 jul 2015 - 17:37

ik woon niet in Utrecht..
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimevr 17 jul 2015 - 17:38

Al die WC kitties, dem verleiding~ D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dandelionkit.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 DPKsfdL
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 Moons old, almost there
Gender:
Rank:
Dandelionkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimevr 17 jul 2015 - 17:38

Join the dark side Chi <3 You know you want to c:

-strategic ignore van Emma-
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimevr 17 jul 2015 - 17:40

@Emma; Voor toeristen, ja xD Nee grapje, ik vind de stad heel gezellig :')
@San; Eet meer kaas xD Das mijn lievelings eten (a)
@Chi; Join it :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimevr 17 jul 2015 - 17:42

Be like Luke Chi!
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 2F45NSR

I mean, only look at what the Dark Side did to Vader D: and will do to Babs
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Oujss
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimevr 17 jul 2015 - 17:43

Join the dark side:


Laatst aangepast door Hurricane op vr 17 jul 2015 - 17:44; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dandelionkit.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 DPKsfdL
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 Moons old, almost there
Gender:
Rank:
Dandelionkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimevr 17 jul 2015 - 17:44

Emma@ Wat een vertrouwen < / 3 Ik moet je btw nog wat vertellen, maar dat stuur ik wel ff via PB of w'app, hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimevr 17 jul 2015 - 17:44

Hahaha ik heb echt veel te hard om die gifs gelachen. xD Gelukkig is er momenteel niemand thuis. behalve dan een broer maar die verlaat zijn kamer nooit (A)

Ik denk er nog eventjes over na, ben al blij dat ik terug tijd heb om met Little te posten. :')

Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimevr 17 jul 2015 - 17:45

nobody to trust on the dark side.............
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 DPKsfdL
Kath
68
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Hunter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimevr 17 jul 2015 - 17:46

Littlestream schreef:
Hahaha ik heb echt veel te hard om die gifs gelachen. xD Gelukkig is er momenteel niemand thuis. behalve dan een broer maar die verlaat zijn kamer nooit (A)

Ik denk er nog eventjes over na, ben al blij dat ik terug tijd heb om met Little te posten. :')


Waarom herken ik mezelf hier zo in? (a) x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimevr 17 jul 2015 - 17:46

I won't join Babs! I'll never join! *dramatic music* Je hebt me wel nieuwsgierig though..

Here to entertain Chi (A) En Little moet eigenlijk agen omdat Tall ouder is geworden en ander is ons topic plots awkward xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimevr 17 jul 2015 - 17:48

@Kath, Haha. xD Alhoewel is hij deze ochtend voor de eerste keer mee naar de markt geweest. (A)
@Emma, Ja, eigg wel. Maar .. dan lijkt Little al zo oud :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 23 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 36 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: