|
|
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jul 2015 - 15:34 | |
| - Bumblebee schreef:
- BUMBLEBEE <3
BUMBLE <3 |
|
| |
Endria 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jul 2015 - 15:36 | |
| |
|
| |
Egni 279 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jul 2015 - 15:37 | |
| Ik vind Discord er het beste bij passen want Discord is van de chaos en een orkaan is ook chaos dus... |
|
| |
Bo | Boterham | 2 Emma | Eminem | 1 92 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jul 2015 - 15:37 | |
| - Butterstar schreef:
- Bumblebee schreef:
- BUMBLEBEE <3
BUMBLE <3 WAAAH <3 HIJ IS ZO GROOT OMFG ;^; |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jul 2015 - 15:52 | |
| Bumblebee is echt lief <3 |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jul 2015 - 15:58 | |
| Ik hou zoveel van het topic tussen Leo en Inner :'3 |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jul 2015 - 16:04 | |
| Dat topic is lief <3 Inner lief spelen is raar, tho :') |
|
| |
862 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jul 2015 - 16:07 | |
| Weet iemand waar beertje is? Is Bubblebee geen transformer? 0.0 |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jul 2015 - 16:08 | |
| zoo al mn actieve charries (behalve brook dan) aangemeld voor dem patrols |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jul 2015 - 16:10 | |
| - Innerghost schreef:
- Dat topic is lief <3
Inner lief spelen is raar, tho :') xD Dat effect heeft Leo op iedereen (a) *Kijkt naar bijna alle andere topics* Yushhh |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jul 2015 - 16:10 | |
| ik wil topics met de vier babus bbyyys x: |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jul 2015 - 17:24 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jul 2015 - 17:28 | |
| YANTHE REAGEER OP SKYPE C: |
|
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jul 2015 - 18:32 | |
| Dag mensen,
Ik ben hier heel lang niet geweest en nu heb ik een belangrijke vraag.
Mijn ratje is vandaag overleden, wie van jullie heeft ratten (vrouw) en wil een meisje overnemen. Ik ga haar niet in een opvang stoppen want ze is al mishandeld geweest en verwaarloosd bij haar vorige huisje. Ze mist een stukje staart. Het is een witte Husky met donker rode ogen van ongeveer een jaar oud. Ik heb een kooi van 1,60h 55b 65l, voer en spulletjes wat ik er allemaal bij geef.
Heeft iemand interesse om Alylore (Aly) een nieuw huisje te geven. Enige eis is een maatje voor haar een vrouw dus.
Groetjes Tessa. |
|
| |
Egni 279 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jul 2015 - 18:35 | |
| Wat zielig dat een ratje is overleden, sterkte! Ik had tamme ratten vroeger en ik zou ze nog best willen maar m'n stiefvader is bang voor ratten |
|
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jul 2015 - 18:48 | |
| awh, ik wil dr graag in een goed huisje hebben maar weet niet hoe ik dit zo snel mogelijk kan doen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jul 2015 - 18:49 | |
| - Shiverthought schreef:
- Dag mensen,
Ik ben hier heel lang niet geweest en nu heb ik een belangrijke vraag.
Mijn ratje is vandaag overleden, wie van jullie heeft ratten (vrouw) en wil een meisje overnemen. Ik ga haar niet in een opvang stoppen want ze is al mishandeld geweest en verwaarloosd bij haar vorige huisje. Ze mist een stukje staart. Het is een witte Husky met donker rode ogen van ongeveer een jaar oud. Ik heb een kooi van 1,60h 55b 65l, voer en spulletjes wat ik er allemaal bij geef.
Heeft iemand interesse om Alylore (Aly) een nieuw huisje te geven. Enige eis is een maatje voor haar een vrouw dus.
Groetjes Tessa. Sorry, ik zou heel graag je ratje over willen nemen, maar ik woon weer thuis en m'n moeder heeft er liever geen dieren bij. Veel succes met het vinden van een lief, goed baasje en een leuk maatje voor Aly <3 |
|
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jul 2015 - 18:56 | |
| Nou mocht iemand verder interesse hebben ben ik te bereiken op skype. Ik ik hou absoluut rekening met waar ze terrecht zou komen so dont worry :p
|
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jul 2015 - 19:43 | |
| Huehuehue, ik hou weer van mijn Thrushie <3 |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jul 2015 - 19:52 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|