Gelukkig duurde die seconde niet lang en wist Day weer waar ze was, ze greep zich vast aan de oever, de stroming bij de waterval was best wel sterk. "Alles oké?" hoorde ze een bekende stem en zonder naar boven te kijken knikte ze en spande haar voorpoten aan, met haar achterpoten probeerde ze zich zo goed als kwaad het ging zich af te zetten. “Daymist ik weet dat het lekker weer is, maar op een rustige manier het water instappen geef ik zelf altijd de voorkeur aan.” Day hield haar kaken stevig op elkaar en eindelijk vond ze iets stevigs waar ze zich van af kon zetten. De jonge kattin trok zich met moeite uit het water. 'Creamyfrost, je moet zo nu en dan actie in je leven hebben.' Haar woorden klonken net zo plagerig en een beetje uitgeput terug. Nu ze het water uit was kon ze zich ontspannen, niet dat Daymist problemen had met water, nee helemaal niet, maar onverwacht er in belanden was ook niet prettig. “Ik hoop dat je je geen pijn hebt gedaan?” Day bewoog even met haar oren en daarna met haar staart 'Ik geloof dat alles prima werkt.' haar lippen krulde even iets op voor ze ging zitten en haar poten begon schoon te likken, Daymist natte staart krulde zich om haar poten heen. “Hallo Bearpaw en hoe gaat het met jou?” Day keek even naar Bearpaw tijdens het wassen van zichzelf. Maar al snel voelde de jonge kattin de blik van Creamyfrost, na een paar seconde keek ze op 'Het spijt me dat ik je rust stoorde.' Day begreep heel goed dat op zulke dagen katten een plekje voor zichzelf zochten, zij was ook zo een kat.