Who are you?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Who are you?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Skyfeather
Member
Who are you?  Giphy
Max (Hannah)
298
Actief
Dreaming with a broken heart

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Skyfeather
BerichtOnderwerp: Who are you?    Who are you?  Icon_minitimema 13 jul 2015 - 17:18


Skykit liep naar buiten, hij snoof de geur van zoet water en vis en voelde de adrenalide door zij aderen stromen. Wat een perfecte Zonhoog! Her en der aten katten samen en sommige brachten nieuw prooi binnen. Over een paar dagen is Skykit een apprentice en dan mag hij er alleen op uit, kan hij jagen en vechten, trainen echt alles! Maar Skykit zou wel zijn spelletjes missen. Zoals, SkyClan, dat is een spel over een Clan, dan is Skykit altijd de leider omdat hij de oudste is. Of ze spelen de vos, als een kitten de vos is, dan moest je snel wegrennen, maar als je aangeraakt werd, dan was jij de vos. Skykit grinnikte bij die gedachtes van groeger. Hij had nu de maximale lengte van een kitten. Hij zette het op een lopen en pakte een kleine vis. Misschien wou iemand met hem mee eten.

- 1e post Eternalkit/paw
Terug naar boven Ga naar beneden
Eternalpaw
Member
Who are you?  DPKsfdL
183
Actief
Eternalpaw
BerichtOnderwerp: Re: Who are you?    Who are you?  Icon_minitimema 13 jul 2015 - 21:50

Zoals altijd was het grote zwartwitte kitten vroeg de nursery uit gegaan. Haar moeder hoefde haar niet eens meer weg te jagen ze vond het veel leuker buiten dan binnen. Bovendien kon  ze dan naar haar vader kijken en pogingen wagen er net zo krachtig uit te zien als hij. Ze was zo onderhand zes manen oud en wist dat ze binnenkort apprentice zou worden. Ze hoopte dat haar vader haar ging trainen maar ze wist al dat zoiets niet mocht. En toch sloop ze overdag vaak nog naar de Warriors den om daar op zijn plek te gaan liggen slapen, ze bleef er soms zelfs een nacht voor op zodat ze moe was. Opnieuw was haar pad dat richting de warriors den, het kon wel eens de laatste dag zijn dat ze daar kon liggen. Doordat ze te geconcentreerd bezig was lette ze niet op haar omgeving en botste tegen iemand aan. Ze behield haar balans gemakkelijk gezien ze zo aangezien kon worden voor een wat oudere apprentice maar toch keek ze even naar degene tegen wie ze opgelopen was. ''Oeps, Sorry!'' Zei ze voor ze schaapachtig grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Skyfeather
Member
Who are you?  Giphy
Max (Hannah)
298
Actief
Dreaming with a broken heart

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Skyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Who are you?    Who are you?  Icon_minitimedi 14 jul 2015 - 10:35

Skykit genoot van zijn prooi, maar meer dan de heldt kon hij niet op. Hij moxht groot zijn, maar een grote eter is hij niet. Hij stond op om het aan iemand anders te geven. Plotseling voelde Skykit iets tegen zijn zij hotsen, alsof hij gestokennwerd door een bij keek hij om. Het was een zwart-wit poesje met ongeveer zijn leedtijd. "Oeps, sorry." miauwde ze met een schaapachtige grijns. Skykit legde zijn muis neer "Geeft niet, gebeurt wel eens." hij keek in haar ogen en vroeg "Wil je misschien eten met mij? Ik heb niet veel op maar, je mag wel mee-eten." Plots besefte hij hoe slecht hij dat had gedaan. Stommerd! zei een stemmetje in zijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eternalpaw
Member
Who are you?  DPKsfdL
183
Actief
Eternalpaw
BerichtOnderwerp: Re: Who are you?    Who are you?  Icon_minitimedi 14 jul 2015 - 23:40

De kater leek het niet al te extreem erg te vinden dat ze hem bijna omver had gelopen met haar lompe, veel te grote lichaam. Haar moeder bleef zeggen dat ze de bouw van haar vader was en dat, dat iets was waar haar vader tevreden om kon zijn. Ze had zelf geen flauw idee wat ze daarmee bedoelde dus zoals gewoonlijk had ze haar schouders opgehaald en was verder gegaan met leven. Ze grinnikte even zodra hij zei dat het niet gaf en ze knikte. ''Mij wel vaker dan wel eens.'' Antwoordde ze zelf en zwiepte vrolijk met haar staart, totaal niet van de baan door haar ongelukje. Niet dat er iets was dat haar echt op haar kop kon zetten, daar was ze veel te vrolijk voor. Ze grijnsde even breed bij zijn aanbod en knikte meteen. ''Tuurlijk, lijkt me gezellig, maar ik ben echt een hele grote eter.'' Antwoordde ze en ging gewoon naast hem zitten terwijl ze naar haar lichaam knikte. ''Maar wat verwacht je met dit lijf.'' Ging ze verder zonder dat haar grijns ook maar iets van verdween.
Terug naar boven Ga naar beneden
Skyfeather
Member
Who are you?  Giphy
Max (Hannah)
298
Actief
Dreaming with a broken heart

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Skyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Who are you?    Who are you?  Icon_minitimedo 16 jul 2015 - 12:06

Skykit grinnikte "Mijn moeder zei altijd dat grote eters sterker worden, dus jij hebt geluk!" Hij pakte een andere muis van de stapel. "Die mag jij," miauwde hij toen hij het kleine diertje voor haar poten legde. "Mijne is wat kleiner, maar ach ja, ik heb gisteren een hele konijn met mijn vader gegeten." Hij viel op de grond, en deed alsof hij buikpijn had. Snel stond hij op zodat de medicine cat hem niet zag en hem volpropte met kruiden. Skykit hield niet zo erg van de medicine cat, ze doen je pijn. "Ik ben Skykit by the way" hij glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eternalpaw
Member
Who are you?  DPKsfdL
183
Actief
Eternalpaw
BerichtOnderwerp: Re: Who are you?    Who are you?  Icon_minitimewo 22 jul 2015 - 23:47

Ze hoorde hem grinniken en zwiepte even met haar staart, ze vond het heerlijk om in gezelschap te zijn van vrolijke clagenoten. Natuurlijk deed ze dan ook haar best om degene die niet vrolijk waren, op te vrolijken. ''Mijn moeder zegt nooit zoveel tegen me, behalve dat ik moet opkrassen.'' Antwoordde ze alsof het niks was. Toch grijnsde ze even en knikte wel. ''Maar natuurlijk word ik groot en sterk, net zoals mijn pappa!'' Vervolgde ze en volgde hem met haar ogen voor er een brede lach op haar snuit verscheen. ''Echt? Dankje!'' Antwoordde ze meteen en zwiepte met haar staart voor haar oortjes wat afzakte. Ze wou dat zij met haar vader wat kon eten, dan zou ze hem kunnen vragen of hij haar wat dingen wilde leren. Even bekeek ze hem aandachtig en fronste. ''Je weet dat het niet goed is om met pijn door te lopen toch?'' Vroeg ze rustig terwijl haar blik naar de Medicine den gleed. Ze mocht Whisperwind, ze leek al net zo groot en sterk als haar vader. Ook was ze heel lief tegen haar, maar ze had de poes nooit echt onaardig zien doen tegen anderen. Ze draaide alleen haar oor zijn kant op en grinnikte. ''Dat wist ik al,'' antwoordde ze en keek hem onschuldig aan, ze kende zo onderhand alle namen uit de clan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Who are you?    Who are you?  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Who are you?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: