|
|
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 9:45 | |
| Als je die kitten aanmaakt... Doe hem in de WC en maak hem 4 moons. Welcome to the new generation :") |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 9:53 | |
| Jeah Babs x3 OMG. Ik heb wifi op de laptop nu we nog in de jachthaven liggen. Ben benieuwd hoe het vanavond is als we echt gaan varen - hoop op zegen want anders moet ik m'n abbo gebruiken op mn slome mobiel xD |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 10:00 | |
| Daan ga snel posten xD Als dat kan natuurlijk |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 10:01 | |
| Ik zit met het probleem dat ik zoveel chars heb waar ik aan gehecht ben en actief wil :') Zoals Whitekit, Wanderpaw, Dovepaw, Determind x.x |
|
| |
Babske 96 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 10:07 | |
| Ik had mezelf beloofd alleen Jackal ;x; ... Gvd |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 10:24 | |
| @Babs, ze kan wel een sib zijn van Tiger *hehe* want die wilde ik stiekem toch wel voor hem zoeken. that one is just so cute T-T *twijfel twijfel* En anders moet je dr sws aanmaken en gaan we d'r stalken met deze nieuwe generatie <'3
@Lolo, I'm on my way! |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 10:34 | |
| Daan, stiekem moeten Tiger x Tiger een topic :3 |
|
| |
Babske 96 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 10:36 | |
| Het hele probleem is dat dan of Jackal of Dandelion uiteindelijk inactief gaat worden wrs. ;A; |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 10:40 | |
| Heel pwetty Babs :3 En ik ken het. Momenteel hou ik ook alleen Leo actief :')
Weet iemand nog een leuke Warrior naam voor Leo? X3 |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 10:41 | |
| Leopardstrike? Geen idee of die al bezet is xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 10:41 | |
| @Bo, yush! Jij maakt~ :'3 En nawh, ik ben gelukkig altijd goed geweest in het actief houden van meerdere acc x3 |
|
| |
218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 10:43 | |
| Pff, ik moet nog zoveel open gooien met Lurk xD Okay dan, eerst naar Lurkie, eerst nog wat koffie halen anders lig ik strx op mn pc te slapen :'D
Leopardrise, Leopardghost, ... Leopardpain4Lurkie |
|
| |
Babske 96 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 10:46 | |
| Leopardstrike is al bezet. ;p
Leopardspots, Leopardleap, Leopardscar, Leopardroar, Leopardmind, Leopardblaze...
En misschien dat ik Dandelion toch aanmaak en maar zie wie er actief wordt en wie niet ;A; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 10:49 | |
| Leopard is een moeilijk voorvoegsel x.x Al klinkt Leopardrise wel leuk c': En Lurk heeft het zichzelf aangedaan :') Wacht maar tot Leo in de Pubertijd zit, dan zal die wat afzien (a)
Leopardroar is ook leuk :3 Misschien dat ik gewoon de leader laat kiezen. Want zelf dacht ik aan Leopardshade of Leopardtail x.x Maar dat laatste gaat hij zelf niet leuk vinden x3 |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 10:50 | |
| Omg Leopardshade, kan ie net als Lurkie worden :'D ... Omg Lurkie word bijna warrior O-O |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 10:51 | |
| Leopardflame, Leopardpath / vernoemd naar zn daddy x3 Ivy wordt bijna warrior gosh. |
|
| |
☆ beertje 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 10:52 | |
| - Leopardkit, schreef:
- Leopard is een moeilijk voorvoegsel x.x Al klinkt Leopardrise wel leuk c': En Lurk heeft het zichzelf aangedaan :') Wacht maar tot Leo in de Pubertijd zit, dan zal die wat afzien (a)
Leopardroar is ook leuk :3 Misschien dat ik gewoon de leader laat kiezen. Want zelf dacht ik aan Leopardshade of Leopardtail x.x Maar dat laatste gaat hij zelf niet leuk vinden x3 Dat heb ik al eens gedaan xD Het was heel verrassend en leuk >D |
|
| |
Babske 96 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 10:52 | |
| Jamie@ Leopardspirit kan ook nog, ik had een acc dat zou ging heetten, maar die wordt toch nie meer actief, hahahaha. Tenzij iemand anders nu die naam genomen heeft. |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 10:53 | |
| - Magpiekit, schreef:
- Leopardkit, schreef:
- Leopard is een moeilijk voorvoegsel x.x Al klinkt Leopardrise wel leuk c': En Lurk heeft het zichzelf aangedaan :') Wacht maar tot Leo in de Pubertijd zit, dan zal die wat afzien (a)
Leopardroar is ook leuk :3 Misschien dat ik gewoon de leader laat kiezen. Want zelf dacht ik aan Leopardshade of Leopardtail x.x Maar dat laatste gaat hij zelf niet leuk vinden x3 Dat heb ik al eens gedaan xD Het was heel verrassend en leuk >D Dat ga ik waarschijnlijk ook doen want ik kan echt niet kiezen. Bij Fox niet en bij Mouse niet en bij niemand niet xD |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 10:54 | |
| Zoals gepland, Lurkie die vroeg warrior word ;o; *gaat janken van trots* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |