|
|
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 7:39 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 8:13 | |
| Yes, we kunnen het programma testen vandaag! Yes, eindelijk weer wat te doen =D . |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 8:24 | |
| Julia, je hebt Skinny dood laten gaan D: |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 8:27 | |
| |
|
| |
116 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 8:28 | |
| Is er een dood-ga-topic |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 8:32 | |
| Ja bij boundaries, hij staat ook wel in haar onderschrift. Het moest toch een keer gebeuren. Ik mis haar wel een beetje alleen XD . |
|
| |
116 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 8:36 | |
| Omg. Ik was echt aan het huilen toen ik haar doodtopic las... Met dat liedje voelde ik me helemaal sad |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 8:42 | |
| Ik had ook de tranen in mijn ogen staan toen ik het schreef. Gek eigenlijk, maar ja ik was stiekem wel gehecht aan haar (a) . |
|
| |
116 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 8:43 | |
| Waarom wou je haar dan laten doodgaan? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 8:44 | |
| Ze werd nou echt oud en ze kwakelde met haar gezondheid. Ik kon haar niet steeds weer beter laten worden... |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 8:49 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 8:50 | |
| Hee Marieke :3 ! How are you? |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 8:54 | |
| gaat wel ^^ Ik ben blij dat in vanmiddag "met ontslag" mag van de groep/instelling en volgende week dinsdag weer terug mag naar de zorgboerderij :3 |
|
| |
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 8:56 | |
| Ooh wat fijn! Dat wilde je ook heel graag toch :3 ? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 9:10 | |
| De populairste kittypet is niet meer D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 9:16 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 9:28 | |
| |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 9:44 | |
| goedemorgen iedereen :3 iemand een topic met Mazie? |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 9:44 | |
| ugh ik wil alweer een nieuw karakter. Maar dit keer ga ik mezelf inhouden behalve als ik écht écht een heel goed idee krijg xD |
|
| |
Babske 96 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 9:45 | |
| Goedemiddag~
Loïs@ Ik ken het, ik heb nog een idee voor een witte kitten en ik haat het ;A; x'D Ik heb zelfs al een setje ;3; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|