|
|
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 10:56 | |
| Ik weet niet of ik Fox nou nog een mentor moet geven.. Ze is al 12 moons. Ik kan d'r ook al warrior maken, dan krijg ik misschien nog meer inspiratie met haar xd |
|
| |
☆ beertje 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 10:56 | |
| - Mousekit. schreef:
- Magpiekit, schreef:
- Leopardkit, schreef:
- Leopard is een moeilijk voorvoegsel x.x Al klinkt Leopardrise wel leuk c': En Lurk heeft het zichzelf aangedaan :') Wacht maar tot Leo in de Pubertijd zit, dan zal die wat afzien (a)
Leopardroar is ook leuk :3 Misschien dat ik gewoon de leader laat kiezen. Want zelf dacht ik aan Leopardshade of Leopardtail x.x Maar dat laatste gaat hij zelf niet leuk vinden x3 Dat heb ik al eens gedaan xD Het was heel verrassend en leuk >D Dat ga ik waarschijnlijk ook doen want ik kan echt niet kiezen. Bij Fox niet en bij Mouse niet en bij niemand niet xD Haha dat ken ik. Bij Bearpaw ga ik het ook doen xD alleen bij Rainkit heb ik al een goeie <3 en Magpiekit... tja dat wordt mijn vreemd sukkeltje, dus gaat t iets helemaal anders worden -- Nu heb ik zin om wél een populaire Windclankitten aan te maken xD omdat de nieuwe generatie zo leuk is <3 |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 10:57 | |
| Naar zijn grote voorbeeld :') Straks legt Lurk nog copyright op xD Maar volgens Leo is z'n Daddy Lionroar xD Al ben ik benieuwd hoe lang hij dat vol gaat houden. Jullie chars worden oud x.x Beertje (right?) Bij welk account? :') Ik heb Leo's voorvoegsel ook niet gekozen xD Leopardspirit klink ook nice |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 10:57 | |
| Twee WC kitties? Dat is ook leuk Beertje :') Dan kan die misschien nog een sibling worden van Mouse. Of niet xD |
|
| |
51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 10:59 | |
| |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 10:59 | |
| OMG DIT SETJE ;O; YES <3 ZO LANG GELEDEN DAT IK DEZE HEB INGESTELD XD
Hahah, Leo gaat hem voor de rets van zijn leven stalken "WE ARE TWINS *creepy stare*" Arme lurk :c Waaraan heeft ie dat verdien? XD |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 11:00 | |
| Dat setje is zo mooi Bo <333
Hehe, Fox wordt toch warrior. I couldn't help myself. |
|
| |
☆ beertje 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 11:01 | |
| Jampot, Jups Beertje xD - Oh no... al mijn vorige accountjes... ik was een totaly noob xD, maar Shrewstar had de eer - Lolita, Ghaha, ik bekijk het noch. x Yaaay Babs <3 Mooi Bootie <33 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 11:01 | |
| Ikr, die heeft Chi nog gemaakt, deze is gwn liefde <3
Oh en babs, we houden ook van jou <3 |
|
| |
51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 11:02 | |
| Mijn zelfbeheersing is niet heel erg veel beter dan vroeger ;A;... |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 11:04 | |
| Goedzo Babs :'3
Leo ziet Lurk gewoon als zijn voorbeeld en genegeerd het feit dat Lurk hem niet mag :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 11:06 | |
| Lurk mag niemand, Leo is dus geen uitzondering <3 Hij gaat gwn een rechtzaak beginnen als er iemand zijn pre of suffix neemt <3 Yes <3
Okay, nu moet ik posten XD |
|
| |
☆ beertje 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 11:08 | |
| Nieuw project deze zomervakantie: - Alle accountjes gaan inactief - Mijn 3 windclankatjes gaan actief - Aan het einde van de zomervakantie gaan alle accountjes weer actief en verhoog ik hun leeftijd = Veel meer inspiratie xD = Maby not... maar een nieuw accje kan ik wel aan xD
Laatst aangepast door Magpiekit, op do 16 jul 2015 - 11:17; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 11:15 | |
| Babs it fabulous I´m gonna die. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 11:20 | |
| Leo gaat ervoor zorgen dat Lurk hem mag :') Al word het zijn dood (a)
Eigenlijk moet Leo ook een nieuw setje :/ Smurrrr |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 11:22 | |
| Oh Jamie ik had echt een fab plaatje gevonden die perfect bij Leo past maar het staat op mn pc thuis x'D
And jeez peepz so much WC kittehs <'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 11:22 | |
| No, niemand mag in zijn hart komen B( Strx word Rough nog jaloers :c |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 11:26 | |
| Zo veel kittens o.o Ik zie nu echt een heel kamp vol met rondrennende pluizebolletjes voor me xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 11:28 | |
| Leo is ook matties met Rough, ze kunnen hem gewoon adopteren en dan is iedereen tevreden. *Lurk not amused*
Daan, ooit wil ik hem nog :') Het is moeilijk rood witte kitten plaatjes te vinden x.x |
|
| |
218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 jul 2015 - 11:29 | |
| Pfff... Lurk wil geen kits B( Hij moet niks weten van het vaderschap, al die krijsende kits aan zijn oren... Of gwn Lurkie's 2.0... Oh god, save us all |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|