|
|
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jul 2015 - 16:13 | |
| Nath, Ik ben benieuwt hoe het uitloopt met Viper en Leo, of ze worden vijanden of matties. Waarschijnlijk eindigen ze beiden in de Med den, ik zie geen van beiden snel opgeven :'3
Whuttt, ik moet ze netjes inleveren anders heb ik een boete :c Geen Pyromania voor mij |
|
| |
Beer 277 Actief Never wound a snake, kill it
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jul 2015 - 16:14 | |
| @Jamie; hahahaha, ja indd! xD Of een Warrior duikt het topic binnen en trekt ze uit elkaar :3 Alleen zou Viper niet snel vrienden accepteren omdat hij áltijd de beste wilt zijn en gewoon snel kwaad is. |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jul 2015 - 16:14 | |
| - Leopardkit, schreef:
- Nath, Ik ben benieuwt hoe het uitloopt met Viper en Leo, of ze worden vijanden of matties. Waarschijnlijk eindigen ze beiden in de Med den, ik zie geen van beiden snel opgeven :'3
Whuttt, ik moet ze netjes inleveren anders heb ik een boete :c Geen Pyromania voor mij Same Alleen mijn maatschappijleer boek mocht ik houden dus.. 8) *flame* |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jul 2015 - 16:19 | |
| Leo is momenteel nog onschuldig xD Hij wil de beste Warrior worden en alles doen voor de clan en zijn familie (A) Alleen word hij als hij ouder is redelijk kil in zijn middelen dit te bereiken maar doet zich nog gewoon vriendelijk en charismatisch voor x3 Of ze worden friendemies xD Gewoon om de paar seconden elkaar aanvallen en afkatten maar wel bij elkaar blijven zitten :') Of om de zoveel tijd een herkansing in het gevecht maar worden steeds gestoord xD
Nope, ik helemaal niks. *Kijkt naar inleverformulier* No fire... hellfire.. xD |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jul 2015 - 16:24 | |
| Heuhuehue! Dat vind ik wel een heel awesome idee. En het toch voor elkaar opnemen als er iets is tussen bijvoorbeeld Leopardkit en een andere kat. Dat Viper dat niet pikt. En toen werden ze gay. |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jul 2015 - 16:26 | |
| Rough's setje is zo mooi x3 |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jul 2015 - 16:27 | |
| - Viperkit schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Haha wow haai all xD
Topicje is goed, als jullie openen, ik moet eerst nog wat dingen thuis regelen en dan kan ik posten, vanavond :") OH WOW ik zag je over het hoofd. Héé, Bo2 <3 Zullen we verder met het Rough x Lurking topic? Heey :3 Sure, dat is de voornaamste reden wrm ik hier ben atm :") ik post vanav wel~ |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jul 2015 - 16:27 | |
| Trouwens, bo, als het een beetje klikt tussen rough & wind, dan gaat wind lurking en rough echt samenduwen om ze een koppeltje te krijgen x3 |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jul 2015 - 16:29 | |
| Oh god... nu gaat de shipping ook id rpg gebeuren... *hides* |
|
| |
»Quinty« 225
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jul 2015 - 16:30 | |
| ... Ik heb werkelijk geen idee hoe oud Icepaw momenteel is :') Niemand van dr familie is echt actief geloof ik atm xD |
|
| |
Gaby/Gabs 214
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jul 2015 - 16:31 | |
| Time to engage project N Iemand een topicje met deze Grumpy/Sad dame? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jul 2015 - 16:32 | |
| Yushh, en dan niet toegeven dat de ander geholpen heeft. 'Ik kon het zelf wel' 'Jeah sure' xD *Romantisch moment* 'Ik haat je' 'Ik jou ook' |
|
| |
☆ beertje 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jul 2015 - 16:32 | |
| Wie is der familie eigenlijk? xD
-Hé, klopt het dat Lianne de Panne jarig is of zie ik scheel?
- Inkswan x Night of anders Bear x Night? |
|
| |
»Quinty« 225
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jul 2015 - 16:33 | |
| - Magpiekit, schreef:
- Wie is der familie eigenlijk? xD
Nevermind x Aurynight Sliverpaw, Stormpaw & Vixenpaw :') |
|
| |
Gaby/Gabs 214
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jul 2015 - 16:34 | |
| Mag allebei, al ligt het aan Ink dr karakter xD She needs happy people around her xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jul 2015 - 16:35 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Oh god... nu gaat de shipping ook id rpg gebeuren... *hides*
reken maar *wbw* Wind is eigenlijk het enige karakter dat actief is van mij dat zelf anderen zou shippen x3 Day is daar te 'stom' (get it?) voor, Red te volgzaam, Black doesn't care, de White's zijn te grumpy... |
|
| |
☆ beertje 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jul 2015 - 16:35 | |
| Ooh xD Ja die heb ik ook al een tijdje niet meer gezien. Pakt dat ze 8 - 9 moons is ofzow >D
-- Laat Ink dan maar xD Wil jij die maken met Bear? |
|
| |
Gaby/Gabs 214
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jul 2015 - 16:36 | |
| Ishh goed, ik maak even mijn gevecht af en ga aan de slag xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jul 2015 - 16:36 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jul 2015 - 16:37 | |
| - .Icepaw schreef:
- Magpiekit, schreef:
- Wie is der familie eigenlijk? xD
Nevermind x Aurynight Sliverpaw, Stormpaw & Vixenpaw :') Vixen is zwaaaaar inactief :c I'm guilty, halfzus Wander word wel weer actief, ooit, ik hou teveel van haar xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|