|
|
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 jul 2015 - 13:26 | |
| |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 jul 2015 - 13:26 | |
| Babs, ik wil een topic, das al lang geleden~ ^^
Julia, well uhm, m'n paard werd normaal vandaag geopereerd, maar dat gaat niet door omdat er een kans was op overlijden en nu er dus iets ergers is. Ben der een beetje van slag van... Dus strx ga ik meteen naar hem toe, het is nogal Foxdung dat hij zo ver staat atm namelijk |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 jul 2015 - 13:27 | |
| Hoi! -- Ben ik de enige die elke keer als ik "Jackalpaw" zie als eerste lees "Jackasspaw"? xD |
|
| |
Babske 96 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 jul 2015 - 13:27 | |
| Bo2@ Ik vind een topic prima Bunny@ Ik denk het wel, hahahahaha. |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 jul 2015 - 13:29 | |
| Hè gatverdamme.... Dat klinkt helaas zo herkenbaar =c .... Hopelijk kan het toch nog. Weten ze wat hij heeft? |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| nou xD -- Oeh, Blackkit is al met Snowy gepaard in het kittentraintopic. Dat gaat 'ie niet leuk vinden xD Maar eerst met wind posten *wbw* |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| @Yanthe, here me is :'3 @Babs, Slate is too cute <'3 |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 jul 2015 - 13:30 | |
| |
|
| |
Babske 96 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 jul 2015 - 13:30 | |
| Sorry Bunbun <3
En hello San c: |
|
| |
Bunny 50 Actief "And after the rain, there's a rainbow, but all of the colors are black. It's not that they aren't there, it's just imagination they lack."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 jul 2015 - 13:31 | |
| Of misschien ook niet, blijkbaar moeten de anderen nog posten bij wind >D Met black dan maar! Hmm, Rebecca is toevallig niet online zeker? Iemand anders dan een topicje met Blackie? (a) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 jul 2015 - 13:32 | |
| Julia, het zou waarschijnlijk een barst in de kogel zijn, maar omdat hij dus aan zijn knie moet geopereerd worden is er een kans dat hij tijdens het ontwaken en rechtspringen dus een heleboel breuken daarboven kan hebben, waardoor alles meteen over is... Maar we hebben nog goede moed... Nuja... Hij zal wss voor 6 maanden moeten stilstaan, als het niet langer is. Dan opnieuw kijken of hij beter is... Het is gwn dat het nu al zo lang duurt...
Babs, ik wil wel maken c: |
|
| |
Babske 96 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 jul 2015 - 13:33 | |
| Bo2@ Prima c: Ergens op de grens dan? Of heb je een actief RC acc? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 jul 2015 - 13:34 | |
| Ik wil liever atm met Lurkie bezig zijn, want ik heb bijna altijd inspi met hem :') Dus bij de grens lijkt me wel goed c: |
|
| |
Babske 96 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 jul 2015 - 13:34 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Ik wil liever atm met Lurkie bezig zijn, want ik heb bijna altijd inspi met hem :') Dus bij de grens lijkt me wel goed c:
Oké, prima c: |
|
| |
Bunny 50 Actief "And after the rain, there's a rainbow, but all of the colors are black. It's not that they aren't there, it's just imagination they lack."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 jul 2015 - 13:35 | |
| Babs, Jackal's info sheet is geweldig bedacht xD hmm.. Misschien moet ik de posts van m'n karakters ook maar es in een google drive zetten ipv in een noteblock xD *onschuldig gefluit* |
|
| |
Gaby/Gabs 214
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 jul 2015 - 13:35 | |
| Zal ik met Night of Snowkiller invallen bij het sparren? |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 jul 2015 - 13:36 | |
| Daan@ kheb dat ene topic aangemaakt voor Sparrow in rogue territory xd |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 jul 2015 - 13:36 | |
| Een lang traject dus... Ik kan je er alleen maar sterkte mee wensen en ik hoop met je mee dat het allemaal weer goed komt :3 ! |
|
| |
Babske 96 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 jul 2015 - 13:44 | |
| Thanks :3 Ik vind dit ook zelf zoveel praktischer, hahahaha. Ik kan gewoon kopiëren en plakken. =w= |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 jul 2015 - 13:45 | |
| @Yanthe, oh yes. Ik ga eerst Fawn's rondje afmaken, dan naar Sandkit en dan is Sparrow aan de beurt :'3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|