We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ik wil Roughpaw weer lekker actief hebben, maar ik weet niets leuks meer voor haar, terwijl haar karakter wel top is en fijn post, maar ze heeft niet echt meer iets, behalve haar ouders.
Daarom zoek ik Bo2 en heb ik een vraag aan jullie; iemand leuke storylineachtige ideeën voor Rough?
Ooh, je wilt iets met love doen hea met Roughie xD {Daarom Bo2 zoeken } - Teenagepragnancy xD Neh, ehm laat haar heel sterke bonden maken met WindClan ofzow, cause Shadow x Wind = niet zo vriendelijk >D
Misschien dat ze ruzie krijgt met haar ouders om de één of andere manier, en dan rent ze weg op de één of andere manier, waardoor ze op de één of andere manier op een ander clangebied komt waardoor ze in de problemen komt. Hehe. Dan wordt ze bijvoorbeeld tijdelijk gevangen genomen en dan is heel ShadowClan in rep en roer.
@Nath In een gat gevallen in het gebied van een andere clan en komt er niet meer uit.
Ze vindt een soort grot ofzo, waar ze denkt stemmen te horen en daar helemaal over flipt. Dan wilt ze hulp gaan zoeken om de 'katten' in het gat te redden. Maar het bleek iets anders te zijn (bv. water of echo's van haar ademhaling of whatever) En dan gaan allemaal katten moeite doen voor die 'katten' in het gat en dan blijkt het iets anders te zijn. Idk, nogal random :')