|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Planetshakers ma 20 jul 2015 - 15:01 | |
| De kater was van plan geweest om voet bij stuk te houden, maar natuurlijk was hij vergeten wie hij tegenover zich had, dit was wel de meest vicious cat van de clan. Hij slikte eens toen ze haar schattigheid in de strijd gooide, sloot zijn ogen om afgeleid te raken, maar opende ze weer bij de zoveelste schouderduw. De zucht die hij slaakte gaf aan dat Little dit met vlag en wimpel gewonnen had. Hoe kon hij haar iets weigeren? Niet dus, Ace zou hem aankijken en uitlachen, de kater wist het zeker. Gelukkig was die gast hier niet, en was hij dus nog veilig. "Oke dan," Mauwde hij, lachend om de poes en om zichzelf, watvoor pussy was hij wel niet dat hij hiermee akkoord ging? "Ik dacht dat je misschien een ander gevonden had," Hij mompelde het heel zacht, omdat het best beschamend was, en merkte toen plots wat hij had gezegd. "Een partner bedoel ik!" Verbeterde hij zichzelf snel, "Een partner, een partner, geen ander, maar een partner," Zijn ogen waren groot en meteen wist hij wel dat het de schuld van de poes was dat hij zo onhandig deed. Hij schoot haar een speels boze blik toe, maar kon een glimlach niet onderdrukken. Ze was veel te leuk.
|
| | | Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Planetshakers ma 20 jul 2015 - 15:08 | |
| Victory! Dat was het woord dat door haar hoofd heen schoot toen ze zag dat Tallshadow uiteindelijk toegaf aan haar schattigheid. Een overwinnende grijns stond op haar lippen geschreven maar algauw fronsten haar wenkbrauwen zich naar boven toen de kater zijn volgende woorden uitsprak. Een ander? Bedoelde hij hiermee..? Bijna meteen voelde ze haar hart sneller kloppen en probeerde ze de gedachte uit haar brein te bannen. Maar dit lukte niet en had als gevolg dat ze begon te stamelen nadat de kater was uitgesproken. "Ah, z-zo.." Struikelde ze over haar woorden, om nadien de andere kant op te kijken. "Ik zou niet weten met wie dan.." Besloot ze nadien snel te miauwen, misschien om de kater ergens gerust te stellen. "Alhoewel er de laatste tijd wel knappe koppen zijn in de Clan." Grapte ze, ergens benieuwd zijnde naar diens reactie hierop.
|
| | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Planetshakers ma 20 jul 2015 - 15:12 | |
| Hij merkte niet eens op dat ze stamelde, want in zijn hoofd liep het allemaal door elkaar, het ene moment waren ze zo goed bezig geweest, toen kwam haar schattigheid en nu kon hij niet meer denken! "Ik zou niet weten met wie dan.." Tall lette meteen weer op, maar de volgende zin maakte dat zijn ogen vernauwden en hij meteen eens rondkeek. Over wie zou ze het kunnen hebben? Niet over de pannenkoek, en als het goed was ook niet over een ander. En toch had ze gezegd dat er knapperds in de clan rondliepen. "Aha.." Mauwde hij toen hij elk mogelijk hoofd bijlangs was gegaan, "Wie dan zoal?" Hij probeerde het oh zo casual, mislukte natuurlijk fenomenaal.
|
| | | Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Planetshakers ma 20 jul 2015 - 15:18 | |
| Toen de kater vroeg wie, kon ze het niet laten eventjes te grijnzen. "Wel, je moet toegeven dat Lionroar niet slecht is.. Al is die misschien wat te oud.." Begon ze, haar stem zo onschuldig als wat. Echter, vanbinnen, lachte er een klein demonisch stemmetje. De kater plagen was nog leuker dan ze verwacht had. "En dan heb je ook nog Frostlake enzo.." De grijns op haar gelaat werd groter toen ze de volgende woorden al klaar zette in haar hoofd. "Maar de trots van Shadowclan is en blijft toch ene Tallshadow," Ze wierp hem een snelle, plagende blik toe. "Ken je hem? Hij valt best mee, naast het feit dat hij soms een heethoofd is." Grapte ze, waarna ze haar tong naar hem uitstak.
|
| |
| Onderwerp: Re: Planetshakers ma 20 jul 2015 - 15:23 | |
| Zijn mond viel open toen hij de poes even na zag denken, maar het enige wat zijn gezicht uitstraalde na de eerste zin was afgrijzen en woede. De woede was natuurlijk tegen Lionroar bedoelt, wat haalde die vuile schoft zich wel in zijn hoofd! Als hij in Windclan zonodig jonge poezen wilde verleiden mocht hij doen wat hij wilde, maar van zijn clan bleef hij af, en dan vooral van Little! "En dan heb je ook nog Frostlake enzo.." Zijn Mentor! Als er iemand was achter wie hij het niet gezocht had was die het wel, hij had hem vertrouwd! De kater moest zich inhouden niet meteen de twee katers aan te vliegen. "Maar de trots van Shadowclan is en blijft toch ene Tallshadow," Hij stond al klaar om ook daarover een mening te vormen tot de betekenis van die woorden bij hem inzonk, en een domme grijns verscheen op zijn gezicht. "Oh.." Wist hij uit te brengen, nu pas doorhebbende dat de poes hem fiks aan het plagen was geweest. "Ken je hem? Hij valt best mee, naast het feit dat hij soms een heethoofd is." Hij sloeg speels zijn poot naar haar, maar je kon wel zien dat hij naast dat hij zichzelf dom vond, ook heel opgelucht was, ze had hem flink te pakken gehad.
|
| |
| Onderwerp: Re: Planetshakers ma 20 jul 2015 - 16:03 | |
| De reacties die ze te zien had gekregen waren letterlijk stuk voor stuk goud waard. Het was dan ook een hele opgave geweest om zonder te giechelen verder te praten, maar op de een of de andere manier was het haar toch gelukt. 'Oh..' Klonk hij uiteindelijk, al grijnzende. Vervolgens sloeg hij speels zijn poot naar haar, welke ze al snel had ontweken. Plagend bleef ze hem aankijken, ergens toch trots zijnde op hetgeen wat ze had klaargespeeld. "Maar nee, serieus. Hoe kon je ooit denken dat ik een partner zou hebben?" Sprak ze terwijl ze weer wat sneller stapte. "Niemand heeft zulke interesse's in mij. Ik denk dat mijn medicine cat verleden hen afschrikt. En heel misschien ook de rang van m'n moeder.. Je snapt het wel.." Miauwde ze, doodserieus terwijl ze haar blik naar voren geplaatst hield.
|
| |
| Onderwerp: Re: Planetshakers ma 20 jul 2015 - 21:57 | |
| Hij rolde nog eens met zijn ogen toen de poes naar zijn idee veel te blij leek met het feit dat hij zo geschrokken was. Niet eerlijk, waarom wist ze zo goed wat ze moest doen om hem zo dramatisch te krijgen? "Maar nee, serieus. Hoe kon je ooit denken dat ik een partner zou hebben?" Tall keek nu gewoon ronduit verbaasd, en gebaarde eens naar de poes. "Ehm.. Iedereen wil jou," Antwoordde hij met een toon die wel duidelijk maakte hoe dom hij die vraag vond. Maar nee hoor, Little wilde het niet geloven, "Niemand heeft zulke interesse's in mij. Ik denk dat mijn medicine cat verleden hen afschrikt. En heel misschien ook de rang van m'n moeder.. Je snapt het wel.." Hij lachte eens, en duwde zijn schouder eens zacht tegen haar aan. "Ik zou willen dat mijn moeder haar rang ze af zou schrikken, maar volgens mij trekt het juist katten aan, en zijn er ook veel meer die interesses in jou hebben dan je denkt," Mauwde hij, haar plagerig aankijkende, maar wel bloedserieus zijnde.
|
| |
| Onderwerp: Re: Planetshakers ma 20 jul 2015 - 22:09 | |
| Littlestream staarde slechts naar Tallshadow toen hij zijn gedacht over de situatie uitsprak. Toen hij zei dat iedereen haar wou rolde ze eventjes met haar ogen. 'Ik zou willen dat mijn moeder haar rang ze af zou schrikken, maar volgens mij trekt het juist katten aan, en zijn er ook veel meer die interesses in jou hebben dan je denkt,' Om de een of de andere reden bleef ze hem aanstaren, niet goed wetende wat ze er nu precies van moest denken. "Wie heeft er dan interesse in mij?" Vroeg ze, haar grote groene ogen in de zijne priemende. Nu hij A had gezegd moest hij ook B zeggen. Haar staart sloeg ietwat nerveus heen en weer, wachtende op diens woorden.
|
| |
| Onderwerp: Re: Planetshakers ma 20 jul 2015 - 22:18 | |
| Zijn mond klapte dicht zodra de poes de vraag stelde waarvan hij wederom gehoopt had dat ze hem die zou sparen. De mond ging weer open, en weer opnieuw dicht. De kater fronste eens, het was best lastig oke. In zijn hoofd was elke blik naar de poes een lichte bedreiging, en dat maakte het lastig want hij kon lastig zeggen dat de hele clan haar wilde. "Well," Begon hij ongemakkelijk, niet heel comfortabel met het toegeven dat hij een jaloerse nitwit was, en dat hij dus wel degelijk de hele tijd op Little lette. "Iedereen," Besloot hij uiteindelijk, en zuchtte toen, misschien moest hij het maar gewoon toegeven, "In mijn ogen in ieder geval," Hij keek haar aan met een scheve grijns omdat hij wel doorhad hoe dramatisch dat klonk. Als een soort gekke broer die iedereen screende, of al iets anders..
|
| |
| Onderwerp: Re: Planetshakers ma 20 jul 2015 - 22:24 | |
| Toen de kater zei dat iedereen geïnteresseerd in haar was, trok ze een wenkbrauw op. "Iedereen?" Herhaalde ze, waarna ze even halt hielt en zijn weg blokkeerde. Haar groene blik priemde zich in de zijne en met een doodserieuze uitdrukking op haar gelaat opende ze haar mond weer. "Dus als je zegt iedereen.." Ze viel eventjes stil, om vervolgens haar mond weer te opene "jij dan ook?" Eindigde ze tenslotte haar zin, hem afwachtend aankijkende. Maar algauw brak een lach door op haar gelaat. "Ik maakte maar een grapje, jij hebt vast al genoeg poezen aan je kop hangen." Greens ze, waarna ze zich weer naast hem bevond en besloot om verder te stappen. Hij had katten zoals Sinclaw die hem leuk vonden, en tussen al die perfectie paste zij niet tussen. Alles behalve zelfs. Een zucht verliet haar bekje, wetende dat ze nooit zou thuishoren in die ene bepaalde wereld van Tallshadow. Alhoewel ze best goed was in haar gevoelens te onderdrukken, gaf ze alsnog toe dat het soms pijnlijk was om hem met anderen samen te zien.
|
| |
| Onderwerp: Re: Planetshakers ma 20 jul 2015 - 22:29 | |
| Hij knikte, nog steeds met die scheve grijns, toen de poes ongelovig zijn antwoord herhaalde. Maar verstijfde zodra ze nog een vraag stelde, wilde ze dat hij daar antwoord op gaf? Wilde ze iets van hem horen, moest hij nu iets vertellen? Moest hij nu hét vertellen, wat dat hét ook mocht zijn. De kater was weer even helemaal van de wereld, niet wetende wat hij moest doen en lichtelijk in paniek. En gek genoeg werd dat niet opgelost zodra de poes begon te lachen, stel hij had geantwoord, en hij had geantwoord zoals hij dacht dat hij moest antwoorden, had ze dan ook zo gelachen? Was dit een grap voor haar, want dan wist hij wel dat hij het kon bekijken qua verder dan vriendschap, mocht hij dat willen. Op het moment wist de kater niet wat hij wilde, en voelde hij slechts een steek zodra hij merkte dat ze niet verwachtte dat hij ja zou zeggen, en het misschien ook niet wilde. Na een stilte schraapte Tall zijn keel, "Right," Mauwde hij, "Highstones," En begon te lopen zodat de poes de pijn die even in zijn ogen verscheen, niet kon zien.
|
| |
| Onderwerp: Re: Planetshakers ma 20 jul 2015 - 22:37 | |
| Ze kon zichzelf wel op de kop slaan toen ze merkte dat Tallshadow stil was geworden, nog geen lach op diens gelaat te bekennen. Nadat hij opnieuw hun bestemming had uitgesproken, viel een korte stilte. Normaal gezien waren de stiltes toe toesloegen tussen hen altijd warm of gezellig, maar deze keer voelde ze letterlijk een knagend gevoel aan haar brein prutsen. Ze moest iets zeggen! Maar wat? De poes keek slechts weg. Ergens wou ze hem gerust stellen, maar ze wist dat dit toch nutteloos zou zijn aangezien hij zich vast over iets totaal anders zorgen maakte. Ze moest niet verwachten dat iemand zoals hij zomaar voor haar zou vallen. En dus besloot ze maar te zwijgen, ergens het gevoel hebbende dat als ze nu sorry zei ze een nog raardere sfeer zou veroorzaken. Starclanverdomme! Misschien was dit wel de reden waarom ze sterke vriendschappen vermeed, of juist hetgeen wat na vriendschap kwam. Ja, haar vertrouwen in de liefde of wat dan ook was sterk gedaald na al het gedoe met Ashdrizzle en Nightspark. Maar Tallshadow was niet degene die hier voor moest boeten, toch? Na iets wat wel eeuwen leek te duren besloot ze haar mond te openen, beslissende om de stilte te beëindigen. "Misschien kunnen we maar beter teruggaan.." Miauwde ze zachtjes, zich weer een beetje terugtrekkende in haar schulp.
|
| |
| Onderwerp: Re: Planetshakers ma 20 jul 2015 - 22:43 | |
| Het was een te lange stilte al, terwijl de kater doorsjokte, highly awkward en iets wat hij altijd uit alle macht probeerde te vermijden. Nu was hij juist degene die het had veroorzaakt! De kater zuchtte nog eens, maar spitste zijn oren toen hij bemerkte dat Little wat wilde gaan zeggen. Meteen draaide hij zich om, een en al verontschuldiging op zijn gezicht te lezen, "Nee!" Antwoordde hij, niet ferm, streng of boos, maar eerder wederom verontschuldigend. "Ik bedoel.. Het leek me juist leuk om te gaan," Een lichte glimlach verscheen op zijn gezicht, hij had dit al zo lang willen vragen, hij ging het door zijn awkwardheid niet verpesten. "Als je nog wilt, that is," Vervolgde hij daarna, want hij ging de poes natuurlijk niet dwingen.
|
| |
| Onderwerp: Re: Planetshakers ma 20 jul 2015 - 22:47 | |
| Toen de kater plots nee uitriep, voelde de kattin zich ergens opgelucht. Dus hij wou toch nog gaan? Maar vanwege een bepaald gevoel weigerde haar blik weer op te kijken, wat ervoor zorgde dat ze - misschien ietwat opvallend - oogcontact vermeed. Al merkte ze de kleine lach op diens gelaat wel in haar ooghoeken. 'Ik bedoel.. Het leek me juist leuk om te gaan,' Sprak hij opnieuw. 'Als je nog wilt, that is,' Vervolgde hij, waarop de poes reageerde met een kort knikje. "Ik dacht dat jij juist niet meer wou gaan.." Klonk ze, nog steeds een tikkeltje onzeker. Tallshadow moest zich niet schuldig voelen, zij was namelijk degene die deze situatie veroorzaakt had.
|
| |
| Onderwerp: Re: Planetshakers ma 20 jul 2015 - 22:57 | |
| Hij ademde opgelucht uit zodra de poes knikte, hij was officieel bang geweest dat hij haar afgeschrokken had, en dat had hem vreselijk geleken. Het was zo erg geweest dat hij zelfs zonder het te weten zijn adem dus had ingehouden. "Ik dacht dat jij juist niet meer wou gaan.." Dit maakte Tall aan het lachen. "Alles is leuk als het met jou is," Mauwde hij, te snel, want meteen daarna werden zijn ogen groot en begon hij zijn zin al stamelend te verbeteren. "Ik bed-doel nat-t-tuurlijk.. Ehm.. Dat ik overal wel zin in heb vandaag," Wow, nice safe Tallshadow. Hij kon zichzelf wel voor de kop slaan, en keek de poes dat ook aan met een glimlach die haar wel vertelde dat hij echt niet wist wat hij aan het doen was.
|
| |
| Onderwerp: Re: Planetshakers ma 20 jul 2015 - 23:09 | |
| De poes wiebelde eventjes met haar oortjes toen ze Tall hoorde lachen, ergens opgelucht zijnde. Gelukkig, hij kon nog lachen! Echter deden zijn woorden haar toch doen opkijken, om vervolgens zijn nogal stamelende zin ook te ontvangen. Diens blik verraadde echter dat hij niet wist wat hij net allemaal gezegd had. Ze greens even, hem slechts een speelse duw gevende waarna ze haar passen wat versnelde. "Kom op! Wie er het eerst aan de grens is!" Miauwde ze luid, besluitende dat het misschien beter was dat ze woorden even achterwege lieten. Hierna begon ze hard te rennen, lichtjes giechelende terwijl de wind over haar ruggengraat rolde.
|
| |
| Onderwerp: Re: Planetshakers wo 22 jul 2015 - 8:43 | |
| Hij zwaaide opzij door de speelse duw, wat hem meteen een achterstand gaf voor het komende plan van de poes. Verontwaardigd gooide hij zijn hoofd de lucht weer in en schoot achter het kleine, maar razendsnelle, poesje aan. Zijn poten denderden over de bosgrond, en gewoon vanwege het feit dat hij grotere passen kon maken, begon de kater al te naderen. Nu was hij natuurlijk irritant beleefd, maar dat betekende niet dat de poes zomaar mocht winnen. Dat zou een deuk in zijn ego, en misschien zelfs reputatie zijn. De gedachte alleen al. Vandaar dat Tall nog twee grote passen nam, en toen afzette om voorzichtig maar daadkrachtig de poes en hem, beiden stil te leggen. Zijn ogen twinkelden ondeugend, nu waren de kansen voor hem veel beter, de kater sprong weer op en rende alweer door, jaja, eerlijk spelen kon hij, als hij aan het winnen was. En was het niet zo dat bij oorlog en liefde alles geoorloofd was? Dit was oorlog.
|
| |
| Onderwerp: Re: Planetshakers wo 22 jul 2015 - 12:58 | |
| Toen ze even achterom keek om te zien waar de grote kater bleef kon ze het niet laten om eventjes luid te lachen. Al verdween deze lach en veranderde 'ie in verontwaardiging toen Tallshadow besloot om vals te spelen. Zijn ondeugende blik zorgde ervoor dat ze hem uitdagend aankeek. Als hij 't zo ging spelen! Dan kon zij dat ook! Meteen schoot ze in de achtervolging toen hij verder liep. Haar lichte gewicht zorgde ervoor dat ze hoge snelheden kon opbouwen, al zorgde de kortheid van haar poten er dan weer voor dat ze niet zo'n grote passen als de kater voor haar kon nemen. Echter waren haar poten lenig en smal, wat ervoor zorgde dat ze behendige bochten kon nemen. Algauw wist ze zich naast hem te plaatsen en gaf ze hem een duw tegen de schouders, hopende dat hij hierdoor zijn evenwicht even zou verliezen zodat zij een voorsprong kon nemen. Al grijnzend keek ze hem aan, een wenkbrauw optrekkende. Zij moest en zou dit winnen!
|
| |
| Onderwerp: Re: Planetshakers do 23 jul 2015 - 1:20 | |
| Hij had moeten weten dat de poes dit niet op zich zou laten zitten, ze was natuurlijk master des revenge en dat moest Tall nu ondervinden. De kater was niet zo waanzinnig goed in evenwicht houden to begin with, de duw hielp niet. Inderdaad, Tall moest een aanzienlijk stuk langzamer om niet om te vallen, maar besloot toen met toegeknepen ogen dat het menens was. Hij zette een sprint in, en deed toen precies hetzelfde bij de poes. Het probleem was dus alleen dat zijn balans van de Fransen gekomen was, want holy fudge, hij viel erachteraan! De kater probeerde het meeste van de val op te vangen, om te zorgen dat de poes niets eraan over zou houden, en rolde samen met haar een paar keer over de kop. Hij had niet goed gekeken of er een heuvel of afgrond in de buurt was, dus hopelijk had hij geluk want dit was niet de handigste plek om te rollenbollen. Dat zou trouwens heel slecht in de oren van zijn broer klinken, en in die van Innerghost, en basically elke andere kat. De kater schudde zijn kop om de gedachte eruit te krijgen en keek toen bezorgd naar Little. Zijn ogen glommen echter nog ondeugend. "I won," Grinnikte hij, en gaf een lik over haar kop om het verfomfaaide haar weer plat te krijgen.
|
| |
| Onderwerp: Re: Planetshakers do 23 jul 2015 - 12:42 | |
| Ze gaf toe dat ze geschokt was geweest toen ze plots de gravity rondom haar heen voelde verdwijnen. Het ronddraaien van de wereld werd steeds erger met de seconde en pas toen ze uiteindelijk weer tot stilstand kwamen gerold kon de poes terug naar adem happen. Het duurde even voordat ze weer helder kon nadenken, afgezien het feit dat haar hoofd zonet alle kanten werd opgeduwd. Toen ze diens ondeugende blik zag en de woorden die volgden werden haar ogen nog groter dan ze al waren. "So not!" Begon ze, haar reclamaties en tegenspraak al klaarleggende. "Jij bent gediskwalificeerd! Rollen is tegen de regels!" Verzon ze snel, haar gezicht zo serieus al 't maar kon. Even keek ze hem aan zonder iets te zeggen, maar pas nadien had ze door dat ze zich nog steeds gevaarlijk dicht bij elkaar bevonden. Algauw glipte ze van de grond, en zowel van Tallshadow weg om uiteindelijk een redelijke ruimte tussen hen te creëren. Het was niet de eerste keer dat dit voorkwam, maar iedere keer opnieuw vond een roze kleur zich een weg op haar kaken. En aangezien ze niet wou dat de kater dit merkte keek ze algauw weg, lichtelijk verlegen zijnde. "M-maar .. uhh.. I-ik ben gewon- nen!" Stamelde ze, nog steeds verlegen zijnde.
|
| | | | Onderwerp: Re: Planetshakers | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |