Marlk 251 Actief What if I'm the only hero left
You better fire off your gun
Once and forever
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jun 2015 - 19:06 Wacht maar, het gebeurd gewoon steeds weer hoor ;3; Kijk, Lightylight <3 hehe ik moet die dude echt actief maken want Running & Ace <3
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jun 2015 - 19:06 Light, was dat Eef of Linn? :') Ik gok op Linn (a)
Marlk 251 Actief What if I'm the only hero left
You better fire off your gun
Once and forever
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jun 2015 - 19:08 Ik heb zo'n gevoel dat mijn setje voor zich spreekt hehe.
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jun 2015 - 19:10 Miss moet ik deze kater weer eens een oppep beurt geven? C:
»{ ι'м α ρяє∂αтσя, вυт ι ∂σи'т нανє тσ вє α кιℓℓєя }«
Yanthe 695 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jun 2015 - 19:12 -Weet niet hoe lang ze hier eigenlijk al is-
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jun 2015 - 19:13 JAAAAH!!! Doe Q <3
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jun 2015 - 19:13 Dan moet ik wel nieuwe plaatjes gaan zoeken x'd Blijkbaar heeft Nath met Smokegaze de plaatjes van Thistle ingepikt x'D
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jun 2015 - 19:24 Iemand zin in een topic? c;
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jun 2015 - 19:25
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jun 2015 - 19:26 Thistleclaw schreef: Dan moet ik wel nieuwe plaatjes gaan zoeken x'd Blijkbaar heeft Nath met Smokegaze de plaatjes van Thistle ingepikt x'D noooh x'DDD
was me nog nieteens opgevallen joh c:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jun 2015 - 19:26 Butterstar schreef: Thistleclaw schreef: Dan moet ik wel nieuwe plaatjes gaan zoeken x'd Blijkbaar heeft Nath met Smokegaze de plaatjes van Thistle ingepikt x'D noooh x'DDD was me nog nieteens opgevallen joh c: Hihi :') Mij juist wel, dus daarom bedacht ik me dat ik Thistle nog had x'D
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jun 2015 - 19:27 Thistleclaw, waarom komt die naam me zo bekend voor? (a'
James 588 Actief “Please, touch me, I pray”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jun 2015 - 19:32 I luv Thistle ;^;
The extreme always seem to make an impression
Yanthe 695 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jun 2015 - 19:33 @Lolo: Silver x Panther??
Liz 20 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jun 2015 - 19:38 seuw ook weer klaar met sigje voor kurt
Nathalie 1266 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jun 2015 - 19:42 Smokegaze terroriseert RC >3
Endria 58 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jun 2015 - 19:44 I am way more exited for this than I should be^^VIDEO
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jun 2015 - 19:44
Nathalie 1266 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jun 2015 - 19:53 Thistleclaw schreef: Butterstar schreef: Thistleclaw schreef: Dan moet ik wel nieuwe plaatjes gaan zoeken x'd Blijkbaar heeft Nath met Smokegaze de plaatjes van Thistle ingepikt x'D noooh x'DDD was me nog nieteens opgevallen joh c: Hihi :') Mij juist wel, dus daarom bedacht ik me dat ik Thistle nog had x'D Oh srsly, had ik ook ff niet door gehad ;')
Well, I am very sorry~
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jun 2015 - 19:54 Smokegaze schreef: Thistleclaw schreef: Butterstar schreef: Thistleclaw schreef: Dan moet ik wel nieuwe plaatjes gaan zoeken x'd Blijkbaar heeft Nath met Smokegaze de plaatjes van Thistle ingepikt x'D noooh x'DDD was me nog nieteens opgevallen joh c: Hihi :') Mij juist wel, dus daarom bedacht ik me dat ik Thistle nog had x'D Oh srsly, had ik ook ff niet door gehad ;') Well, I am very sorry~ Hahah, maakt niet uit x'd Ik vind wel wat
hopefully xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic